Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - De demonstratie van God.

DMT - De demonstratie van God.

115 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vet report. Laatste tijd veel DMT reports en bij elke heb ik zin om het ook eens te proberen.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mary zei:
^Wow :grin: Een lotgenoot. Wat zullen wij veel op elkaar lijken dan! Meeten? :P
Klik om te vergroten...

Ja prima, en dan doen we gelijk DMT om de chakra's wat te verbeteren :beer:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Strak plan :smoke:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
You lift me up.
i am not the same.
you deranged my body.
you rewired my brain.

you listed me up.
you cut and paste.
you put my face in a different place.

you unlocked my soul.
you removed my heart.
i am a twisted doll that falls apart.

change me derange me.

:hearteyes: mooi report, 80 mg zijn de doseringen, ik heb er ook erg rare dingen op meegemaakt, nu tweemaal zo'n dosering gehad.
vele dingen zijn herkenbaar, andere totaal niet.
één ding weet ik wel wat alle niet dmt rokers niet weten:P
Hoe gestoord en ziek het werkelijk is.

mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?
ben benieuwd wat andeen erover denken.

groetjes,
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
pythregius zei:
mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?
ben benieuwd wat andeen erover denken.

groetjes,
Klik om te vergroten...

Ik weet zeker dat die wereld echt bestaat. Het zou echt niet raar zijn als er meedere dimensies zijn, parallel aan de onze. Je bewustzijn laat golfvormen ineenstrorten tot materie, dat is bewezen met quantumfysica. Dit kan ook onder invloed van DMT in een parallelle dimensie. Ik ervaar die trip zo echt dat ik de materie kan voelen en ervaar het net als op aarde. Als ik hieraan zou twijfelen, dan ga ik ook twijfelen aan de realiteit hier op aarde. Zo oneindig als het universum is, zijn de parallelle dimensies ook oneindig. Het is niet bewezen dat er DMT vrij komt bij de geboorte of de dood wel in je dromen. Ik ben altijd al meer een weterschapper geweest dan een zwever. Eerst iets bewijzen dan geloven. Dat er een bewustzijn bestaat dat is bewezen. De Tibetanen zoeken de gereincarneerde DeleLama doormiddel van de 49 dagen wet, maar is dat wel de gereincarneerde DeleLama? Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten. Als dit evt. gebeurd dan kunnen er geesten zijn die je helpen met de overtocht. Ik weet ook dat er een heleboel geesten blijven hangen bij onze wereld die nog niet weg willen of wachten op dierbaren. Ik weet dar er Shamanen zijn die helpen doden naar de overtocht, ik heb nog niet met zo'n Shamaan kunnen spreken. Genoeg vragen nog dus..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wortel: onderactief (6%)
Sacraal: onderactief (13%)
Navel: onderactief (6%)
Hart: open (38%)
Keel: open (63%)
Derde Oog: overactief (81%)
Kruin: open (31%)

Wel grappig om te zien dat van alle open chakra's mijn keel chakra het meeste weer geeft. Volgens de berekeningen van de maya's ben een witte rytmische wereldoverbrugger (kijk op www.anoter-world.net) en mijn chakra was mijn keel chakra. (overigens niet op die site te vinden, die info, wel in de 13 manen kalender)

X
D
DeeMTeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het dan ook zelf geschreven en dus meegemaakt. Jammer dat mijn account geblokkeerd is, gelukkig heb ik er nog 1. 1 die nog ouder is.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Val je bij DMT niet in een soort van slaap?
D
DeeMTeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
theholyganja zei:
Val je bij DMT niet in een soort van slaap?
Klik om te vergroten...

Wat is slaap? Alle definities worden omver geblazen als je DMT hebt genomen. Je bent volledig bij je bewustzijn, dat zou je ook in je slaap kunt bereiken, maar DMT is toch anders dan slapen. Als je droomt dan wordt er ook DMT aangemaakt, ik denk dat je daarmee in de war bent.
D
DeeMTeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
theholyganja zei:
Ja ik weet veel van natuurlijke DMT. Maar zoals gezegd ik heb een vriend het al zien doen. Hij nam een paar hits en viel achterover. Een halfuur in "slaap". Maar toen hij terug was wist hij wel alles perfect. Tuurlijk , want hij heeft zijn ziel verplaatst.
Klik om te vergroten...

Dat heet een Breakthrough. Het ziet eruit alsof je slaapt, maar zelf is hij klaarwakker in een andere dimensie. En je weet nooit 100% wat je allemaal hebt meegemaakt, dat denk je alleen maar.
N
NeonLightLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 woord : WAAUWWW ! :hearteyes:
E
EncelaroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit vind ik echt het ultieme tripreport. Het deed me ook heel erg denken aan De MaTrix en nu ik dit topic helemaal heb gelezen zie ik dat je dit zelf ook al zo noemde in je tweede post. Jij nam DMT, jij nam de rode pil. Die film vind ik nu geniaal met dat idee in mijn achterhoofd.
Ik heb ook dat boek 'Eindeloos bewustzijn' gelezen en al een aantal keer getript met paddo's en kan me wel vinden in de theoriën die in dit topic voorbij komen. DMT doe ik misschien ook nog wel een keer.
:)
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#13
NEYS zei:
Wortel: onderactief (-6%)
Sacraal: onderactief (0%)
Navel: onderactief (-38%)
Hart: open (31%)
Keel: onderactief (0%)
Derde Oog: open (31%)
Kruin: open (12%)




Maar wat kan ik hier nu mee? Die oefeningen doen en dan zal je het leven als een stuk prettiger ervaren? Ik ben namelijk niet iemand die snel in dit soort dingen geloofd...

Kan iemand dit even vertalen voor me? :P Ben wel nieuwsgierig


Edit: Oh gewoon ff de site lezen


Hmmm interessant om te lezen, maar of dit echt is wie ik ben weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat je snel wilt geloven wat een site als deze zegt zodat je je beter voelt.
Klik om te vergroten...

Je moet inderdaad niet simpelweg een site geloven wat het zegt. Ook heeft het geen zin om de oefeningen te doen en vervolgens geloven dat je een makkelijk en gelukkig leven hebt.

Probeer jezelf zoveel mogelijk te informeren over chakra's zodat je ze stuk voor stuk begrijpt. Observeer jezelf zo objectief mogelijk in het dagelijks leven.

Klein voorbeeldje van mijzelf persoonlijk. Een jaar geleden heb ik deze test ook gemaakt. Had mijn wortel chakra op -20, ik merkte dat ik vaak ietwat wankel op mijn voeten stond. Was erg makkelijk beinvloedbaar door mensen in mijn omgeving etc.
Ben in die tijd verhuisd weg uit Nederland, en heb mezelf snel moeten ontwikkelen tot een sterker persoon. Heb dit gedaan door mezelf assertiever op te stellen. Heb ook altijd (edel)stenen bij me gedragen, oa. Rode Jaspis, veel op blote voeten gelopen en gedanst.
Een jaar later stuit ik op dit report en doe ik de chakra test weer. Me wortelchakra staat nu op 6. Ik ben voor mijn gevoel dan ook heel erg veranderd, ook duidelijk te zien in de test.
Met dit soort dingen is het altijd erg belangrijk om je eigen weg er in te vinden. En niet zomaar doen wat op internet staat. Ik mediteer bijvoorbeeld nooit zoals het in het boekje staat, dit werkt niet voor me, in plaats daarva schilder ik, dat werkt voor mij beter.

Hoop je een beetje duidelijkheid te hebben kunnen geven, wilde de post ook niet te lang maken!!

good luck!! :wave:
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waar doe je die chakra testen als ik het vragen mag?
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#15
theholyganja zei:
Waar doe je die chakra testen als ik het vragen mag?
Klik om te vergroten...

http://www.eclecticenergies.com/nederla ... ratest.php

zoals vermeld in de eerdere posts.

Heel erg gaaf verhaal man, echt indrukwekkend. Ikzelf heb kort geleden voor t eerst getript maar ben wel al vrij lang geinteresseerd in drugs en dit soort dingen. Dit verhaal is wel echt bijzonder man.. Ik heb al wel is het idee gehad dat ik door de ruimte vloog en allemaal planeten zag en daardoor me realiseerde hoe klein ik was.(keta trip). maar Hoe jij je gevoeld moet hebben toen je de 'speelbal' van jouw god was..

Bij mij waren veel chakras onderactief, Wortel op -31% zelfs, maar mijn keel en Derde Oog zaten boven de 35%. rest van de onderactieve fluctuerend tussen -25 en -6 %. (had per ongeluk niet gekopieerd en het al weggeklikt, kon t niet meer terughalen :stoned: )
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Prachtig verslagje. Misschien probeer ik het ook es... :openmouth:
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ik weet veel van natuurlijke DMT. Maar zoals gezegd ik heb een vriend het al zien doen. Hij nam een paar hits en viel achterover. Een halfuur in "slaap". Maar toen hij terug was wist hij wel alles perfect. Tuurlijk , want hij heeft zijn ziel verplaatst.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nuja ik wil dit ook doen maar het is nergens te vinden :c
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik denk dat een hogere dosis zal resulteren in een nog diepere trip? maar wow tegenover een God van allemaal verschillende realiteiten staan. wat voor gek gevoel moet dat zijn.

waarom vroeg je niet of je zijn krachten even mocht lenen toen hij vroeg wat je wilde? :P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bizar hoor! Wil ik zeker nog eens proberen.. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."