Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Buh, de coke overheerst het gevoel van stoned zijn. Je voelt je roes wel lichtjes veranderen wanneer je blowt maar veel effect heeft het niet (bij mij toch niet!)... Pas wanneer de coke uitwerkt begin je de joints te voelen ."
"Klinkt pijnlijk :-s"
"Keta is inderdaad de beste drug ooit! Mdma en LSD krijgen anders ook wel een apart plaatsje..."
"Ach, ghb valt best mee ! Ookal heb ik het nog maar 2x gebruikt."
"Speed spuiten? Vieze boel."
"Alcohol Caffeïne Nicotine Wiet, hasj, hasjolie 2c-c Ghb Gbl Valium Temesta Lorazepam Lormetazepam Bromazepam Melantonine Speed LSD Lachgas Poppers Coke MDMA/ XTC Ketamine Efedrine 4fmp Salvia Methylfenidaat Dextroamfetamine Codeïne"
"Ik vind ketamine op feestjes best wel lekker. Het dansen kan soms wel wat moeilijk gaan als je een beetje teveel hebt genomen ."