Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswrm noemen ze soms GHB in een discotheek fluwel?

wrm noemen ze soms GHB in een discotheek fluwel?

80 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, de grote lijnen snap ik . Maar dat Belgisch is echt te kut om te begrijpen voor Nederlanders hoor :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik GHB wil kopen zeg ik alty eel fleske fluwel mor kwe ni wrm da ik da zeg wrs da idereen da zegt zeker? :confused: :confused:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nooit van gehoord, zal wel in België zijn
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
the-site is nogtans heel dicht bij holland en veel hollanders zeggen dat ook dus...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Belgen.....:rolleyes: :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
wrs dat da in een flugel fleske zit en dat ze dan een beetje aan gepast hebben naar fluwel :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik nog veel GHB gebruikte zal het eigk standaard in een buisje. Is dat niet meer zo?
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#8
bij mij in de buurt zeg maar zit het ook altijd in een flugel flesje, heb eigenlijk nog nooit een buisje gezien :confused:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
lastig hoor dat vlaams :rolleyes:
Klik om te vergroten...

you can say that again
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
lastig hoor dat vlaams :rolleyes:
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#11
ze spreken inderdaad onduidelijke taal :P maar in groningen word verzekerd je zal geen "fluwel" horen... hoe spreek je dat trouwens uit?
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#12
snap helemaal niet wat de vraag is maar ok. Heb wel iets gelezen over buisje. toen ik het gebruikte kocht ik het in een flesje van een half liter. Die moest je dan in de koelkast bewaren of zo. Je kreeg er buisjes bij met een dop en die moest je dan vullen. Dat was precies de juiste hoeveelheid die je dan moest nemen. Zo'n flugel flesje lijkt me wel gevaarlijk. Volgens mij is dat veel meer dan wat je in een keer kunt nemen waardoor het wel eens gevaarlijk zou kunnen worden of niet?
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#13
een flugel flesje is inderdaad te veel.... waarschijnlijk zijn de mensen die laatst gestorven zijn aan een OD met GHB dezelfde mensen die het word "fluwel" gebruiken :P GHB moet echt met zorg worden gedoseerd.
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#14
wanneer was toendertijd?
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#15
daar waren die buisjes dus toendertijd voor. Precies de juiste hoeveelheid was dat.
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Even denken.....4 a 5 jaar geleden?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Himself zei:
een flugel flesje is inderdaad te veel.... waarschijnlijk zijn de mensen die laatst gestorven zijn aan een OD met GHB dezelfde mensen die het word "fluwel" gebruiken :P GHB moet echt met zorg worden gedoseerd.
Klik om te vergroten...

Zoek jij eens voor mij een bron, waarin mensen zijn overleden aan een overdosis GHB. Dus zonder andere drugs erbij.

:)
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#18
nou jah ... in combo met "wat" alcohol dan :P maar je begrijpt me punt...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Meestal is het idd icm alcohol. En een beetje GHB met alcohol resultaat vaak al in kotsen, en dat is niet zo fijn als de desbetreffende persoon in slaap is.

Stikgevaar e.d. :(
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, Groningers zeggen het vast niet :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."