Heb een hoop gelezen hiero veel info, ben niet echt een gebruiker hasje af en toe, maar sinds kort kennis gemaakt met ghb.
Voor mijn eerste x g, was ik over het algemeen depri, had moeite met slapen, zag er altyd vermoeid uit grote donkere kringen rond de ogen van dat soort fratsen.
Ben begonnen 2 x in de week een avondje g te nemen niet meer depri, geen moeite meer met slapen, zelfs me donkere kringen rond me ogen zijn weg.
Heb weer zin in van alles ben productiever dan de afgelopen 5 jaar.
Voel heel goed dat dit tot dikke verslaving zou kunnen leiden, ben ook wel verslavingsgevoelig btw. Heb al wel een x 2 dosissen pdag voor 4 dagen achtereen gehad, waarna een week niks.
Had hiermee geen problemen, maar dankzij o.a. dit forum weet ik waar mijn gebruik tot toe kan leiden.
Als ik 5 ml een avond pak bemerk ik zelfs tot dagen erna een positieve invloed op mentaliteit en uitstraling en gevoel.
Sinds is pas kort hiermee experimenteer ben ik niet van plan om eerdaags te stoppen, en hoop met alle wijsheid op dit forum er nooit verslaafd aan te geraken, ben me ook bewust dat ik niet eeuwig hiermee kan doorgaan.
Is 2 x per week op lange termijn verslavend lichamelijk? iets van 15 tot 20 ml in de week, waar moet ik op letten.
groet,
