Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB DODELIJK

GHB DODELIJK

363 antwoorden
127 weergaven
18-5-2026
A
AliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom zijn mensen bang of boos voor al die media aandacht?

Ik ben er alleen maar blij mee en zou willen dat dit 3 jaar geleden zo was geweest! Misschien had mijn kind dan nog geleefd.

Toen was het alleen nog maar een "veilige" drug en absoluut niet verslavend...ik hoor het mijn kind nog zeggen!

Hoe meer publiciteit en waarschuwingen hoe beter en wat iedereen er mee doet is dan de eigen verantwoordelijkheid!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nederland begint nu pas wakker te worden, op Erowid en Engelstalige boards stond de aftaper informatie er sinds 2000 al. (Ik heb het ook daar ontdekt destijds) In Nederland was men tot 2006 druk bezig met het informatieve offensief omtrent de dosering, alcohol combi e.d.

Heel kort gezegd komt het erop neer dat een G verslaving bij de juiste aanpak je vrijwel schadeloos terugbrengt naar baseline, maar bij een niet trapsgewijze afbouw neurotransmitters ''suicide'' plegen, waardoor het hart signaal uiteindelijk niet meer gegeven wordt.

Gedurende een stevige verslaving plots zonder GHB komen te zitten, kan een levensbedreigende situatie opleveren.
A
AliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Enigszins out of topic, maar ben toch benieuwd of meer mensen hier het volgende herkennen!

Pas vorige week kreeg ik van iemand de Revue van een paar maanden geleden over GHB. Tot mijn verbazing las ik dat er stukken van mij ( uit dit forum) geciteerd zijn. Dit zonder overleg of mijn toestemming. Ik neem aan dat er meer citaten in het blad staan, met of zonder toestemming? Mag dat zo maar? Wie heeft ook deze ervaring ?
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ali zei:
Enigszins out of topic, maar ben toch benieuwd of meer mensen hier het volgende herkennen!

Pas vorige week kreeg ik van iemand de Revue van een paar maanden geleden over GHB. Tot mijn verbazing las ik dat er stukken van mij ( uit dit forum) geciteerd zijn. Dit zonder overleg of mijn toestemming. Ik neem aan dat er meer citaten in het blad staan, met of zonder toestemming? Mag dat zo maar? Wie heeft ook deze ervaring ?
Klik om te vergroten...

Jo heb het ook al meegemaakt, maar ik denk dat zolang ze de bron vermelden dat het gewoon mag. Grootste gedeeelte van dit forum is immers openlijk toegankelijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
megatrippie zei:
Ik begrijp niet dat mensen zo gek op GHB zijn.
Ik heb het nog nooit gebruikt en heb ook geen enkele behoefte.
Klik om te vergroten...

Haha.
t
tanjaLid
01-01-2024, 00:00
#6
er is pas een moeder van 35 jaar overleden aan ghb.wilde even zeggen dat er veel verschil in ghb is heb er zelf ervaring mee.heb zelf ook die ghb gebruikt waar die vrouw aan dood is gegaan,ik had ongv jaar geleden van iemand die ghb en ging vaak out en ken het al jaren en had ervoor eigenlijk wijnig last van, ik zij tegen me man deze is niet goed zit teveel gbl in.hij zij nee hoor je neemt teveel tot ik iemand tegen kwam en daar ghb haalde.ben niet meer out gegaan met die slechte was het 1 keer zo erg was zo ver weg dat me man zieken auto wilde bellen,ik kwam bij en dat was me geluk dus ik kan het nog na vertellen.die man van de overleden vrouw is toen opgepakt op verdenking op moord.maar was overdosis g,me man zij nog kan die sitwatie goed voorstellen zo had het met ons ook kunnen aflopen.g is wel heel verslavend ben het zelf nu ook hoop er zsm vanaf te zijn zonder afkickkliniek als iemand tips heeft heel graag.wil namelijk dat niemand er van weet fam en vrienden kids en als ik opgenomen wordt weten ze het gr mijn verhaal
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
leven is dodelijk...
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik begrijp niet dat mensen zo gek op GHB zijn.
Ik heb het nog nooit gebruikt en heb ook geen enkele behoefte.
Er zijn meer dan genoeg andere (niet verslavende) middelen welke veel fijnere effecten bij gebruik sorteren.
Wie zit er nu te w88 op een middel waar bij je een dermate groot risico loopt om out te gaan?
Ik hoor het zo vaak.
Mensen die maar lopen te freaken met de dosis.
Oei weer iets te veel bijna out...snel een lijn of bom speed er tegen aan.
Nee we willen niet te veel XTC slikken dus we slikken tussen de XTC maar GHB want te veel XTC is niet goed.
damn wat een gefreak met die fuckzooi.
GHB staat bij mij in het rijtje heroine en coke.
gewoon nie doen nie... lekker afblijven zo veel lekkers te vinden en te doen zonder dat je die risico's gaat lopen.
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

Ali zei:
Waarom ik het op deze site zet???? Niet om de wereld te verbeteren maar ik hoop dat mensen zich gaan afvragen of dit het allemaal waard is!
Klik om te vergroten...
Allereerst mijn condoleance. Het is verschrikkelijk je eigen zoon te verliezen, om welke reden dan ook.

Mijn antwoord op je vraag die ik hierboven quote is echter: ja. Ik vind 't het waard om af en toe lekker allerlei drugs te gebruiken. Door de weeks gebruik ik vaak lichtere dingen om me beter te kunnen concentreren op mijn werk (dexamfetamine bijvoorbeeld). Dit is overigens ook een middel dat gewoon door de dokter wordt voorgeschreven tegen ADHD. In mijn persoonlijke beleving geven allerlei drugs mijn leven een oppepper en iets om steeds naar uit te kijken om heerlijk mee te relaxen in het weekend met wat vrienden. Zelf vinden we dat we er verantwoord mee omgaan. En ach, al ga ik er een keer van dood omdat ik te ver ga, dan is dat jammer voor mijn omgeving, maar ik heb er dan toch geen last meer van. Zo zie ik het, en niet anders. Ieder zijn ding. Daar zal jij het uiteraard niet mee eens zijn, maar die mening respecteer ik, ongeacht je situatie. Andersom lijkt het helaas anders, maar ook dat respecteer ik vanwege het verlies van je zoon, wat begrijpelijk enorme emoties teweeg brengt.

Echter blijft het zo dat dit niet het forum is om een topic te starten over de dodelijkheid van GHB omdat iemand eraan overleden is. Dat weet iedere doorgewinterde DF member hier inmiddels al lang. Sterker nog, als ik dood zou willen, zou ik een liter GHB drinken en hopen nooit meer wakker te worden. Dus eigenlijk is het meer een goede tip die je geeft, dan dat je ook maar een enkele GHB gebruiker waarschuwd.

Evengoed bedankt en sterkte toegewenst.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
True^ Gister iets teveel gepakt van G die iets sterker was dan de vorige. Was nieuwe lading..
Kapot zweten, kotsen, poepen :P alles zwaar tintelend.. Echt kut, van zoiets leer je toch wel dat iets wat zo subtiel over kan komen als GHB toch echt een risicovol middel kan zijn als je er niet zorgvuldig mee omgaat..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leven is dodelijk.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
DF is dodelijk.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
megatrippie zei:
Ik begrijp niet dat mensen zo gek op GHB zijn.
Ik heb het nog nooit gebruikt en heb ook geen enkele behoefte.
Klik om te vergroten...

Haha.
Klik om te vergroten...
Quote van de dag.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dodelijk voor kutjes die niet kunnen doseren. Tsja, God straft gelijk.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Winehouse zei:
Dodelijk voor kutjes die niet kunnen doseren. Tsja, God straft gelijk.
Klik om te vergroten...

Water is ook dodelijk als je niet goed doseert.

Drugs moet je verstandig gebruiken en doseren, net als water.
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#17
TrippyShit zei:
True^ Gister iets teveel gepakt van G die iets sterker was dan de vorige. Was nieuwe lading..
Kapot zweten, kotsen, poepen :P alles zwaar tintelend..
Klik om te vergroten...
Uit nieuwschierigheid en ter informatie: hoeveel had je gebruikt? Hoelang niets gegeten? Hoe zwaar ben je ongeveer? Ik heb van GHB ook een keer moeten kotsen terwijl de dosis niet eens zo hoog was. Maar daar bleef het ook bij. Ik denk dat mijn maag het gewoon niet zo grappig vond. Ik nam het met een berg cola na de halve dag niets gegeten te hebben, ik had het volgens mij beter met een melkproduct kunnen mengen...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had een 3e dosis van 4ml. Ik weeg 70kg. Had bij de 2e, achteraf gezien, al dit effect moeten hebben maar toen werkte de pep in en kotste ik alleen mn hotwings uit. Bij de 3e dosis, dacht dat het wel weer kon, begon ik als een gek te zweten & te kotsen. Het eten was ong. 4uur voor die 3e dosis. Als het niet al wat langer was..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat herken ik wel ja, veel te warm krijgen als je teveel genomen hebt. Nog nooit moeten kotsen of out gegaan gelukkig. :) Kotsen hoef je volgens mij niet eens teveel van te nemen, kan begrijpen dat het slecht valt op een lege maag en dan zeker in combinatie met cola.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben blij dat ik in 2017 ghb uitvonden heb met de medisch kennis van nu... ik heb aantal berichten gelezen over iemand kunstmatig in coma gehouden werd voor g verslaving en geen benul hebben GBL dat het mega zuur is. Wat hell zeg voor deze mensen in die tijden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."