Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"flash kieke zei: spacekonijn zei: flash kieke zei: Vriend van mij zijn vader heeft de orginele absinthe( iets van 70 of 80% vol) Ik had echt zoon mini mini slok gedaan,en mijn keel brande echt f*** hard,en kon amper ademen. Als je een shotje van zijn absinthe neemt denk ik toch wel dat je naar het ziekenhuis kan. Echt gestoord spul.En hoort zeker bij de hardere drugs. Klik om te vergroten... in tsjechie 5 absinth shotjes achter elkaar gehad en ik leef nog. wilde die avond in ons hotel de TV uit het raam gooien en heb een kast omgegooid ( en ik ben echt een totaal niet agressief persoon) kan me er ook 0,5% van herrineren :P @ sweet : hoe duur is dat alsem nou? ik heb nog kwart liter absinth staan ( had een litertje meegenomen uit tsjechie ) paar glaasjes kan ik nog aan , maar elke keer ontzettend dronken van geworden Klik om te vergroten... Toen ik een bitteke dronk ,konk mij ni voorstellen dat je na zoon shotje het overleefd Klik om te vergroten... Dat is dus bij mij thuis waar hij het heeft gedronken Ondertussen weet ik al hoe ik het moet klaarmaken, van men vader en het is echt heeeerlijk ! Ongelooflijk scheef dat je bent van zo een groot glas :P En hoe scheef je bent hangt niet af van de alcohol , maar van de plantjes die erin zitte. hoe meer plantjes, hoe zwaarder het effect De fles die ik hier nu heb staan is de originele, illegaal ingevoerde via kenissen :P Maar zeg het niet tegen de politie :P"
"Ik vind niets lekkerder dan tequila , ik kan er van blijven drinken , goed strontzat worden , en niet ziek worden Maar heb et al eens met ouzo en vodka gemixed en dat is niet zo goed vond mn maag :P"
"Heb dat ook vaak dat als ik dronken ben , de volgende dag nog wat scheef ben. Heb opverlaatst op een feestje goed veel fierro gezope ('k denk 1.5 fles) en ik ben gaan slapen rond half 3 , stond op om 10 en was nog niet echt nuchter"
"Eens iets helemaal anders Partysquad - Wat wil je doen dan ? Er wordt gespaced in de tent !"
"Lethal MG - TInkle Bell"
"Emo zei: thc - je bent niet alleen Klik om te vergroten... Is wel een redelijk goed liedje ! Ben nu naar het geruis van mn kapoote box aan t luisteren"
"Geef mij maar The Beholder & Balistic - Botches & Ho's (Coke in my nose) Vin k echt lekkerrr"
"Ze staan buiten ( Ik had de vraag gesteld op z'n account)."
"Als ik al gewoon snel uit m'n stoel kom word ik zeer draaierig en word alls zwart , ik heb dat truukje niet nodig MAar heb natuurlijk wel een lage bloeddruk"
"Elke x als ik pak zijn het er 3 ofzo , en daarbij drink ik alleen maar red b ull tegen de sterren op, daar word je pas wakker van"