Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Veel viataminen eten/innemen idd lekker douchen en heerlijk met een kopje thee op de bank hangen.."
"Ik heb zin in maakt niet uit wat als ik gezopen heb vooral pep. Gelukkig is het in het weekend lang leve de lol dus vind ik het niet zo'n probleem. Als ik midden in de week drink heb ik hier niet zo'n last van. Als dit wel het geval is doe ik het dus gewoon niet anders ga ik mezelf alleen maar ellendig en schuldig voelen."
"Volgens mij ga je van alles flippen als je er te veel van op hebt.. Bij mij gaat het ook wel eens mis, misschien een idee om mate te houden?"
"Ik drink wijn of Sterke drank.. Ligt er aan waar ik zin in heb.."
"Ook ik heb hier eigenlijk geen woorden voor maar probeer het toch maar: Jeej, wat een verhaal! Heel aangrijpend en sterk hoe je je hier doorheen hebt geslagen Ik wil niet melodramatisch doen maar ik vind dat de manier waarop je jou leven omzet in woorden kunst heet. Is je boek inmiddels al uitgebracht? Zo ja, wil ik het ook erg graag lezen.. Je hoeft niet bang te zijn voor de reacties, kijk maar naar de reacties die je hier krijgt. Zoals meerdere mensen hier al hebben gezegd: je zou dit ook echt moeten uitbrengen op film!"
"3970 zei: Ik kan echt geen touw vast knopen aan je verhaal, Klik om te vergroten... Ik vind zijn verhaal vrij duidelijk."