Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://www.chemieforum.nl"
"hey man, probeer eens om gewoon af te bouwen. minder je dosis die je om de twee uur neemt iedere week met een ml ofzo. zo zal stoppen wel haalbaarder worden en zul je wsl niet veel last hebben van ontwenningsverschijnselen. die witte zooi na je plas is hoogstwaarschijnlijk natrium (ik veronderstel dat je je ghb met naoh maakt?) dit kan op de duur heel belastend zijn voor je nieren, als je een liter per week drinkt, besef dan dat je nieren rond de 200 gram natrium moeten verwerken! een tijdje geleden deed ik zo'n twee a drie keer per week ghb en ik had ook dit probleem, ik vermoed dat dit de zouten zijn die je uitplast, ben er ondertussen al een maand of vier bijna volkomen mee gestopt, na het gevoel te hebben dat mijn aders toeslibden (plotselinge pijnscheuten op verscheidene plaatsen) succes ermee, en laat je niet kennen!"
"hehe bal0n, wind je niet zo op, ik was maar aan het lullen en kga er heus niet bij drinken, kvind heel de kwestie gewoon nogal vervelend. dus jij denkt dat het mogelijk is dat sommigen een hogere drempelwaarde hebben? nuja, om mijn dosis te ontdekken heb ik er ondertussen al poeder van gemaakt, 99,..% zuiver dus best met 2g beginnen en dan per 0.5 opbouwen zeker? verslag volgt morgen"
"pfft.. kutspul. heb zojuist 4gram poeder-ghb (8ml liquide?) binnen en voel nog niets. nochtans nog maar de derde keer dat ik dit neem. nuja. kga er nog 4 nemen en als ik dan nog nuchter ben rook ik het nou begin ik me toch wel af te vragen wat ik verkeerd doe.."
"5.7gr zuiver binnen en behalve pijn aan m'n ogen en lichte evenwichtssttoornissen en een ietsje dronken gevoel geen effect.."
"het kost om te produceren ongeveer 1 euro per flugeltje. geef zeker niet meer dan 15 euro als ie heel sterk is, echt stroperig en dik, begin dan met 3.5-4ml. als ie redelijk waterig is kan je gerust 5-6 nemen"
"ja, en als je gaat afwegen ipv doseerspuitjes, 1ml is ongeveer 1.25gram"
"yeah i know, kvind het ook jammer dat het veel te slecht bekeken wordt enkel en alleen omdat sommigen een slechte combo deden. wan op zich is het niet zo'n gevaarlijke drug vind ik. nuja. gisteren in totaal 8gr genomen en geen noemenswaardig effect. vandaag begin ik met 10, the saga continues"
"mysterie opgelost hoor. heb het laten testen door een vriend en die lag met iets van 5ml na een uur al tegen de grond dus khebbet zeker nie verneukt. kut tolerantie. maar ik kom er wel"
"100ml is 112 gram, 112 gedeeld door 28 maal 13 en je weet hoeveel NAOH je nodig hebt. 98procent zou ik niet gebruiken. die van het kruitvat is wel ok me dunkt"