"naturelover zei:
Bedankt, Universal*flow
Ik heb altijd de behoefte om de wereld om mij heen te verkennen met mijn zintuigen wanneer ik aan de truffels zit, daarom doe ik het het liefst in de natuur - alles ziet er zo vreemd en interessant uit en het is heel fijn om daar helemaal in op te gaan
Ideaal lijkt mij een rustig natuurgebied, zoals een bos, waar je zover mogelijk van de wandelpaden kan blijven en niet (of zo min mogelijk) met niet-trippers in contact komt. Zo vol mogelijk met bomen, struiken en andere beschutting ... Ik hoop zo'n plek nog te vinden!
De ongemakkelijke situatie op die dag kon ik in mijn wazige toestand ook niet zo snel oplossen, terwijl je achteraf (nuchter) altijd zo goed kunt bedenken wat je had moeten zeggen om het te sussen
Mijn enkel toen ik thuis kwam: http://tinyurl.com/ankle12345 (gekneusd; week of twee last van gehad, daarna weer prima!)
Binnenkort een binnen-truffeltrip gepland, bij een vriend thuis (met z'n tweeën). Ik zit een lijstje met dingen te maken die leuk zijn om binnen te doen, suggesties?
- bellenblazen (en sigaar)
- Winamp Visualizer MilkDrop
- naar je gezicht in de spiegel kijken, en naar je pupillen van dichtbij
- muziek luisteren (psychedellic rock, acoustic guitar, concert op tv)
- http://new.weavesilk.com/
- lekkere geuren ruiken (kaarsen, wierrook, koffiebonen)
- glow sticks
- lachgas
Hoe zit dat eigenlijk wanneer je op LSD tript? Hoe is het te vergelijken met een truffeltrip? Is het fijn om alleen te doen, met z'n tweeën, klein groepje tot 4-5 mensen?
Klik om te vergroten...
Hmmm zo'n natuurgebied dat jij beschrijft, zal je waarschijnlijk in Nederland niet vinden. Daar zijn de Nederlandse bossen en natuurgebieden te georganiseerd voor.
Ik heb zelf maar 1x een truffeltrip gehad. Maar op LSD talloze keren getript. Ook thuis binnen, wat ik kan aanraden:
-Blacklight + blacklight body pain (kan ook evt. met markeerstiften)
-hoolahoop
-contactbal
-in de spiegel kijken, dit is echt waanzin!!
- qua muziek kan ik je aanraden:
Shpongle
http://www.ektoplazm.com/style/deep-trance (hier vind je alle stylen psy)
of klassieke muziek: Philip Glass is een aanrader. Ik heb het geluk dat mijn tripmaatje boven mij woont, zij wil dan nog wel eens piano spelen tijdens een trip, ze is pianolerares.
Het is voor mij moeilijk om truffels en LSD met elkaar te vergelijken. Ik heb namelijk maar 1x truffels gehad, toen was ik 18, en 2 jaar later had ik mijn eerste LSD trip. Ik weet alleen dat LSD veel langer duurt dan truffels.
LSD doe ik het liefst samen met 1 ander persoon. Zodat je helemaal samen in dezelfde trip zit. Heb wel eens met een groepje LSD genomen, dat ging ook wel, maar dat was dan ook op een festival, en ik heb zelf dan de neiging helemaal op te gaan in mijn eigen wereld, dan heb ik nog maar weinig contact met de mensen om mij heen, dan wil ik alleen nog maar dansen of in de zon genieten.
Heb 1x alleen een LSD trip genomen.. Dit was niet zo prettig, daar ik op dat moment niet erg lekker in mijn vel zat. En ik had zooo erg de behoefte om te praten met iemand, maar er was op dat moment niemand die ik kon bellen of spreken..
Maar ik wil het nog een keer proberen om alleen te trippen, maar dan op truffels (duurd het niet zo lang) Dit zal dan over 2 maanden zijn, dan heb ik mijn eigen woning + balkon. Ik heb namelijk gemerkt dat ik graag in de buitenlucht zit tijdens mijn trip, heb ik een balkon dan hoef ik de straat niet op.
enjoy your trip"
In: Voorstellen + eerste tripreport Truffels
1-1-2024