#1
Hmm, de grote lijnen snap ik . Maar dat Belgisch is echt te kut om te begrijpen voor Nederlanders hoor :P
spacekonijn zei:lastig hoor dat vlaams![]()

Himself zei:een flugel flesje is inderdaad te veel.... waarschijnlijk zijn de mensen die laatst gestorven zijn aan een OD met GHB dezelfde mensen die het word "fluwel" gebruiken :P GHB moet echt met zorg worden gedoseerd.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."