Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - De demonstratie van God.

DMT - De demonstratie van God.

115 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Is dat dan niet een hele wijze les voor je geweest Jcutter? Angst om de controle te verliezen? Angst voor de dood? Ik zou zeggen werk eraan! Elke trip heeft leermomenten...
Klik om te vergroten...
Misschien als ik ernstig ziek ben jah.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow DMT komt wel erg opzetten hierzo bij de trip reports... Dit lijkt mij ook echt iets waar je iets van leert en niet alleen een goed gevoel bij hebt.. Welke dosis raden jullie aan voor iemand van 17 of is het verstandiger om nog even te wachten? Ik sta open voor alle informatie van ervaren personen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ rammelslakje, ik heb geen ervaring meet DMT maar heb al meer gelezen dat je eerst beter wat tripervaring opdoet en bekend raakt met het loskoppelen van je geest met je lichaam. Niets in de wereld maakt je klaar voor DMT.

Je schrijft dat je 17 bent...mijn advies is eerst nog een paar jaar te wachten met trippen totdat je volgroeid bent. Het kan heel positief uit pakken maar het kan ook je ontwikkeling in de weg staan. Jou is de keuze, ik weet dat je als 17 jarige erg ongedulding bent en zo snel mogelijk alles gedaan wil hebben, maar denk ook aan de toekomst. Zit je nog op school, staat het je loopbaan in de weg?

Allemaal dingen die je eerst verstandig af moet wegen voordat je ergens aan begint...

Veel succes!!!

X
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Riel zei:
ik denk dat een hogere dosis zal resulteren in een nog diepere trip? maar wow tegenover een God van allemaal verschillende realiteiten staan. wat voor gek gevoel moet dat zijn.

waarom vroeg je niet of je zijn krachten even mocht lenen toen hij vroeg wat je wilde? :P
Klik om te vergroten...

Het enigste waar ik aan dacht was, ik wil weer gewoon op aarde zijn. Ik wou het zien en hij liet het zien, maar wow, dat was heftig.

eXeCuze zei:
lijkt me een zeer interessant middel om te doen maar van de andere kant ook weer een zeer beangstigend middel. Ik vraag me dan ook af hoe je je op dat moment voelt kun je niks anders als het over je heen laten gaan of kun je ook gek worden en je zoveel mogelijk ervanaf proberen te stoten en vervolgens fout te gaan ?

iig zeer interessant report
Klik om te vergroten...

Je kan niks doen omdat je zoveel informatie naar je hoofd krijgt. En bang was ik, want ik was de speelbal van God.

Rammelslakje zei:
Wow DMT komt wel erg opzetten hierzo bij de trip reports... Dit lijkt mij ook echt iets waar je iets van leert en niet alleen een goed gevoel bij hebt.. Welke dosis raden jullie aan voor iemand van 17 of is het verstandiger om nog even te wachten? Ik sta open voor alle informatie van ervaren personen.
Klik om te vergroten...

Ik ben het met Drientje eens dat je ff moet wachten. DMT is natuurlijk niet op iedere hoek van de straat te krijgen, dus snel zal je het niet krijgen. Maar als het je vind dan is het verstandig te beginnen met 35mg. Het mooie is van DMT dat het je chakra's opend. Dat is het probleem bij Jcutter. Bouw rustig op tot je chakra's lekker open zijn geworden, dan ben je klaar voor grotere hoeveelheden. Je merkt vanzelf wanneer je er klaar voor bent. Angstig blijf je altijd voor je een hit DMT neemt. ALs je merkt dat je tijdens de trips minder angstig wordt, dan zijn je chakra's al lekker open.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi verhaal!
Ik hoop dat je nog meer uit de 'blackout' weet te vissen.
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#6
geweldig reportje man :mrgreen:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#7
phy zei:
Mooi verhaal!
Ik hoop dat je nog meer uit de 'blackout' weet te vissen.
Klik om te vergroten...

Daarvoor moet ik DMT nemen om dat te kunnen zien. Maar komt wel, ik heb geen haast.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het mooie is van DMT dat het je chakra's opend. Dat is het probleem bij Jcutter.
Klik om te vergroten...
Vertel..
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eindelijk weer eens een geweldig reportje! Heel erg tof zeg! Krijg zelf meteen weer zin om verder te gaan... :wave:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter123 zei:
Het mooie is van DMT dat het je chakra's opend. Dat is het probleem bij Jcutter.
Klik om te vergroten...
Vertel..
Klik om te vergroten...

Jij hebt 1 keer DMT gedaan en de angst weerhoudt je ervan om het nog een keer te doen, terwijl het alleen maar beter kan worden. Op een gegeven moment gaat de angst minder worden. Zo erg is het toch niet, het is zo voorbij.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Is het een feit dat het je chakra's opent? Ik ben nog niet erg bekend met chakra's, ben me - echt sinds net - aan 't inlezen. Heb net een test gemaakt die deze uitslag geeft:

Wortel: onderactief (-25%)
Sacraal: open (13%)
Navel: onderactief (-6%)
Hart: open (13%)
Keel: open (31%)
Derde Oog: open (44%)
Kruin: onderactief (0%)

http://www.eclecticenergies.com/nederla ... dotest.php

Als ik de aspecten van de test lees die ervoor zorgen dat bepaalde chakra's onderactief zijn, houdt dat dan in dat een aantal DMT trips deze aspecten verhelpt of aanpast?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
henkie84 zei:
Als ik de aspecten van de test lees die ervoor zorgen dat bepaalde chakra's onderactief zijn, houdt dat dan in dat een aantal DMT trips deze aspecten verhelpt of aanpast?
Klik om te vergroten...

Ja, allereerst doet DMT je serotonine spiegel op pijl maken waardoor je al stukker minder stress hebt en dat zijn al zoveel zorgen minder...
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wortel: open (50%)
Sacraal: open (50%)
Navel: open (56%)
Hart: overactief (88%)
Keel: open (56%)
Derde Oog: overactief (75%)
Kruin: open (63%)


Ik ben lekker open, soms wat overactief..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou al enorm blij zijn met een uitgebreid verhaal van een neuroloog. Ik moet gewoon een verklaring hebben. Dat jij god hebt ontmoet is niet NORMAAL!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Keel: onderactief (-50%)

mijn keel is prima hoor en my chakra geval ook en mijn aura shit ook
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doodsangsten is iets wat ik met moeite kan relativeren.
Maar, ik zou een dmt trip nog weleens aandurfen hoor..
Ik vind dmt gewoon veelste onnatuurlijk en te echt. Daarnaast wat ik toen in die 3 min. zag...WoW! :hearteyes:
Ik denk er elke dag nog wel aan om eerlijk te zijn..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#17
jcutter123 zei:
Ik zou al enorm blij zijn met een uitgebreid verhaal van een neuroloog. Ik moet gewoon een verklaring hebben. Dat jij god hebt ontmoet is niet NORMAAL!
Klik om te vergroten...

Wat is normaal?? Ik zeg niet dat ik de god van de bijbel ben tegen gekomen, maar voor mij was hij iemand die onderhand net zoveel macht had als dat je een god zou omschrijven. Ik ben niet een gelovig iemand in de zin van bijbels..

Doe deze test is.. :

http://www.eclecticenergies.com/nederla ... dotest.php
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wortel: onderactief (-50%)
Sacraal: open (25%)
Navel: onderactief (6%)
Hart: open (19%)
Keel: open (31%)
Derde Oog: overactief (75%)
Kruin: open (44%)

Vandaar die hoofdpijn en geen zin meer in zware trips verlopig..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik dit zo lees begint het weer te kriebelen, ik denk dat ik volgende week dat pad weer bewandel.
Tripper zei:
Ik zag alles vanuit een first person view en tegelijkertijd een overall perspective view.
Klik om te vergroten...
Mooie omschrijving van het zicht, ik had dat net zo, is dat altijd? Kon jij je het leven op deze planeet nog herinneren? Wist je dat alles wat je zag een andere werkelijkheid is dan deze, of dacht je dat het zo hoorde? Wist je dat je weer terug kon naar dit leven? (lastige vragen, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja ik weet veel van natuurlijke DMT. Maar zoals gezegd ik heb een vriend het al zien doen. Hij nam een paar hits en viel achterover. Een halfuur in "slaap". Maar toen hij terug was wist hij wel alles perfect. Tuurlijk , want hij heeft zijn ziel verplaatst.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."