Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB DODELIJK

GHB DODELIJK

363 antwoorden
123 weergaven
18-5-2026
P
PassiebloemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zucht...

Jullie missen het punt geloof ik.
Dit is een topic over GHB + afkicken + dood.

Kritiek geven op mensen die hun ervaring kwijt willen, hulp vragen of wat dan ook, is gewoon not done. Op geen enkel forum. Als jullie je ergeren aan dit soort mensen, waarom post je dan in een topic als deze? Ik ben nu ook bezig met afkicken en heb veel aan dit forum gehad, maar het nodigt niet uit om te posten. Ik heb ook mijn verhaal hier geschreven, dat is heel moeilijk geloof mij. En ik had graag een verslag gemaakt van het hele proces om zo mensen die hetzelfde meemaken of mee zullen maken er iets aan hebben. Maar als er voortdurend "eigen schuld, dikke bult" wordt geroepen... Sja.

Ik lees al een hele tijd mee in het GHB topic waarin de sfeer van *jubel jubel* naar "Help!" is omgeslagen. En waarom? Omdat er blijkbaar meer mensen zijn die lichamelijk afhankelijk zijn geworden.

Maar ik ga weer verder met afkicken :wink:
P
PassiebloemLid
01-01-2024, 00:00
#2
K.nurft zei:
Passiebloem zei:
En door mensen als Soma blijven steeds meer verslaafden "in de kast".
Kan me voorstellen dat je wel drie keer nadenkt om hier mee te posten, of je verhaal kwijt te willen/kunnen.
Ik heb een besloten Hyves gemaakt voor mensen die problemen hebben met/verslaafd zijn aan GHB. Mensen die hulp vragen, hun verhaal kwijt willen, etc. zonder zich te hoeven verdedigen tegenover andere "alles in de hand hebbende users" die vervelende opmerkingen maken.

http://ghbvh.hyves.nl/
Klik om te vergroten...
Deze 'alles in de hand hebbende users' hebben echt wel het beste voor met verslaafden en zien graag dat zij veilig afkicken. Dat kun je hier ook lezen; complete afkickhandleidingen waar vele mensen mee geholpen zijn. Maar hoe vervelend het ook klinkt, de meeste gebruikers hebben totaal geen problemen met de drug en verbazen zich over het feit dat iemand met het volle verstand JARENLANG 24/7 GHB drinkt alsof het water is. Dat is toch niet zo gek
Klik om te vergroten...

En ik had het over Soma. Niet over alle users. En zoals ik al zei: ik heb veel aan het forum gehad. Ik lees ook de afkickhandleidingen hier. Maar tussen de berichten door staan allemaal vervelende, zuigende en zeurende users zoals Soma. Niet iedereen. Zo kortzichtig ben ik niet.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kom hier helemaal niet langs om rellen te schoppen. Ik kom hier gewoon ff mijn mening zeggen, mag dat dan ook niet meer op een forum?

Ik zit hier ook helemaal geen kritiek te geven op jou of op mensen die moeten afkicken van GHB. Ik wens hen echt veel succes met afkicken. Ik heb gewoon een probleem met de manier waarop andise hier zit te veralgemenen. Volgens haar is precies elke GHB gebruiker een junk die zijn dood tegemoet gaat met dat spul.
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flugeltje zei:
Elke drugs is toch gevaarlijk als je er niet mee kan omgaan ?

Kijk naar hoeveel alcohol verslaafden er zijn. Een keer dronken in het weekend is toch geen ramp ?
Hoeveel mensenlevens gaan stuk door cocaine. Een lijntje kan toch perfect ?
Hoeveel mensen zijn niet constant stoned en vergeten de helft. Een jointje moet toch kunnen ?
Ghb kent erge verslaafden. Je kan toch probleemloos een potje nemen zonder verdere problemen ?
Klik om te vergroten...

voor je het weet ben je lichamelijk verslaafd zonder het door te hebben GHB is gemeen een sluipende killer of dit forum nu iets bij draaagt aan het gebruik van of stoppen van jullie als verslaafden zien alleen maar voordelen omdat je de nadelen niet onder ogen wilt zien tot je op het punt staat te stoppen en dan.... is er niemand die je helpen kan daar niemand iets van deze drug weet.....
dan is het de hulpverlening zijn schuld dat ze niet helpen willen volgens jullie nee voorkomen is beter dan genezen

Onze dochter kon er ook mee omgaan zei ze, het begon allemaal met een joint kon geen kwaad tja en het werd maar erger en erger ik ken meer mensen die GHB gebruiken en zelfs normaal hun werk doen maar toch niet zonder kunnen hoe zit dat bij jullie kunnen jullie een heldag zonder een buisje/dopje of iets te nemen waarschijnlijk niet

Ik ga hier op het forum door met waarschuwen tot GHB/GBL de wereld uit is
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flugeltje zei:
Juist, ik gebruik veel ghb, mss wel teveel wat goed voor me is, maar lichamelijke afhankelijkheid zal me nooit in zijn greep houden
Klik om te vergroten...

probeer maar eens te stoppen dan voel je het wel dat je niet meer zonder kunt
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Passiebloem zei:
En door mensen als Soma blijven steeds meer verslaafden "in de kast".
Kan me voorstellen dat je wel drie keer nadenkt om hier mee te posten, of je verhaal kwijt te willen/kunnen.


http://ghbvh.hyves.nl/
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het nu eens helemaal mee eens
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#7
andise zei:
ik ken meer mensen die GHB gebruiken en zelfs normaal hun werk doen maar toch niet zonder kunnen hoe zit dat bij jullie kunnen jullie een heldag zonder een buisje/dopje of iets te nemen waarschijnlijk niet

Ik ga hier op het forum door met waarschuwen tot GHB/GBL de wereld uit is
Klik om te vergroten...

Ja, ik kan een hele dag zonder GHB. Ik kan zelfs een hele week zonder GHB. :rolleyes:. En als je wil blijven doorgaan tot GHB de wereld uit is dan mag je je hele leven blijven waarschuwen, vrees ik. Drugs kun je onmogelijk de wereld uit helpen.

Jouw probleem is gewoon dat je verblind bent door woede. Woede die je nu wil afreageren op de GHB. Dat spul kan er ook niet aan doen dat je dochter verslaafd is hoor. Probeer nu toch gewoon eens in te zien dat het probleem niet bij de drug ligt, maar bij de gebruiker.
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Andise
Je kunt niet lichamelijk verslaafd raken zonder het zelf door te hebben. Je dochter, met alle respect, misbruikte ghb in grove mate. Dag in, dag uit, 24uur per dag onder invloed. Zelfs dat slopende ritme zou je een tijd vol kunnen houden zonder echt lichamelijk afhankelijk te worden. Als je niet zwaar depressief van aard ben zou je tenminste eens enkele uren, dagen zonder kunnen proberen. Ik gebruik ghb maximaal 2 dagen achtereen in een week, namelijk het weekend. Meer zal het nooit worden want ik heb de zelfdiscipline en de wil om ook nuchter in het leven te willen staan. Je dochter had dat waarschijnlijk niet en in dit geval raakte ze geestelijk en daarna lichamelijk verslaafd aan ghb. Ik gebruik voor me plezier, verslaafden om hun pijn te verdoven. Het begint met een geestelijke verslaving, eenmaal lichamelijk verslaafd speel je met je leven.
a
aapieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soma zei:
andise zei:
ik ken meer mensen die GHB gebruiken en zelfs normaal hun werk doen maar toch niet zonder kunnen hoe zit dat bij jullie kunnen jullie een heldag zonder een buisje/dopje of iets te nemen waarschijnlijk niet

Ik ga hier op het forum door met waarschuwen tot GHB/GBL de wereld uit is
Klik om te vergroten...

Ja, ik kan een hele dag zonder GHB. Ik kan zelfs een hele week zonder GHB. :rolleyes:. En als je wil blijven doorgaan tot GHB de wereld uit is dan mag je je hele leven blijven waarschuwen, vrees ik. Drugs kun je onmogelijk de wereld uit helpen.

Jouw probleem is gewoon dat je verblind bent door woede. Woede die je nu wil afreageren op de GHB. Dat spul kan er ook niet aan doen dat je dochter verslaafd is hoor. Probeer nu toch gewoon eens in te zien dat het probleem niet bij de drug ligt, maar bij de gebruiker.
Klik om te vergroten...


Ik ga niemand op hun fouten wijzen, het ligt tuurlijk aan de individu. Maar ik na 8 jaar in de GHB /drugs scene gezeten te hebben zie ik dat GHB de enige DRUG is die de controle over de gebruiker neemt.

Ik ken niemand de dagelijks COKE ,pillen ,SPEED (ook goedkoop en een killer) en dergelijke harddrugs gebruikt muv Alcohol(grootste harddrug). Wel veel gebruik dus maar niet dagelijks! GHB wel.

Redenen tot dagelijks gebruik (exclusief individuele toestand):

De pluspunten:

- goed koop
- sporadisch gebruik niet slecht voor lichaam.
- lekker los gevoel (vergelijkbaar met alcohol)
- Geen kater maar juist opgewekt gevoel dag erna.
- Makkelijk aan te komen ( Grondstoffen: GBL, NaOH, Gedeminiraliseerd water, Ph - en +)
- Geen tot weinig info negatieven effecten langdurig gebruik. (tot nu dan)

HIERIN SCHUILT HET GEVAAR !!!!!



Ik ben een van de weinigen GHB verslaafden in mijn omgeving die hier vooruit durft te komen.
Ik kom uit een welgestelde familie en anderen verslaafden/vrienden ook. Het treft iedereen.

Veel Gebruikers die ik ken willen stoppen maar kan en of lukt het niet.
De lichamelijke verslaving is ZO GROOT dat zelfs een sterke geest hier geen raad mee weet.

Er is een hoop schaamte onder GHB verslaafden. Het willen stoppen maar niet kunnen(geen/ weinig medische info), er niet vooruit te durven komen voor schaamte (Door dat je wordt bestempeld als Junk). Het niet meer normaal kunnen functioneren. Weer meer redenen om toch door te gebruiken.

Daarom ben ik nu zo'n tegenstander van GHB.
Hep pakt iedereen in met dat heerlijke gevoel en zie bovenstaande redenen. Genoeg om je te laten verleiden tot dagelijks gebruik. onder, midden of bovenlaag bevolking geen rol. sterke geest of niet. Als de lichmelijke verslaving er is zit je vrijwel vast. Zelfs na afkicken vallen de meeste weer terug. Spreek uit 8jaar ERVARING!

GHB DE SLUIPENDE SLOPER

En iedereen die weer met redenen, excuusjes komt en de negatieve context weer zo omdraait voor zich zelf. Moet zich zelf eens in de spiegel bekijken en afvragen waarom.

"soma en Knurft"

kijken jullie eens in de spiegel. je hebt totaal geen respect voor jezelf.
Jouw excuus is de "gebruiker". Jij bent een gebruiker.

Hallo? kwartje valt?

Wordt eens volwassen. Sorry wil je niet dwingen en aanvallen. Ik ben ook precies zo geweest.
Ik wil je waarschuwen en dat is mijn missie. inderdaad kun je drugs niet uit de wereld helpen ook GHB of GBL niet, maar ze zouden ten minste GBL ook ILLEGAAL moeten maken om verdere maatschappelijke problemen mbt GHB te beperken. Al is het alleen maar het misbruik"rape drug" tegen te gaan.

Jij uit je woede op de slachtoffers omdat jij drugs veelste leuk vind en alle negatieve kanten ervan niet wil horen. Dat past nog niet in jouw wereld. komt nog wel.

Ik heb Altijd Drugs gebruikt voor kick maar dat vervaagt naarmate het steeds meer wordt (wekelijks)
Ik had geen problemen toen ik ook weekend gebruiker was. Maar de GHB veslaving sluipt. na een keer gezondigd te hebben op werk leek alles beter te gaan(in mijn geval "lache man") Die KICK heerlijk! PATS! nog een keer Kick, en nog een keer kick...... KUT lichamelijk verslaafd. En nu Shit?

Ik zie het om me heen en de meeste doen het voor de kick. Gemoeds toestand en zwakte speelt altijd een rol. De momenten van beloning naar jezelf toe om het te gebruiken komt bij GHB alleen steeds sneller. Dit kan zijn dat je kut voelt of dat je steeds lol wilt hebben.

GHB is niet zo'n eenzame Drugs, daarom treft het allerlei soort mensen.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Want dan zal jij onze mening respecteren.
Je hoeft mij niks uit te leggen ik begrijp jou. Ik wil je alleen wat leren. En mijn ervaring en menig geven.

Luisteren, vertellen en leren is wat wij hier doen.

RESPECT!

Is wat telt voor gebruiker, verslaafden, niet gebruiker, voor en tegenstanders.

EN 2dagen in de week is een gevaarlijk stand punt I KNOW to good
A
AliLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook mijn kind zei altijd....Mam, wees niet bang.....IK zal nooit verslaafd raken ( zoals zo velen hier zeggen). Dit kan hij nu nooit meer zeggen...zelfs niet....Mam, ik houd van je!!! Het is over en voorbij en ik....heb levenslang!!!! Pijn en verdriet en Andise heeft volkomen gelijk....
a
aapieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Excuus aan soma.

Het is gewoon de schuld die ik met me mee draag door mijn leven die geleid word door G.
Het kan gewoon zo veel kapot maken. Ik kan niet voor mensen kiezen.

Maar hoop dat gebruikers en toekomstige gebruikers door de info over hun keuze tot GHB gebruikt beter te kunnen beslissen.

Pff... al dat posten niks voor mij.

Ik scheid er mee uit hoor :P
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#12
@aapie
De rede dat ik niet de fout in ga is JUIST het respect voor mezelf. Ik vind ghb 1 dag leuk, de vrije dag na een feest of weet ik wat ook nog wel. De dag erna geniet ik er zelfs van om weer compleet nuchter, helder, fit het dagelijkse leven weer op te pakken. Dan ben ik die smerige roes compleet beu! Daarin schuilt het verschil tussen mij en jou.

Ik heb alle respect voor je standpunt, maar ik ben bang dat we het niet echt eens gaan worden. Desondanks vind ik het een erg nuttig topic, het sterkt mij persoonlijk alleen maar in het grenzen stellen van mijn eigen gebruik. Er compleet mee stoppen is voor mij gewoon onzin.

Sterkte voor alle afkickers, schroom niet om hier te posten, er lezen hier ongetwijfeld mensen mee die nog gewaarschuwd moeten worden. Ik ben allang overtuigd van de MOGELIJKE dark side van dit middel, geloof mij. Dat is voor een groot deel door dit topic, maar ook mijn eigen ervaringen.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meer verslaafden aan GHB-drug(vandaag op het journaal).

Elk weekend belanden er mensen in het ziekenhuis omdat ze geexperimenteerd hebben met GHB.

Dat is een drug die wordt gemaakt met een stof die in reinigingsproducten zit. Het is dus goedkoop en je kan het zelf gemakkelijk aanmaken. Veel mensen raken op die manier verslaafd. Maar GHB is erg gevaarlijk en zelfs dodelijk. Het parlement wil zelfs enkele reinigingsproducten bij wet verbieden.

De vrouw in kwestie is in coma geraakt ,een tweede maal kan haar fataal zijn :(
Afblijven dus!!!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bolea zei:
Maar GHB is erg gevaarlijk en zelfs dodelijk.
Klik om te vergroten...

Ja, we weten ondertussen wel al dat GHB gevaarlijk kan zijn als je er dom mee omgaat. Daar gaat dit hele topic ook over. En vrijwel alles is dodelijk als je er teveel van doet he :).
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#15
SOMA ,, WAT ben jij een ongelofelijke naieve zak , moest ff kwijt , met je dope propaganda,cq verdediging , terwijl
mensen , die naasten hebben verloren aan die nieuwe troep GHB, ( zit in reinigingsmiddelen jesuss) hier hun verhaal toch ! nog proberen te vertellen ,meerdere keren ook nog !ter waarschuwing , what ever ,hier aan iedereen , van mij konden sommigen van jullie na 1 keer al (als ik zelfs daar de fut nog voor had ) de GHB tribune op.

RESPECT VOOR DEZE MENSEN / EN U ALLEN NOG GECONDOLEERT /EN VEEL STERKTE TOEGEWENST ,,,HEB ZELF HEEL VEEL VRIENDEN BEKENDEN VERLOREN UIT MIJN DOPE TIJD 1967,82 LEEFT ER BIJNA GEEN EEN MEER VAN .

Ik heb zelf 15 jaar opiaten , coke , perv, uppers en downers (200 mg methadon per dag de laatste 8 jaar en daarvoor 7 jaar tussen de 100 en 150 mg ) en wat al niet gespoten , al ben ik sinds 1982 totall clean nu . Maar moest keihard knokken ( shit ,emoties uitwerken structuur weer aan leren enzovvv) op een "drugsvrije gemeenschap " ,waar ik 2 jaar intern verbleef , door een totale ineenstorting via ziekenhuis en detox ben Ik daar terecht gekomen , heb veel geluk gehad ook , details over odees , totale instortingen ,uitputtingen ,paranoaas enzov.... ,zal ik hier besparen maar .
En van al die toffe dope, heb ik zelfs nu nog kadootje over gehouden ; een Hepatitus C leveraan -doening ,kreeg ik 14 jaar terug alsnog te horen , terwijl ik al 13 jaar clean was,, ja das erggg auwww, pas 3 mnd kuur hiervoor achter de rug nu , maar sloeg niet genoeg aan ,kan weer wachten op nieuwe middel in 2010.

En het is ook door anderen al genoeg hier aan gegeven >MAAR TOCH DOE IK HET OOK NOG F (zal niets uit maken ,, ok)
MAARRRRRRR > DE MEESTE DOPE WERKT OP LANGE TERMIJN VERSLAVEND ZELFS BLOWEN ELKE WEEK ,,WORDT JE GEESTELIJK AFHANKELIJK VAN LEKKER SLOOM WORDEN NERGENS GEEN ZIN MEER IN ENZOV , DAAR KUN JE NU OOK AL DE LAATSTE TIJD AL VOOR NAAR EEN CAD PFFFFF.

Moesten wij ook om lachen toen jajaja ,ook zo tegen beter weten in , we wisten ook alles uit te leggen ,te verdedigen haast , maar ja wij waren ook in de 20 30 jaar hee?
Terwijl dat juist de leeftijden zijn om te studeren ofzo ( maar ja , dope zoooo lekkel hee? dacht eeuwige leven te hebben , dacht kom nog wel , helaas kwam niets meer van , terwijl ik het wel kon , nu nog steeds spijt van sjaaa) zodat je echt beetje goed kan leven naderhand ook zat toffe dingen kunt gaan doen . Zal best dat er mensen zijn die af en toe een blowtje ,biertje nemen en er mee om kunnen gaan ,ok , maaarrrr , pas als je met gemak een maand, een jaar niet blowt of drinkt , en dat doe je dan zonder een drang, maar gewoon voort luxe , niks mis mee, maar geen chemische troep en zeker ook geen speed coke of hero, dit kan bij eerste keer al gevaarlijk zijn ( plotselinge hartstilstand/ beroerte ) . De kans dat je doorgaat , al duurt het voor de zg bewuste gebruikers? pff,, misschien wat langer even,, is voor 7 op de 10 mensen te groot, zo was dat bij ons vroeger en nu nog , want het meeste spul is te lekker gewoon en de zucht krijg jou ongemerkt steeds meer in een wurggreep.


En dat GHB ? wat ik er over gelezen hebt ? , eenmaal hooked ,helemaal haast niet vanaf te komen? en deliriums hartstilstanden en meer? , met te SNEL afkicken? dat krijg je zelfs zelden bij een cold -turky van opiaten , mamamia, waar heb je het over?

Maar ja , zit waarschijnlijk toch voor de kat zn kut te tikken ,heb ik al eerder 4 keer hier gedaan ,( al heb ik jawelll, 2 keer positieve respons gekregen van Ariekanarie hier )

Maar ben bang voor de rest , dat jullie zelfs van een ouwe rot van 56 jaar, geen fuck verder aannemen , helaas , ondervind het dan maar , maar NEEM VAN MIJ AAN ,, EENMAAL HOOKED AAN WHAT EVER> 8 OP 10 MENSEN < KOMEN ER NOOIT MEER VAN AF EN /OF MEESTAL WEL,, MAAR DAN VIA JE DOODSKIST , HEB ER AL GENOEG WEGGEBRACHT ,IS NIET LEUK, EN WAT DENKEN JULLIE VAN JE OUDERS/FAMILIE/ RELATIES EN KIDS??? DIE ACHTER BLIJVEN! !

Ik ben trouwens bij toeval hier terecht gekomen ,maar wat Ik hier allemaal voor shit leest ,propaganda ook nog soms , slechte adviezen geven zeeerr GEVAARLIJK , wat ik las soms ,, nounounou,, zelfs vragen zo van ; hoe spuit je de eerste keer speed, als je nog nooit ! ! hebt gespoten , pfff niet te filmen gewoon , Speed wat een van de linkste middelen is om te spuiten ,zeker pervitine , ken je beter vast gelijk in je kist gaan liggen ,ik was al een ervaren shotter , maar die eerste shot speed was bijna fataal,, mn hart kwam er uit en tijdje weg geweest , lust je nog peultjes , maar ja doe er je ding mee , tenminste sommigen van jullie hoop ik toch nog ,,,

STOP MET ALLE DOPE GEWOON ,,,KLAAR OVER EN UIT ! ,, ER ZIJN ZAT ANDERE KICKS EN STOP MET ANDEREN , >JE DIERBAREN ENZO ,, PIJN TE DOEN,, WAT DAT GEBEURT SOWIESO EN ZORGT DAT JE NIET EENZAAM WORDT EN VROEGER OF NIET VEEL LATER , ALS LOOSER IN JE UPPIE ,,AAN JE EINDJE KOMT , WAT DAN TOCH MET 8 OP 10 GEBEURT .
NOG STERKER , UIT MIJN TIJD KEN IK ER ZELFS GEEN ! ! die echt clean is geworden alsnog , ZIJN ER OP EEN ENKELE NA ,,ALLANG NIET MEER EN DIE ENKELEN HADDEN WEINIG GESPOTEN , MAAR MEER GECHINEEST EN VEEL METHADON EN ZUIPEN ,,MAAR DAN NOG ZIJN ZE ALLANG RIJP VOOR DE SLOOP IN ALLES,, EENZAAM AND ALONE , EN ZIJN NU OOK ZO TUSSEN 50 EN 57 JAAR IN , WAARVAN DE LAATSTE 20/30 JAAR OFZO AL EEN HEL IS ,MAAR NOGMAALS DIT ZIJN ER NOG MAAR EEN PAAR , ( REST ALLEMAAL ALLANG HEEN GEGAAN ) , ERG GENOEG ,,TOF HE?/ zo op je eindje te wachten , NEEEE DUS !!

Toch , ALL the Best ,,van Aaddrum ,56 jaar :rockband: muziek is mn kick nu :rock: ,lekker drummelen yeszz en gezond.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!! :confused:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Houdoe! :wave:
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#18
3970 zei:
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!! :confused:
Klik om te vergroten...

O NEE ? precies waar het over gaat !, niet willen HOREN en vooral VOELEN ?
PRECIES WAT DOPE NU MET JE DOET,,,,, en DAT,, is nu wat je op een drugsvrije gemeenschap JUIST OPNIEUW MOET LEREN EN DE REST,, AL HAD DAT BIJ DE MEESTEN OOK GEEN NUT , GINGEN GAUW WEER MOVEN ,, 8 OP DE 10 OOK ,, en zeer weinigen die het later alsnog hebben gered ! ondanks de beste structuur en programma ; 1 op 100 ofzo , niet veel hee?/ :openmouth: dan weet je dat vast :( ,,,, GEGROET
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan echt geen touw vast knopen aan je verhaal, maar dat zal wel door je drughistorie komen...Het is in ieder geval niet wenselijk dat je je berichten probeert kracht bij te zetten door het willekeurig gebruik van de Caps Lock, de meeste lezers ervaren dat als zeer hinderlijk....

Dat was alles wat ik te zeggen had, ik reageerde niet inhoudelijk op je post.
a
aaddrumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neee ,
Dan heb je paar etages hoger mijn langere verhaal/cq enige uitleg int algemeen hier niet gelezen of je kunt nu al niet lezen meer ? net als de meesten hier / en je komt uit Belgie ook? sjaa,,,,,,,,

En jij sneer mij voor de voeten dat mijn story /opmerkingen niet te lezen zijn ? waarschijnlijk door mijn drugshistorie?? als dat al zo zou zijn ,,dan weet je als gebruikertju nu alvast zeker , wat dope op de langere termijn met je kunt doen,,, EN nu AL BIJ JOUW DUS op kortere termijn?.,. JAJAHAHA,, en dat gelul over paar caps, lekker belangrijk als Ik juist tot 6 keer toe overal hier ,probeer iets van mijn lange dope/shitervaringen probeer door te geven, al is dit tegen beter weten in ,dat zie ik nu ook weer .
Al heeft 1 persoon wel 2 keer positief gereageerd ,toch nog .

En jou woorden over mijn drugshistory zijn lekker respectvol ,, over iemand die 15 jaar extreem gebruikt hebt en nu alweer 27 jaar totall clean is. ( dus toch gelezen??)

Maar je zal van mij geen last meer hebben ,want ik ben sowieso hier voort het laatst , wordt steeds weer niet goed van al die propaganda ,en zeer domme items , van hoe gebruik je dat en hoe spuit je dat , en verder kwasie heavy gedoe , ongelooflijk gewoon,, en iedereen moet het maar op zijn manier ondervinden dan ,maar Ik ben bang dat het voor de meesten het zelfde zal aflopen ,zoals voor 8 op de 10 mensen van uit mijn tijd, niet best dus, helaas.

Maar toch nog aan iedereen hier ,,,, All the best gegroet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."