Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zit nu aan de alcohol, grasovka maar vraag me toch af wat schadelijker is? Denk toch alcohol zeer catabool, kan alleen niet omgaan met ghb jammer man"
"Heb een hoop gelezen hiero veel info, ben niet echt een gebruiker hasje af en toe, maar sinds kort kennis gemaakt met ghb. Voor mijn eerste x g, was ik over het algemeen depri, had moeite met slapen, zag er altyd vermoeid uit grote donkere kringen rond de ogen van dat soort fratsen. Ben begonnen 2 x in de week een avondje g te nemen niet meer depri, geen moeite meer met slapen, zelfs me donkere kringen rond me ogen zijn weg. Heb weer zin in van alles ben productiever dan de afgelopen 5 jaar. Voel heel goed dat dit tot dikke verslaving zou kunnen leiden, ben ook wel verslavingsgevoelig btw. Heb al wel een x 2 dosissen pdag voor 4 dagen achtereen gehad, waarna een week niks. Had hiermee geen problemen, maar dankzij o.a. dit forum weet ik waar mijn gebruik tot toe kan leiden. Als ik 5 ml een avond pak bemerk ik zelfs tot dagen erna een positieve invloed op mentaliteit en uitstraling en gevoel. Sinds is pas kort hiermee experimenteer ben ik niet van plan om eerdaags te stoppen, en hoop met alle wijsheid op dit forum er nooit verslaafd aan te geraken, ben me ook bewust dat ik niet eeuwig hiermee kan doorgaan. Is 2 x per week op lange termijn verslavend lichamelijk? iets van 15 tot 20 ml in de week, waar moet ik op letten. groet,"
"15 tot 20 ml per week is natuurlijk veel, dat weet jij ook, daarom post je het hier Geen idee of ik daarom hier poste, 2x pw kan makkelijk meer worden als je niet oppast, of het veel is valt te bezien. Ik hou van grenzen opzoeken liefst zonder al teveel problemen te krijgen, doen we allemaal, alleen de een zn grenzen liggen elders als die van de ander. Nog geen idee waarom ik poste, waarschijnlijkzoek ik iemand die zegt nahh joh das zo erg nog nie. Groet"
"Succes gewenst hiero,daarook Aan je schrijven wat ik gelezen heb over ghb pimperdepimp, had ik al het vermoeden dat je het te lekker vond. Het is uberlekkerspul, denk dat het puur komt door de verhoogde gh afgifte. Persoonlijk als ik het in huis heb kan ik er niet mee omgaan, too easy om ff de koelkast in te duiken. En gezien ik de afgelopen 1000+ jaar geen sex meer heb gehad heb ik besloten de g weg te kijlen tot 2* toe. Als de tyd rijp is ga ik wel zoeken voor een beetje g ipv een beste fles in de friggo. Succes met je afkick gewoon een half jaartjuh overslaan denk ik."
"asat en alat zijn o.a leverwaardes, volgens mij zijn dat jouw twee eerste waardes maar dan onder een andere noemer. (wel verhoogd maar niet extreem kan nog veel gekker) Een hoge uitslag hoeft nog niet heel veel te betekenen, als je de dagen voor het prikken alcohol of g hebt gehad krijg je ook zulke uitslagen, ik spreek uit ervaring. Beste wat je kan doen is vaker prikken, en bijv 3 dagen van te voren volledig nuchter blijven. grote kans dat de waardes dan binnen normen vallen, wat die andere waardes zijn weet ik niet. Succes"
"Misschien is het wat kort, weet ik niet cxer belangerijk is hoe je je voelt, zie je geel onder je ogenleden? zoja duid op mindere leverfunctie. Maar je bent nog jong en het zal wel meevallen, vaker controle is nodig en je lever wat ontzien."
"Elfquest zei: Dit spul wordt als medicijn gegeven, Xyrem, dus het lijkt me dat als er leverschade op kan treden dit onderzocht is? Het zijn wel veel zouten die je neemt, dus het is wel handig om de zouten in je eten wat te minderen. Klik om te vergroten... De meeste medicijnen zorgen voor hetzelfde euvel, de verhoogde waardes. Pharma is de grootste boevenbende, het is zoals iris zegt."
"Verhoogde leverwaardes geven gewoon aan dat je lever het druk heeft met afbreken, wat jij het toegevoegd. Gestoord hoge waardes geven aan dat je lever gestoord is. De dosis bepaalt de mate van schadelijkheid toch? in zekere zin wel maar een paar glazen alcohol voor een bloedtest, zorgt ook voor dit effect. Denk dat echte schade pas op gaat treden, als je lever nooit of te weinig rust krijgt en altyd bezig is met overuren draaien of inderdaad bizarre dosissen gaat nemen."
"Maar ben bang voor de rest , dat jullie zelfs van een ouwe rot van 56 jaar, geen fuck verder aannemen , helaas , ondervind het dan maar , maar NEEM VAN MIJ AAN ,, EENMAAL HOOKED AAN WHAT EVER> 8 OP 10 MENSEN < KOMEN ER NOOIT MEER VAN AF EN /OF MEESTAL WEL,, MAAR DAN VIA JE DOODSKIST Ik heb te veel overleefd om dood te gaan aan de ghb, en denk velen met mij. Jou aanname 8/10 is te hoog, denk eerder 1/1000 en dan praat ik over ghb. De rest van de drugsen waarschijnlijk minder fatalitys punk. Hooked on weed wont kill ya, misschien een terminale longkanker maar die kan je ook van roken krijgen. Nouja mzzls en niet te opgefokt raken aub"
"Stoppen met roken---> lees Allan Car http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html ,of dvd downloaden met usenet/nieuwsgroepen staat erop. Nicotine superaddictive. "The more you dwell on what you don,t want, the more of it you create" Louise Hay ---> de moeite waard om te lezen! http://www.bol.com/nl/p/boeken/je-kunt- ... index.html Misschien hoort dit er ook bij http://www.morpheus-emotionele-bevrijdi ... -zijn.html En zie dan ook http://www.happynews.nl/2009/01/04/posi ... ef-denken/ site met belachelijk veel info voor een gezonder jij ------> http://james420.5u.com/ Ik wens iedereen het allerbeste!"