Tripper zei:
pythregius zei:
mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?
ben benieuwd wat andeen erover denken.
groetjes,
Ik weet zeker dat die wereld echt bestaat. Het zou echt niet raar zijn als er meedere dimensies zijn, parallel aan de onze. Je bewustzijn laat golfvormen ineenstrorten tot materie, dat is bewezen met quantumfysica. Dit kan ook onder invloed van DMT in een parallelle dimensie. Ik ervaar die trip zo echt dat ik de materie kan voelen en ervaar het net als op aarde. Als ik hieraan zou twijfelen, dan ga ik ook twijfelen aan de realiteit hier op aarde. Zo oneindig als het universum is, zijn de parallelle dimensies ook oneindig. Het is niet bewezen dat er DMT vrij komt bij de geboorte of de dood wel in je dromen. Ik ben altijd al meer een weterschapper geweest dan een zwever. Eerst iets bewijzen dan geloven. Dat er een bewustzijn bestaat dat is bewezen. De Tibetanen zoeken de gereincarneerde DeleLama doormiddel van de 49 dagen wet, maar is dat wel de gereincarneerde DeleLama? Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten. Als dit evt. gebeurd dan kunnen er geesten zijn die je helpen met de overtocht. Ik weet ook dat er een heleboel geesten blijven hangen bij onze wereld die nog niet weg willen of wachten op dierbaren. Ik weet dar er Shamanen zijn die helpen doden naar de overtocht, ik heb nog niet met zo'n Shamaan kunnen spreken. Genoeg vragen nog dus..
Zoals in het boek van R. Strassman, pijnappel klieren van dode mensen hebben ze niet optijd kunnen bemachtigen de dmt die er had moeten zitten was al weg, maar dieren ondervinden hetzewlfde, en bij deze hebben ze dus wel dmt aangetroffen, bij overleden dieren en 49 dagen oude embryo's. en met scan's licht de pijpappel klier op na 49 dagen.
Ik denk dus wel dat het waar is, of de de dalailama de echte reincarnatie is geloof ik ook niet, maar het was een "geresette" geest waar je van alles in kan stoppen, mensen als de dalai lama kun je maken mits je de juiste opvoeding hanteerd.
1 ding merk ik wel van dmt, ik krijg schijt aan een heleboel regeltjes hier in nl, maar wil leven, en genieten, ik leef hier voor men eigen voldoening, en ik krijg de meeste voldoening als de mensen om me heen ook voldaan leven, zo leef ik automatisch redelijk zoals de bijbel zegt hoe het moet, ik ben absoluut niet christelijk, maar geloof ook niet dat het christendom zo bedoeld was of door hippie sjamaan achtige mensen is bedacht die door het leugentje dat "god" is (wat ik als onzelf zie) de mensen op de juiste manier wilde laten leven.
Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten.
het is bewezen dat dmt zich aanmaakt wanneer men op het punt van sterven staat, dmt is de stof die je laatste reddingmiddel akn zijn, zoals ze patiënten ook adrenaline geven als ze ze bijna verliezen, dmt probeert net als 's nachts jou te beschermen van de dood, de laatste kans om in leven te blijven, dus ik denk niet dat je dmt nodig hebt om bij de dood weg te gaan naar de andere wereld, maar om mischien te mogen blijven waar je al bent, mocht die trein je scheppen, dan heb je geen dmt come up, dan knalt je ziel denk ik direct naar de andere kant, de ziel is wat mij betreft echt, en kan niet sterven, niet op deze manier iig.
Wel erg raar, van de dmt wereld begrijpen we vrijwel niks en als we iets denken te begrijpen dan kunnen we er nog niet zeker van zijn, toch brengt dit middel de meeste vragen naar je toe, het is behoorlijk bijzonder.
Groetjes