Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als jullie nou allemaal een nieuwe revu van deze week kopen 2,75 moet er af kunnen toch? en lees dan het artikel over met name GHB , en open dan een discussie op dit forum over het artikel wil ik wel eens zien of jullie dan nog zo stoer zijn. o ja je kunt het artikel ook op internet lezen wel zo goedkoop. cermei"
"Re: Ali zei: Inmiddels heb ik diverse gesprekken gehad met deskundigen op dit gebied; hun mening is dat deze drug zwaar onderschat wordt omdat de gevolgen op lange termijn nog niet zo bekend waren. Bij verslaving is GHB gevaarlijker dan heroine en cocaine is over het algemeen hun mening. De vriendin van mijn zoon heeft nog steeds lever en nierproblemen( en absoluut geen alcohol in het spel). Volgende week heb ik nog een gesprek met het C.A.D. specifiek over mijn zoon. Bij hun was hij onder begeleiding aan het afkicken. Dinsdag j.l. is hij gecremeerd, het ergste wat mij ooit overkomen is als moeder. Gezien sommige reacties vraag ik me wel af of het zin heeft om hier te schrijven, maar vanuit mijn hart moest ik het doen! Doe er mee wat je wilt!!! Klik om te vergroten... hallo Ali, Heb je verhalen gelezen en mijn dochter is ook aan het doodgaan door de GHB zou graag wat advies van je willen, als dat niet te veel gevraagd is. Mijn dochter is nu 27 en heeft een kindje van 5 dat niet bij haar woont. Als je met mij in contact wil komen krabbel dan ff dan geef ik je mijn mailadres. Verder wil ik je nog heel veel sterkte wensen met het verlies van je zoon. o ja als je het niet wilt gewoon zeggen hoor, maar ik wil zo graag de GHB in de media brengen, we hebben al een intervieuw gegeven voor de krant. groet cermei"
"Re: hallo ali Ali zei: Inmiddels heb ik diverse gesprekken gehad met deskundigen op dit gebied; hun mening is dat deze drug zwaar onderschat wordt omdat de gevolgen op lange termijn nog niet zo bekend waren. Bij verslaving is GHB gevaarlijker dan heroine en cocaine is over het algemeen hun mening. De vriendin van mijn zoon heeft nog steeds lever en nierproblemen( en absoluut geen alcohol in het spel). Volgende week heb ik nog een gesprek met het C.A.D. specifiek over mijn zoon. Bij hun was hij onder begeleiding aan het afkicken. Dinsdag j.l. is hij gecremeerd, het ergste wat mij ooit overkomen is als moeder. Gezien sommige reacties vraag ik me wel af of het zin heeft om hier te schrijven, maar vanuit mijn hart moest ik het doen! Doe er mee wat je wilt!!! Klik om te vergroten... hallo Ali, Heb je verhalen gelezen en mijn dochter is ook aan het doodgaan door de GHB zou graag wat advies van je willen, als dat niet te veel gevraagd is. Mijn dochter is nu 27 en heeft een kindje van 5 dat niet bij haar woont. Als je met mij in contact wil komen krabbel dan ff dan geef ik je mijn mailadres. Verder wil ik je nog heel veel sterkte wensen met het verlies van je zoon. o ja als je het niet wilt gewoon zeggen hoor, maar ik wil zo graag de GHB in de media brengen, we hebben al een intervieuw gegeven voor de krant. groet cermei"
"Hallo lieve mensen allemaal ik ben de vrouw van andise en helaas is het waar wat hij schrijft we kunnen niet meer slapen en maken ons heel erg zorgen. Het is mijn dochter mijn man is haar stiefvader, is het ff duidelijk voor jullie. We wonen in het noorden van het land en hier is het niet mogelijk om bij de verslavingszorg af te kicken van de GHB. Ze zijn nu wel met van alles bezig maar we zijn heel bang dat alle hulp te laat komt. Ze zit op dit moment bij een dealer die probeert haar af te laten kicken, maar wij hebben het advies gekregen van verslavingszorg dat ze juist niet moet minderen i.v.m de receptoren in haar hoofd, ook dopamine speelt een belangrijke rol. 3.5 Jaar geleden is ze bijna doodgegaan aan deze troep en is ze afgekickt onder narcose, dat moet nu weer maar nu moet er in eens een heel protocol gemaakt worden waar mijn dochter dus op wachten moet. ;-( die tijd heeft ze nu niet meer voor ons gevoel , dus het is erg zwaar. Mensen wees toch alsjeblieft voorzichtig met GHB het is een levensgevaarlijke drug, voor je het weet ben je er aan verslaafd. Er zijn ook heel veel mensen die niet eens weten dat er zo n site als deze is . STOP er mee nu je nog kan want het kan je je leven kosten. groet cermei"