Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Passiebloem zei: En door mensen als Soma blijven steeds meer verslaafden "in de kast". Kan me voorstellen dat je wel drie keer nadenkt om hier mee te posten, of je verhaal kwijt te willen/kunnen. http://ghbvh.hyves.nl/ Klik om te vergroten... Hier ben ik het nu eens helemaal mee eens"
"Soma zei: andise zei: ik ken meer mensen die GHB gebruiken en zelfs normaal hun werk doen maar toch niet zonder kunnen hoe zit dat bij jullie kunnen jullie een heldag zonder een buisje/dopje of iets te nemen waarschijnlijk niet Ik ga hier op het forum door met waarschuwen tot GHB/GBL de wereld uit is Klik om te vergroten... Ja, ik kan een hele dag zonder GHB. Ik kan zelfs een hele week zonder GHB. . En als je wil blijven doorgaan tot GHB de wereld uit is dan mag je je hele leven blijven waarschuwen, vrees ik. Drugs kun je onmogelijk de wereld uit helpen. Jouw probleem is gewoon dat je verblind bent door woede. Woede die je nu wil afreageren op de GHB. Dat spul kan er ook niet aan doen dat je dochter verslaafd is hoor. Probeer nu toch gewoon eens in te zien dat het probleem niet bij de drug ligt, maar bij de gebruiker. Klik om te vergroten... ik ben totaal niet woedend op GHB maar wel met de laksheid waar gebruikers het mee innemen zonder de gevolgen er van onder ogen te zien ik zal niet zeggen dat er bewuste gebruikers zijn de meesten durven niet uit te komen voor hun gebruik er is over deze drugs in de wetenschap te veel niet bekend....."
"[SF] Safiertje zei: aapie zei: Ik ga niemand op hun fouten wijzen, het ligt tuurlijk aan de individu. Maar ik na 8 jaar in de GHB /drugs scene gezeten te hebben zie ik dat GHB de enige DRUG is die de controle over de gebruiker neemt. Ik ken niemand de dagelijks COKE ,pillen ,SPEED (ook goedkoop en een killer) en dergelijke harddrugs gebruikt muv Alcohol(grootste harddrug). Wel veel gebruik dus maar niet dagelijks! GHB wel. Klik om te vergroten... Bullshit. Er zijn heel veel drugs die de controle over kunnen nemen. Enne dagelijks gebruik komt ook bij speed, coke, pillen en andere drugs voor. Echt niet alleen bij ghb.. Klik om te vergroten... Dagelijuks gebruik komt idd voor bij alle soorten drugs ben ik helemaal met je eens alleen het ene verschil is dat het afkicken van GHB gevaarlijker is dan bij de andere soorten drugs de grilligheid van GHB dat is een van de problemen daar komt bij dat je moet afkicken met GHB er is geen vervanging voor zoals met heroine (methadon). Net nog even gesproken met een arts van VNN ook deze is radeloos als het om GHB gebruik gaat daar er geen optie in nederland is om gecontroleerd afte kicken van GHB over ongeveer 6 maanden komt er in het noorden een kliniek waar dit wel mogelijk is"
"Extrm-Bzar zei: Wow heftige verhalen hier, maar ik gebruik nu ook bijna 5 maanden gbl / ghb ik moet zeggen dat ik het niet verslavend vind ik doe het alleen in het weekend en soms niet dan drink ik bier. Ik heb vroeger een tijd speed gedaan elk weekend en als er dan een week geen speed was voelde dit tog een stuk kutter aan dan bij ghb heb ik zoiets van kut maarjah boeie je hebt er wel zin in maar dat is tog bij veel dingen die leuk zijn ik zou gewoon zorgen dat je er niet lichamelijk aan verslaafd raakt dat het volgens mij toch echt niet zo een gevaarlijke drugs is Klik om te vergroten... Het is wel een lichammlijke verslaving die gaat optreden bij elke dag gebruik blijkbaar neem je niet alteveel G per keer en in het weekend maar pas op het is een sluipende killer en afkicken is al helemaal niet te doen voor een verslaafde"
"K.nurft zei: Hoe gaat het met je dochter inmiddels Andise? Klik om te vergroten... Onze dochter is afgelopen woensdag opgenomen op de IC daar hebben ze haar inslaap gebracht (coma) Donderdag is daar de verslavingsarts op bezoek geweest de belde mij dat ze graag GHB wilden ivm de sterkte van de oplossing daar de medicinale GHB maar een oplossing heeft van 40% in de drugswereld is deze vaak sterker. Deze GHB die ik gebracht heb hebben ze nagemaakt in het ziekenhuis en ze is begonnen met een dosering van 6ml per uur deze wordt nu perdag met 1 ml afgebouwd ze zit nu op 3ml en wordt nog steeds in slaap gehouden. morgen hebben we een gesprek met een arts van de IC dan horen we meer. Even een tip voor de mensen die ook willen afkicken zorg dat je G bij je hebt of dat men eraan kan komen van de dealer waar je het altijd vandaan hebt."
"Even een Update Nu alweer 2 en een halve maand gelden dat ze opgenomen is geweest is het volgende relaas. Onze dochter is van de GHB af ook de drank heeft ze weten te weerstaan blowen doet ze nog van 's morgens tot 's avonds laat . De lichamelijke gevolgen die ze over gehouden heeft aan het avontuur met GHB en drank zijn de volgende: Hartritme stoornissen, pijn op de borst, benauwdheid, opzetten van haar linker arm, verwardheid zo erg dat ze soms niet meer weet hoe een truitje aanmoet. weet nog flarden van 2008 het merendeel is ze vergeten inmiddels woont ze weer zelfstandig maar heeft het nog zeer moeilijk met het dagelijks leven, ze staat onder controle van VNN heeft daar nog 2 maal per week gesprekken en deze regelt haar medicatie die ze nog steeds heeft. tot zover deze update"
"hier zal 100 tot 150ml per 24 uur bedoelt worden en dit dan dagelijks soms nog meer tot je hersens moes zijn"
"Onze dochter gebruik ongeveer 15ml GHB per dag(24 uur) daarnaast heeft ze de volgende medicatie rohypnol 1mg temazepam 20mg valium 10 mg en een venegan 25 mg Hiernaast gebruikt ze ook nog berenburg en cannabis hoe denken jullie over deze combi van middelen Deze week presteerde ze om de 150ml in 8 uren tijd op tegebruiken samnen met de medicatie we hebben haar dan ook bewusteloos gevonden en naar de eerste hulp laten brengen na 3 uren mocht ze weer naar huis. Graag reactie."
"Flugeltje zei: Kloontje ? Klik om te vergroten... hoe bedoelje dit ?????????? staat het ergen anders op het forum dan graag het topic vermelden aub zodat ik het kan lezen"
"afkicken van een zware ghb verslaving is levens gevaarlijk kan diverse klachten en zelfs de dood tot gevolg hebben een zware verslaving is 100 tot 150 ml per 24 uur neem altijd contact op een een versalvingszorg instelling in de buurt weten zei niet hoe te handelen laten ze dan bellen naar VNN of NOVADIC KENTRON die weten wat ze moeten doen"