#1
Misschien als ik ernstig ziek ben jah.Drientje zei:Is dat dan niet een hele wijze les voor je geweest Jcutter? Angst om de controle te verliezen? Angst voor de dood? Ik zou zeggen werk eraan! Elke trip heeft leermomenten...
Misschien als ik ernstig ziek ben jah.Drientje zei:Is dat dan niet een hele wijze les voor je geweest Jcutter? Angst om de controle te verliezen? Angst voor de dood? Ik zou zeggen werk eraan! Elke trip heeft leermomenten...
Riel zei:ik denk dat een hogere dosis zal resulteren in een nog diepere trip? maar wow tegenover een God van allemaal verschillende realiteiten staan. wat voor gek gevoel moet dat zijn.
waarom vroeg je niet of je zijn krachten even mocht lenen toen hij vroeg wat je wilde? :P
eXeCuze zei:lijkt me een zeer interessant middel om te doen maar van de andere kant ook weer een zeer beangstigend middel. Ik vraag me dan ook af hoe je je op dat moment voelt kun je niks anders als het over je heen laten gaan of kun je ook gek worden en je zoveel mogelijk ervanaf proberen te stoten en vervolgens fout te gaan ?
iig zeer interessant report
Rammelslakje zei:Wow DMT komt wel erg opzetten hierzo bij de trip reports... Dit lijkt mij ook echt iets waar je iets van leert en niet alleen een goed gevoel bij hebt.. Welke dosis raden jullie aan voor iemand van 17 of is het verstandiger om nog even te wachten? Ik sta open voor alle informatie van ervaren personen.

phy zei:Mooi verhaal!
Ik hoop dat je nog meer uit de 'blackout' weet te vissen.
Vertel..Het mooie is van DMT dat het je chakra's opend. Dat is het probleem bij Jcutter.

jcutter123 zei:Vertel..Het mooie is van DMT dat het je chakra's opend. Dat is het probleem bij Jcutter.
henkie84 zei:Als ik de aspecten van de test lees die ervoor zorgen dat bepaalde chakra's onderactief zijn, houdt dat dan in dat een aantal DMT trips deze aspecten verhelpt of aanpast?
jcutter123 zei:Ik zou al enorm blij zijn met een uitgebreid verhaal van een neuroloog. Ik moet gewoon een verklaring hebben. Dat jij god hebt ontmoet is niet NORMAAL!
Mooie omschrijving van het zicht, ik had dat net zo, is dat altijd? Kon jij je het leven op deze planeet nog herinneren? Wist je dat alles wat je zag een andere werkelijkheid is dan deze, of dacht je dat het zo hoorde? Wist je dat je weer terug kon naar dit leven? (lastige vragen, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)Tripper zei:Ik zag alles vanuit een first person view en tegelijkertijd een overall perspective view.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."