Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als "domme" belg WTF zijn stackers??? grtzzz"
"mathijs zei: Ephedra pillen waardoor je kan afvallen. De ephedra variant is al een tijdje in Nederland verboden. Klik om te vergroten... speedpillen, gelijk wij ze hier noemen? of is dat nog iets anders?? want die kan je hier nog wel vinden zenne, die speedbolle..."
"cola en boenkende hardcore, thats all folks!!!"
"geef speedwijffie 100% gelijk!!! zeker op hardcore feestjes moet je gewoon wakker en aktief zijn!! daar moet je je nie stoned smore, want dan is je avond om zeep... geef mij maar pep, zalig gevoel, superwakker(na paar lijntjes), en blijve feeste... daar dient het bij mij voor. coke: drug met status hier in belgië... als je hier coke snuift, ben je rijk... typisch voorbeeld: de "La Rocca" is een coke kot... dat hoor je overal zeggen... En La Rocca is dus enorm duur (lees, een colatje kost daar direct 3.5 euro) maar ik dwaal af, kheb het 1 keer gedaan, geeft je een goed gevoel, dat wel, maar is heel rap uitgewerkt... en da is dan bij mij totaaaaaaaaaaaaaal zijn geld niet waart!! grtzzz"
"hardcore, early hardcore en af en toe hardstyle en jump maar het valt mij enorm op dat wanneer ik x neem, en op hardcore feest, veel neiger ga, dan op hardstyle ect... grtzzz"
"harddrugs(coke) legaliseren... tdomste idee dat er is... ik ga wekelijks uit... ik kom me momenten 14 jarige tegen in diskotheken, volledig aant "flashen" onder de bolle. age het dan nog eens gaat legaliseren, dan is het helemaal om zeep... hier in belgie moeten ze juist wat versoepelen op de softdrugs wet. da wel, maar harddrugs??? laat het zo zijn!!! grtzzz"
"man man, bij ulder zette ze ulder ook wel int zak zenne!!! ik heb voor een 2000tje dik 10gram wiet zenne!!!! tijd om te verhuizen zenne"
"Deranged zei: Het is weer een topic van Belgische makelij. Klik om te vergroten... ik vind da gij ne serieuzen bek tegen de belgen opzet... ik zou es willen weten of gij zone professor zet da alles kent!!! ik denk het nie, anders zoude al nie op zo een forum als dit zitten eh...(iedere slimme mens pakt nie) dus int vervolg houde u gezeik over belgen en nederlanders maar voor u eigen zenne!!! we zen hier allemaal mor gewone mensen, die iets willen te weten komen, of ideën willen delen ofzo!!! my 2 cents$$ grtzzz"
"wrom pakte dan nie gewoon speedpillen??? dan hedde da gezijk toch niet?? pilleke, en hupla, probleem weg!! grtzzz"
"ik geef mac gelijk, en spreek uit ervaring ook. heb ook eens op het randje van een OD gezete van de pille ben toen ook een lijn speed gaan snuiven, en nog geen 15 min later was ik er bovenop... dus is geen fabeltje. en balon, geef u gelijk ivm drugs pakken op andere drugs is nie goe, mor dees helpt gewoon, voila."