Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB DODELIJK

GHB DODELIJK

363 antwoorden
118 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gebruik veel ghb maar als ik enkele dagen stop kom ik tot besef dat ik gelukkiger ben zonder.
Het is de verleiding en de beloning van ghb die me altijd terug doet komen
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onze dochter is vandaag opgenomen op itensive care met de delier ademhalingsstoornis en een hartritmestoornis

tevens leek haar bloed blauw
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij hebt het steeds over het ontwennen van lichamelijke afhankelijkheid.
Ik heb het over wat het kapot maakt in je lichaam zelfs al ben je lichamelijk niet verslaafd
A
AliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat je alsjeblieft helpen....het is NOOIT te laat. Hoe moeilijk ook laat je opnemen!!!
De vriendin van mijn overleden zoon is na zijn overlijden opgenomen en is nu helemaal clean!

Denk ook aan je ouders; er is ook voor jou nu nog een toekomst!!!!

Heel veel sterkte.
Ali
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat je heel snel ghb nodig hebt, misschien is het wel al te laat. GHB moet altijd langzaam worden afgebouwd als je zwaar lichamelijk verslaafd bent.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ali zei:
Gezien sommige reacties vraag ik me wel af of het zin heeft om hier te schrijven, maar vanuit mijn hart moest ik het doen! Doe er mee wat je wilt!!!
Klik om te vergroten...

Alle kleine beetjes helpen! :)

Gecondoleerd in ieder geval. Wat ik wel raar vind: als uw zoon al 4 jaar gebruikt dan zou je toch verwachten dat ie weet hoeveel die moet nemen?
A
AliLid
01-01-2024, 00:00
#7
IK BEN AL BLIJ...( ?) ALS ER 1 IEMAND VAN DIE ROTOOI ( ghb ) AFBLIJFT. Heb daardoor genoeg ellende gezien! De vriendin van mijn zoon ligt nog steeds in het ziekenhuis ( paarse afdeling) om af te kicken van de GHB met behulp van valium en benzo,s ! De crematie van mijn zoon zal zij alleen op video terug kunnen zien....ze woonden al wel 6 jaar samen. Helaas heb ik van dichtbij meegemaakt wat deze drug met iemand kan doen op lange termijn ( 4 jaar) ; de behoefte wordt steeds groter en is onomkeerbaar! Helaas!!! Voor mijn kind is deze waarschuwing te laat!!!! Hadden hij en IK dit maar eerder geweten....had IK hem maar kunnen helpen! Waarom hebben de artsen mij nu pas op de hoogte gesteld van de gigantische gevaren? Wellicht had dit een leven kunnen redden....van mijn kind!
q
qloLid
01-01-2024, 00:00
#8
innige deelneming
hoe is hij juist gestorven (overdosis?) ?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou ali, je wens is vervult, ik begin nooit aan ghb. Not even once :)
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
Bal0n zei:
Er ontwikkelt geen tolerantie bij GHB..
Klik om te vergroten...
zeker weten? de eerste keren werd ik er veel misselijker van en ging ik ook een stuk harder.
of is dit gewoon dat je vertrouwd raakt met het gevoel?
Klik om te vergroten...
Dat is mij ook opgevallen de eerste keer dat ik G gebruikte ging ik nok van 4ml en moest ook overgeven, Erna eigenlijk geen problemen er mee gehad als ik nu 6ml G neem gaatie lekker maar zoals de eerste keer nee is toch idd anders. en een sluipende drug?
als ik een avondje aan de G ga dan praatje snel over 3 a 4 porties van 6ml en heb het ook al dagelijks gebruikt met die hoeveelheden.
kan niet zeggen dat ik verslaafd ben geen G is geen G!
heb dan ook niet het gevoel dat mijn lichaam perse G moet hebben.
en geestelijk denk ik er dan ook niet aan.
ik ga niet zeggen dat het niet verslavend is, Maar ik heb er tot nu toe niets van gemerkt.
Behalve de bekende bij werkingen die ik in het begin niet had
maar soms heb ik het gevoel dat het idd niet zo onschuldig is.
wat me verder ook opvalt is dat de man waar ik het altijd bij haal
regelmatig de rem er op zet als ik bv 100 ml G wil hebben wil die dan niet meer dan 50 ml geven.
op die momenten vraag ik me dan ook af wat weet hij meer dan ik?
hij neemt duidelijk in bescherming.
voor mij zelf is de lol van de G er ook wel een beetje veel af.
de bijwerkingen zijn het gevoel niet waard
dat is dan ook de reden dat ik voor mij zelf besloten heb nooit meer dan 2 porties G te nemen per week. en dat komt overeen met elke vrijdag 2 porties op een hele nacht.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien ontwikkelt er een kleine tolerantie, maar deze is zeker niet cumulatief zoals bij opiaten. Dus misschien dat je na een jaar geruiken 1 of 2 ml meer kan hebben, maar dat wordt zeker niet hoger.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind GHB sowieso een smerige en gevaarlijke drug,is helemaal niks aan.Heb het vroeger welles gehad,maar begreep de kick er ook meteen niet van.

Je kan er niet lekker bij zuipen,moet steeds op je hoede zijn dat je niet teveel van iets neemt omdat je anders out gaat met alle gevolgen van dien.

En de kick moet dan dat zweverige lichte gevoel in je hoofd zijn?
Is toch helemaal niks..Snap dan ook niet dat iemand er verslaafd aan kan raken..

En ja als je er dan wel verslaafd aan raakt is het zeker veel gevaarlijker dan welke drug dan ook omdat je hogere dosis gaat nemen.
En dat heeft niks met tolerantie te maken maar met de persoon in kwestie,een persoon die in het begin helemaal gek gaat op 1 pilletje gebruikt er later ook 4..Ook al zitten er maanden tussen.*grenzen verleggen*


Ik weet niet hoeveel deze jonge mensen tot zich namen op het laatst,maar na een paar jaar verslaving en steeds hogere dosis tot zich nement krijg je ook idd nier en lever problemen.

Het is niet lichamelijk verslavend ....Maarja geestelijk...iedereen zijn psyche is anders,tis maar wat je lekker vindt..

IK zou er eraf blijven igg
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb GHB 2 keer gehad ook, en ben het helemaal eens met wat de persoon boven me zegt.

Vind het echt niets aan, en zeker voor zo'n waardeloos effect het risico al helemaal niet waard.
Bovendien zit het feit dat je er zo makkelijk mee kunt overdoseren me ook helemaal niet lekker.

Was voor mij 2 keer en nooit weer.
s
snuggzLid
01-01-2024, 00:00
#14
gea gebruik ik al een paar jaar eens in de paar maanden en het is wel link spul omdat de dosering moeilijk is te bepalen als je iets te veel neemt ga je al snel oud en kan je bv je tong inslikken, daarom moet je dan iemand op zijn zij leggen. de meeste ongelukken met GHB gebeuren doordat het grbuikt wordt in combi met andere drugs...
echter dat GHB verslavend zou zijn heb ik nog niet eerder gehoord.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
TeQ zei:
Heb GHB 2 keer gehad ook, en ben het helemaal eens met wat de persoon boven me zegt.

Vind het echt niets aan, en zeker voor zo'n waardeloos effect het risico al helemaal niet waard.
Bovendien zit het feit dat je er zo makkelijk mee kunt overdoseren me ook helemaal niet lekker.

Was voor mij 2 keer en nooit weer.
Klik om te vergroten...
welk risico ?????
hou u aan de regels en er gebeurt just niks.
pak gewoon 4ml en zuip er geen alcohol bij.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#16
schranziewanzie zei:
TeQ zei:
Heb GHB 2 keer gehad ook, en ben het helemaal eens met wat de persoon boven me zegt.

Vind het echt niets aan, en zeker voor zo'n waardeloos effect het risico al helemaal niet waard.
Bovendien zit het feit dat je er zo makkelijk mee kunt overdoseren me ook helemaal niet lekker.

Was voor mij 2 keer en nooit weer.
Klik om te vergroten...
welk risico ?????
hou u aan de regels en er gebeurt just niks.
pak gewoon 4ml en zuip er geen alcohol bij.
Klik om te vergroten...

Klopt... maar altijd een mooi maat-dingetje heb je niet. Uiteraard valt hier wel een oplossing voor te vinden. Neemt niet weg dat er altijd een risico aan verbonden is.
Bovendien vind ik het toch geen reet aan, drink liever juist wel alcohol en neem geen GHB, beleef ik zelf meer plezier aan.

Als ik wat drugs wil gebruiken tijdens het uitgaan ofzo pak ik liever iets anders.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
BobG zei:
Daarom begin ik niet aan de gea :openmouth:
Klik om te vergroten...

same here... weer een GHB verhaal met dodelijke afloop.

gecondoleerd en heel veel sterkte! :(
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sterkte !!!
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klopt... maar altijd een mooi maat-dingetje heb je niet. Uiteraard valt hier wel een oplossing voor te vinden. Neemt niet weg dat er altijd een risico aan verbonden is.
Bovendien vind ik het toch geen reet aan, drink liever juist wel alcohol en neem geen GHB, beleef ik zelf meer plezier aan.

Als ik wat drugs wil gebruiken tijdens het uitgaan ofzo pak ik liever iets anders.[quote/]
En of je mooie dingen hebt om het fijn te doseren
ik gebruik altijd een spuitje om de gea te doseren en dat kan ik tot op de ml precies!



Ik kan ook niet snappen dat als je in een disco staat je je gaat volgooien met narcose middelen dan wil je tenminste ik veel energie hebben en niet het tegenovergestelde. en ja is of of of gea of zuipen heb het 2 weken voorzichtig gecombineert om te kijken wat het voor een effect geeft.
en kan zeggen de combi gea en alcohol is bagger geeft een kut effect.
Thuis lekker een gea pakken en dan lekker vrijen is wat anders en dan is gea ook heerlijk zelf gebruik ik het bij andere gelegenheden niet.

maare we gaan wel off topic nu :flushed:
Klik om te vergroten...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb je overdag goed je best gedaan om geen ghb te gebruiken, moet je gaan slapen maar je kan niet slapen zonder ghb :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."