Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswrm noemen ze soms GHB in een discotheek fluwel?

wrm noemen ze soms GHB in een discotheek fluwel?

80 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jeller zei:
idd zal wel flugel zien da ze bedoelen..en echt nie beginnen da belgen raar spreken, nederlands kunne er soms ook zwaar weg mee
Klik om te vergroten...
spreken hebben we het niet over maar over typen :)
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nee dit is niet fluwel

MAAR FLUGEL omdat ghb in belgie (weet niet of dit in belgie zelfde is)
vaak 9/10 in flugel flesjes word verkocht
is gewoon straatnaam
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#3
en is de max. zuiverheid van ghb niet rond de 5O procent door de additieven nodig in de synthese?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
GBL + NaOH = NaGHB

Pure GHB is dus goed mogelijk, alleen is het dan dus een vaste substantie. Ik ga even zoeken voor je hoeveel GHB je maximaal kan oplossen in water, :).
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#5
welja i know dat alleen maar in vaste toestand perfect zuiver kan zijn, maar ik bedoel dus in vloeibare toestand, dan ligt de zuiverheid dan maar rond de helft toch?
en is het niet NaOH + gbl = NaGHB + H20? (bij vloeibaar dus hé)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nope, ik zal de structuren even voor je neerzetten, dan kan je H'tjes, C'tjes en O'tjes tellen :).

+ NaOH =


Kon NaOH niet vinden :rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacekonijn zei:
Jeller zei:
idd zal wel flugel zien da ze bedoelen..en echt nie beginnen da belgen raar spreken, nederlands kunne er soms ook zwaar weg mee
Klik om te vergroten...
spreken hebben we het niet over maar over typen :)
Klik om te vergroten...
goh type.. trouwens door jullie typ ik nog vernederlandst hier haha anders zou ge het helemaal niet kunne lezen
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#8
ale, als "belg" zal ik het misterie rond de "fluwel" en de "flugel" nekeer uitlegge se.
"flugel" zijn dus idd die kleine flesjes drank... die gebruiken ze voor "vloeibare" in te doen... in 90% van de gevallen gaat het dus ook idd om verdund spul...
de andere 10% zen dus puur, ale, onverdund...
normaal mag je idd maar 1/3, tot allermaximum 1/2 in u glas doen...
maar hier in belgië loopt ook nen hoop seniele zotte ron, die da maar ineens gans oppakken. met soms alle gevolgen van dien... (van oud op nieuw heb ik er 7 weten afvoeren van de vloeibare)
dus, die buisjes waar jullie "nederlanders" over spreken ziet er mij veeeeeeeeeeele beter uit!!!
dus, als je in belgie komt, en je wil flugel...
bezin dan eer je begint!!!

grtzzz
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#9
belgiumpartycrasher zei:
. in 90% van de gevallen gaat het dus ook idd om verdund spul...
de andere 10% zen dus puur, ale, onverdund...
Klik om te vergroten...

tis altijd verdund..
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
idd zal wel flugel zien da ze bedoelen..en echt nie beginnen da belgen raar spreken, nederlands kunne er soms ook zwaar weg mee
Klik om te vergroten...
Inderdaad !!! Maar ja, het Vlaams van Flash kieke is natuurlijk wel van een bedenkelijk niveau... :rolleyes:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#11
hier bij ons in belgenland worden er elk weekend in elke discotheek wel een paar afgevoerd door de ghb...

Die nederlandse buisjes lijken me ook wel beter :tongueout:
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#12
hier zit het ook altijd in een flugelflesje, moest je niet gewoon een flugeldopje nemen om te beginne?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
idd zal wel flugel zien da ze bedoelen..en echt nie beginnen da belgen raar spreken, nederlands kunne er soms ook zwaar weg mee
Klik om te vergroten...
idd en nog nie een beetje
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#14
het is flugel ge hebt het wss verkeerd verstaan
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tjah het gebeurd idd veel, kzie ook regelmatig van de g ergens nok liggen :P Meestal wel bekenden maar goed.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#16
1. Leer een keertje nederlands praten.
2. Ook al was je vraag in het nederlands gesteld ben je toch een idioot dat je zoiets vraagt. Warom worden hier debiele postst niet meteen verwijdert en debiele gebruikers uitgescholden en geblokkeerd?
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wij noeme da hier liquid ( likied uitgesproke). Ofwel Flugel ma Fluwel da heb ik tog nog nooit gehoord, mssn heb je het verkeerd verstaan. Da noeme ze gwn flugel omda da meestal in Flugelflesjes vekocht word, ma da is natuurlijk ni voor 1ne keer van te gebruike he. Daar kan je tog wel ne keer of 3-4 van gaan. :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Omdat ze niet zonder mij kunnen.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Trippelicious zei:
Ofwel Flugel ma Fluwel da heb ik tog nog nooit gehoord, mssn heb je het verkeerd verstaan.
Klik om te vergroten...

mo te sejene voan de vlendren hee moat, domee da dien fluwel zegt in plek von flugel...
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Toen ik eerste keer GHB kocht werd het vanuit een AA flesje gegoten in een flugel flesje :P maar normaal word het gewoon in een buisje van 5ml gedaan en dan een dosis van 4 ml natuurlijk. Met een schroefdop.

Wordt geadviseerd het koel te bewaren maarja neit iedereen kan het in de koelkast leggen zeker neit als je thuis woont :P

Zelfde met pep in de vriezer :wink: hehe :P

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."