Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja in de diepvries en donker in een luchtdicht zakje, zo blijft hij wel een tijdje goed"
"heaven, mis, cool, slow, fantasia,.."
"ik stop wanneer ik wil"
"op je hurken zitten, en lange trek van je pief nemen, ff inhouwe en dan snel rechtkomen"
"als je traint moet je ook genoeg eten (eiwitten, koolhydraten,..) anders heeft het geen nut.. en met speed ga je niet snel kunnen eten, dus niet zo een goed idee"
"voor je conditie is het mischien wel goed, maar dat weet ik niet zeker.."
"als ik snelle op heb, heb ik altijd en droge mond en dan drink ik overdreve veel. zo veel dat ik er maagpijn van krijg, mn maag zit dan alleen maar vol met drank , omdat ik geen honger heb dan.. (als ik beweeg lijkt mn buik wel een stromende rivier fzo) heeft nog iemand dit? en weet iemand hier iets tege?"
"jah ik kan met alles redelijk goed eten, behalve met snelle.. de da erna kan ik wel weer normaal eten weet ge miss tips om die droge mond te vermijde fzo?"
"ik ken ook zo iemand die vroeger zo bezig was, totdat hij overdreve para werd en naar ne instelling moest"
"iemand mss ng een extra kaart?"