spacekonijn zei:
Bal0n zei:
Er ontwikkelt geen tolerantie bij GHB..
zeker weten? de eerste keren werd ik er veel misselijker van en ging ik ook een stuk harder.
of is dit gewoon dat je vertrouwd raakt met het gevoel?
Dat is mij ook opgevallen de eerste keer dat ik G gebruikte ging ik nok van 4ml en moest ook overgeven, Erna eigenlijk geen problemen er mee gehad als ik nu 6ml G neem gaatie lekker maar zoals de eerste keer nee is toch idd anders. en een sluipende drug?
als ik een avondje aan de G ga dan praatje snel over 3 a 4 porties van 6ml en heb het ook al dagelijks gebruikt met die hoeveelheden.
kan niet zeggen dat ik verslaafd ben geen G is geen G!
heb dan ook niet het gevoel dat mijn lichaam perse G moet hebben.
en geestelijk denk ik er dan ook niet aan.
ik ga niet zeggen dat het niet verslavend is, Maar ik heb er tot nu toe niets van gemerkt.
Behalve de bekende bij werkingen die ik in het begin niet had
maar soms heb ik het gevoel dat het idd niet zo onschuldig is.
wat me verder ook opvalt is dat de man waar ik het altijd bij haal
regelmatig de rem er op zet als ik bv 100 ml G wil hebben wil die dan niet meer dan 50 ml geven.
op die momenten vraag ik me dan ook af wat weet hij meer dan ik?
hij neemt duidelijk in bescherming.
voor mij zelf is de lol van de G er ook wel een beetje veel af.
de bijwerkingen zijn het gevoel niet waard
dat is dan ook de reden dat ik voor mij zelf besloten heb nooit meer dan 2 porties G te nemen per week. en dat komt overeen met elke vrijdag 2 porties op een hele nacht.