#1
Wortel: onderactief (-6%)
Sacraal: onderactief (0%)
Navel: onderactief (-38%)
Hart: open (31%)
Keel: onderactief (0%)
Derde Oog: open (31%)
Kruin: open (12%)
Maar wat kan ik hier nu mee? Die oefeningen doen en dan zal je het leven als een stuk prettiger ervaren? Ik ben namelijk niet iemand die snel in dit soort dingen geloofd...
Kan iemand dit even vertalen voor me? :P Ben wel nieuwsgierig
Edit: Oh gewoon ff de site lezen
Hmmm interessant om te lezen, maar of dit echt is wie ik ben weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat je snel wilt geloven wat een site als deze zegt zodat je je beter voelt.
Sacraal: onderactief (0%)
Navel: onderactief (-38%)
Hart: open (31%)
Keel: onderactief (0%)
Derde Oog: open (31%)
Kruin: open (12%)
Maar wat kan ik hier nu mee? Die oefeningen doen en dan zal je het leven als een stuk prettiger ervaren? Ik ben namelijk niet iemand die snel in dit soort dingen geloofd...
Kan iemand dit even vertalen voor me? :P Ben wel nieuwsgierig
Edit: Oh gewoon ff de site lezen
Hmmm interessant om te lezen, maar of dit echt is wie ik ben weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat je snel wilt geloven wat een site als deze zegt zodat je je beter voelt.
