#1
ze spreken inderdaad onduidelijke taal :P maar in groningen word verzekerd je zal geen "fluwel" horen... hoe spreek je dat trouwens uit?
Himself zei:een flugel flesje is inderdaad te veel.... waarschijnlijk zijn de mensen die laatst gestorven zijn aan een OD met GHB dezelfde mensen die het word "fluwel" gebruiken :P GHB moet echt met zorg worden gedoseerd.
Fishhead07 zei:Toen ik eerste keer GHB kocht werd het vanuit een AA flesje gegoten in een flugel flesje :P maar normaal word het gewoon in een buisje van 5ml gedaan en dan een dosis van 4 ml natuurlijk. Met een schroefdop.
Wordt geadviseerd het koel te bewaren maarja neit iedereen kan het in de koelkast leggen zeker neit als je thuis woont :P
Zelfde met pep in de vriezerhehe :P
![]()
Flugeltje zei:Fishhead07 zei:Toen ik eerste keer GHB kocht werd het vanuit een AA flesje gegoten in een flugel flesje :P maar normaal word het gewoon in een buisje van 5ml gedaan en dan een dosis van 4 ml natuurlijk. Met een schroefdop.
Wordt geadviseerd het koel te bewaren maarja neit iedereen kan het in de koelkast leggen zeker neit als je thuis woont :P
Zelfde met pep in de vriezerhehe :P
![]()
Die buisjes vind je toch minder en minder en tegenwoordig altijd in flugel. Ik heb nog zo'n buisje liggen en vind het idiaal om af te meten
needlefreak zei:Ik ben een Belg en ik heb nog nooit GHB gekocht in zo'n flugel flesje. Altijd al in zo'n doorzichtig buisje gehad. Is nu wel al bijna 2 jaar geleden dat ik het nog gebruikt heb.
barry zei:Flugeltje zei:Fishhead07 zei:Toen ik eerste keer GHB kocht werd het vanuit een AA flesje gegoten in een flugel flesje :P maar normaal word het gewoon in een buisje van 5ml gedaan en dan een dosis van 4 ml natuurlijk. Met een schroefdop.
Wordt geadviseerd het koel te bewaren maarja neit iedereen kan het in de koelkast leggen zeker neit als je thuis woont :P
Zelfde met pep in de vriezerhehe :P
![]()
Die buisjes vind je toch minder en minder en tegenwoordig altijd in flugel. Ik heb nog zo'n buisje liggen en vind het idiaal om af te meten
als ik uitga en ik koop er terplekke is het altijd in een flugelflesje. dit is meestal ook wel verdund want je hoort (hier toch) vaak verhalen van mensen die een halve of hele flugel binnen kappen, dit zijn wel vaak onwetende mensen die zonder erbij na te denken een hele achteroverslaan.
als ik bij iemand thuis doe pak ik ook vaak een buisje
matthijs zei:Nou, Groningers zeggen het vast niet![]()
Flugeltje zei:Een halve of hele flugel ineens ???
1. wat voor rommel heb je dan ?
2. hoe dom kun je zijn ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."