#1
Toen ik eerste keer GHB kocht werd het vanuit een AA flesje gegoten in een flugel flesje :P maar normaal word het gewoon in een buisje van 5ml gedaan en dan een dosis van 4 ml natuurlijk. Met een schroefdop.
Wordt geadviseerd het koel te bewaren maarja neit iedereen kan het in de koelkast leggen zeker neit als je thuis woont :P
Zelfde met pep in de vriezer
hehe :P

Wordt geadviseerd het koel te bewaren maarja neit iedereen kan het in de koelkast leggen zeker neit als je thuis woont :P
Zelfde met pep in de vriezer
