#1
Waarom zijn mensen bang of boos voor al die media aandacht?
Ik ben er alleen maar blij mee en zou willen dat dit 3 jaar geleden zo was geweest! Misschien had mijn kind dan nog geleefd.
Toen was het alleen nog maar een "veilige" drug en absoluut niet verslavend...ik hoor het mijn kind nog zeggen!
Hoe meer publiciteit en waarschuwingen hoe beter en wat iedereen er mee doet is dan de eigen verantwoordelijkheid!
Ik ben er alleen maar blij mee en zou willen dat dit 3 jaar geleden zo was geweest! Misschien had mijn kind dan nog geleefd.
Toen was het alleen nog maar een "veilige" drug en absoluut niet verslavend...ik hoor het mijn kind nog zeggen!
Hoe meer publiciteit en waarschuwingen hoe beter en wat iedereen er mee doet is dan de eigen verantwoordelijkheid!