#1
Iedereen die deze DRUGS goed praat moet eens heel goed na denken wat ze zeggen.
Excuusjes bedenken om zelf toch nog steeds te kunnen gebruiken. ik ken er ook zo veel hoor.(zie mijn laatste regel, die hoop ik voor de meeste van toepassing is. Maar helaas niet meer voor mij)
Ik ben ook zo onwetend persoon geweest en heb dit 8 jaar aan iedereen lopen verkondigen en de hemel in geprezen. Met alle positieve argumenten die ik op dit ook heb gelezen.
Alleen al wat ik heb verkocht aan die zooi zijn een hoop mensen van in de problemen geraakt.
Ik ken de GHB scene maar al te goed en heb zeer veel spijt van mijn daden.
Juist omdat sporadisch gebruik zo onschuldig lijkt is schuilt er een groot gevaar.
De prijs is een lachertje en treft daarom iedere laag van de bevolking.
Tuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen daden.
Maar al dat positieve gepraat erover zorgt dat er veel, heel veel mensen toch de overstap maken naar het dagelijks gebruik.
En op het moment dat het op is of wil stoppen zien ze de darkside van het spul.
Vele durven of durfden net als ik het niet aan hun omgeving te laten weten.
Dus stoppen een groot probleem.
Door gebrek aan kennis en laxheid van medicie zijn de negatieve kanten pas sinds korte tijd bekend. En of die negatief zijn.
Daarom media om te wijzen op de ZEER lichaamekijke verslaving.
ALS WAARSCHUWING DUS!! Juist omdat veel gebruikers dit niet weten of willen weten.
Niks tegen recreatief gebruik. Voor wie het kan RESPECT!
Maar GHB is een sluipende sloper.
PAS DUS OP!!!
Excuusjes bedenken om zelf toch nog steeds te kunnen gebruiken. ik ken er ook zo veel hoor.(zie mijn laatste regel, die hoop ik voor de meeste van toepassing is. Maar helaas niet meer voor mij)
Ik ben ook zo onwetend persoon geweest en heb dit 8 jaar aan iedereen lopen verkondigen en de hemel in geprezen. Met alle positieve argumenten die ik op dit ook heb gelezen.
Alleen al wat ik heb verkocht aan die zooi zijn een hoop mensen van in de problemen geraakt.
Ik ken de GHB scene maar al te goed en heb zeer veel spijt van mijn daden.
Juist omdat sporadisch gebruik zo onschuldig lijkt is schuilt er een groot gevaar.
De prijs is een lachertje en treft daarom iedere laag van de bevolking.
Tuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen daden.
Maar al dat positieve gepraat erover zorgt dat er veel, heel veel mensen toch de overstap maken naar het dagelijks gebruik.
En op het moment dat het op is of wil stoppen zien ze de darkside van het spul.
Vele durven of durfden net als ik het niet aan hun omgeving te laten weten.
Dus stoppen een groot probleem.
Door gebrek aan kennis en laxheid van medicie zijn de negatieve kanten pas sinds korte tijd bekend. En of die negatief zijn.
Daarom media om te wijzen op de ZEER lichaamekijke verslaving.
ALS WAARSCHUWING DUS!! Juist omdat veel gebruikers dit niet weten of willen weten.
Niks tegen recreatief gebruik. Voor wie het kan RESPECT!
Maar GHB is een sluipende sloper.
PAS DUS OP!!!
