Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - De demonstratie van God.

DMT - De demonstratie van God.

115 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
H
Hallucinatie.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jullie zijn helemaal doorgeslage met jullie 3de navel kruin chakra op 30%

binnekort maar eens een lekker tripje op 100mg.


Ik ben dr klaar voor, deze Yellow self-existing star!

:wink: :wave:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#2
....




Dit is eigenlijk echt het raarste wat ik ooit heb gelezen (of geweten) over drugs..of in dit geval DMT.

Ken DMT nog niet zo heel erg lang.. dus vind dit zeker interessant om te lezen!
(wist nauwelijks wat het was envmet je kon doen, voordat ik jouw verhaal, en alle reacties had gelezen).


Vind wel dat je het eigenlijk erg goed omschreven hebt allemaal, kon me ergens wel inbeelden hoe die kamers e.d eruitzagen, maar ook totaal niet (nog nooit gedaan ofcourse)!


Erg mooi iig, zet je toch wel aan het denken (ik iig) :)
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#3
Scharrelboom zei:
Dit is eigenlijk echt het raarste wat ik ooit heb gelezen (of geweten) over drugs..of in dit geval DMT.

Ken DMT nog niet zo heel erg lang.. dus vind dit zeker interessant om te lezen!
(wist nauwelijks wat het was envmet je kon doen, voordat ik jouw verhaal, en alle reacties had gelezen).
Klik om te vergroten...

Als je DMT interessant vind, kan ik je aanraden om eens een weekendworkshop van Terence Mckenna te beluisteren. Bijvoorbeeld Tree of Knowledge, die je hier https://www.dmt-nexus.com/Files.aspx?Filetype=Audio kunt vinden.

DMT is een wonderlijk goedje....
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
RIP T.M.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#5
cheiron zei:
Scharrelboom zei:
Dit is eigenlijk echt het raarste wat ik ooit heb gelezen (of geweten) over drugs..of in dit geval DMT.

Ken DMT nog niet zo heel erg lang.. dus vind dit zeker interessant om te lezen!
(wist nauwelijks wat het was envmet je kon doen, voordat ik jouw verhaal, en alle reacties had gelezen).
Klik om te vergroten...

Als je DMT interessant vind, kan ik je aanraden om eens een weekendworkshop van Terence Mckenna te beluisteren. Bijvoorbeeld Tree of Knowledge, die je hier https://www.dmt-nexus.com/Files.aspx?Filetype=Audio kunt vinden.

DMT is een wonderlijk goedje....
Klik om te vergroten...


Bedankt voor het posten van die link :)
Zoals hij praat is het echt lekker om naar te luisteren.
a
audiobullyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erg heftig rapport inderdaad!

Mijn resultaten van de chakra test:
Wortel: open (25%)
Sacraal: overactief (94%)
Navel: onderactief (6%)
Hart: overactief (75%)
Keel: overactief (75%)
Derde Oog: open (31%)
Kruin: onderactief (-12%)

Haha heftig als je die overactieve leest man.. :P Bang voor verandering, materialistisch etc.
Dát Is natuurlijk de reden dat ik er zo van hou om in derdewereldlanden te werken!
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#7
cheiron zei:
Scharrelboom zei:
Dit is eigenlijk echt het raarste wat ik ooit heb gelezen (of geweten) over drugs..of in dit geval DMT.

Ken DMT nog niet zo heel erg lang.. dus vind dit zeker interessant om te lezen!
(wist nauwelijks wat het was envmet je kon doen, voordat ik jouw verhaal, en alle reacties had gelezen).
Klik om te vergroten...

Als je DMT interessant vind, kan ik je aanraden om eens een weekendworkshop van Terence Mckenna te beluisteren. Bijvoorbeeld Tree of Knowledge, die je hier https://www.dmt-nexus.com/Files.aspx?Filetype=Audio kunt vinden.

DMT is een wonderlijk goedje....
Klik om te vergroten...

Bedankt, vind dit zeker wel interessant.
Ben er nog lang niet aan toe (daar gaan nog jáááren overheen, uberhaupt of ik het wel aankan of durf:wink:)

Maar lezen over dit soort dingen, en ervaringen van andere mensen vind ik altijd op een of andere manier erg bijzonder.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeer vette ervaring!
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fantastische report en erg leuk om te lezen!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wortel: onderactief (6%)
Sacraal: onderactief (13%)
Navel: onderactief (6%)
Hart: open (38%)
Keel: open (63%)
Derde Oog: overactief (81%)
Kruin: open (31%)

Wel grappig om te zien dat van alle open chakra's mijn keel chakra het meeste weer geeft. Volgens de berekeningen van de maya's ben een witte rytmische wereldoverbrugger (kijk op www.anoter-world.net) en mijn chakra was mijn keel chakra. (overigens niet op die site te vinden, die info, wel in de 13 manen kalender)

X
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
@ mary en pikachu, je kunt je chakra's openen met enkele simpele oefeningen:

http://www.eclecticenergies.com/nederla ... openen.php

Is leuk om te doen in groepsverband!!!


X
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tripper zei:
Het was alsof dit de control-room was van God.
Klik om te vergroten...

Toch maar eens DMT probere... :stoned:
Mooi reportje!!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
KetaNr1 zei:
Tripper zei:
Het was alsof dit de control-room was van God.
Klik om te vergroten...

Toch maar eens DMT probere... :stoned:
Mooi reportje!!
Klik om te vergroten...

Misschien is dan Keta niet nr1 meer voor je...
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tripper zei:
Misschien is dan Keta niet meer nr1 meer voor je...
Klik om te vergroten...

Wat ik allemaal in je reports lees kan dat best wel eens gaan kloppen :mrgreen:
Maar keta blijft een supergoedje....:smoke:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wortel: open (38%)
Sacraal: open (63%)
Navel: overactief (75%)
Hart: open (19%)
Keel: open (63%)
Derde Oog: open (25%)
Kruin: onderactief (13%)

Navelchakra: Als deze chakra overactief is, ben je dominerend en mogelijk zelfs agressief.

Kruinchakra: Als deze onderactief is, ben je niet bijzonder bewust van spiritualiteit. Je bent waarschijnlijk tamelijk rigide in je denken.

Conclusie: ik ben een fakking baas.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thanks voor de reacties op de vorige page. Heb er veel aan gehad :)



Wortel: open (44%)
Sacraal: onderactief (13%)
Navel: open (50%)
Hart: open (19%)
Keel: open (50%)
Derde Oog: overactief (69%)
Kruin: open (25%)

Nu nog ff kijken wat het betekend :P


Edit: Wow dat is inderdaad echt ik :openmouth: Wel knap zeg :P Volgens mij is't ook wel goed toch?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten
Klik om te vergroten...
Misschien is DMT er wel om de dood te verzachten en je langzaam in de dodenrijk te brengen. Als jij jezelf schiet met een shotgun waarvan je de geluid niet eens hoort en je meteen al in de dodenrijk bevind, dan ben je daar in 1x en dat lijkt mij nogal kut. Je kan er beter aan wennen en de buitenwereld de kans geven om je weer een leven te gunnen op aarde.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tripper zei:
pythregius zei:
mijn vraag aan jou, denk je dat het echt is? voor jou is het iedergeval echt want het gebeurde met jou, maar zou de dmt wereld werkelijk bestaan? vele dmt rokers denken net zoals ik dat het wel echt is, aangezien alles mooi op zen plaats valt, dmt bij de dood, dmt bij een 49 dagen oude embryo, vanaf die dag leeft het wezentje echt, de tibetanen beweerden honderden jaren geleden al dat je reïncarneert na 49 dagen.
toeval? of klopt het?
ben benieuwd wat andeen erover denken.

groetjes,
Klik om te vergroten...

Ik weet zeker dat die wereld echt bestaat. Het zou echt niet raar zijn als er meedere dimensies zijn, parallel aan de onze. Je bewustzijn laat golfvormen ineenstrorten tot materie, dat is bewezen met quantumfysica. Dit kan ook onder invloed van DMT in een parallelle dimensie. Ik ervaar die trip zo echt dat ik de materie kan voelen en ervaar het net als op aarde. Als ik hieraan zou twijfelen, dan ga ik ook twijfelen aan de realiteit hier op aarde. Zo oneindig als het universum is, zijn de parallelle dimensies ook oneindig. Het is niet bewezen dat er DMT vrij komt bij de geboorte of de dood wel in je dromen. Ik ben altijd al meer een weterschapper geweest dan een zwever. Eerst iets bewijzen dan geloven. Dat er een bewustzijn bestaat dat is bewezen. De Tibetanen zoeken de gereincarneerde DeleLama doormiddel van de 49 dagen wet, maar is dat wel de gereincarneerde DeleLama? Wat mij nog tegenspreekt is DMT bij de dood. Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten. Als dit evt. gebeurd dan kunnen er geesten zijn die je helpen met de overtocht. Ik weet ook dat er een heleboel geesten blijven hangen bij onze wereld die nog niet weg willen of wachten op dierbaren. Ik weet dar er Shamanen zijn die helpen doden naar de overtocht, ik heb nog niet met zo'n Shamaan kunnen spreken. Genoeg vragen nog dus..
Klik om te vergroten...

Zoals in het boek van R. Strassman, pijnappel klieren van dode mensen hebben ze niet optijd kunnen bemachtigen de dmt die er had moeten zitten was al weg, maar dieren ondervinden hetzewlfde, en bij deze hebben ze dus wel dmt aangetroffen, bij overleden dieren en 49 dagen oude embryo's. en met scan's licht de pijpappel klier op na 49 dagen.
Ik denk dus wel dat het waar is, of de de dalailama de echte reincarnatie is geloof ik ook niet, maar het was een "geresette" geest waar je van alles in kan stoppen, mensen als de dalai lama kun je maken mits je de juiste opvoeding hanteerd.

1 ding merk ik wel van dmt, ik krijg schijt aan een heleboel regeltjes hier in nl, maar wil leven, en genieten, ik leef hier voor men eigen voldoening, en ik krijg de meeste voldoening als de mensen om me heen ook voldaan leven, zo leef ik automatisch redelijk zoals de bijbel zegt hoe het moet, ik ben absoluut niet christelijk, maar geloof ook niet dat het christendom zo bedoeld was of door hippie sjamaan achtige mensen is bedacht die door het leugentje dat "god" is (wat ik als onzelf zie) de mensen op de juiste manier wilde laten leven.

Als je door een trein geschept zal worden dan heeft je pijnappelklier geen tijd om de DMT lostelaten.
Klik om te vergroten...

het is bewezen dat dmt zich aanmaakt wanneer men op het punt van sterven staat, dmt is de stof die je laatste reddingmiddel akn zijn, zoals ze patiënten ook adrenaline geven als ze ze bijna verliezen, dmt probeert net als 's nachts jou te beschermen van de dood, de laatste kans om in leven te blijven, dus ik denk niet dat je dmt nodig hebt om bij de dood weg te gaan naar de andere wereld, maar om mischien te mogen blijven waar je al bent, mocht die trein je scheppen, dan heb je geen dmt come up, dan knalt je ziel denk ik direct naar de andere kant, de ziel is wat mij betreft echt, en kan niet sterven, niet op deze manier iig.

Wel erg raar, van de dmt wereld begrijpen we vrijwel niks en als we iets denken te begrijpen dan kunnen we er nog niet zeker van zijn, toch brengt dit middel de meeste vragen naar je toe, het is behoorlijk bijzonder.

Groetjes
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gisteren kreeg ik een ingeving! We hadden het over DMT, met het bevrijdingsfestival, en dat iedereen het anders ervaart, in grote lijnen wel hetzelfde, maar een tikje anders.

Nou dacht ik, de DMT wereld zit al in je hoofd! Je bent er eerder geweest, dat verklaard dat mensen het allemaal ongeveer hetzelfde ervaren. DMT is gewoon het hulpmiddel om te herinneren wat je was en hoe het was voordat je verwekt werd.

Als zielen niet kunnen sterven, zijn ze er misschien altijd al geweest, als miljoenen druppels in een enorm universum, wachten ze totdat hun een lichaam word aangewezen.
Na 49 dagen, in de zwangerschap van een vrouw, is er al heel wat gaande! Het hartje klopt al en in de 7e week beginnen de hersenen, ruggemerg en zenuwstelsel met hun electrische activiteit. Lijkt mij een mooie periode voor de bijbehorende ziel zich nu met de embryo te verenigen en de karakter eigenschappen vast te leggen.

Gezien je helemaal 'leeg' deze wereld in wordt geperst en je hersenen zich moeten ontwikkelen, weet je niets meer van je bestaan van voor je verwekking en vereniging met het lichaam.
DMT geeft je de herinnering terug van je lichaamsloosheid en hoe het was, voor je op deze stinkende aardkluit werd gezet. We waren er niet uit waaróm we ons niet standaard iets herinneren, want dat het een fijn iets is, hebben meerdere mensen beaamd op dit forum.
Misschien is het een soort test? Kijken of we onze ziel kunnen voeden met kennis en spiritualiteit en zo een ticket naar de eeuwigheid verwerven.

Ik vond de theorie in ieder geval interessant genoeg om met jullie te delen. Vooral het deel waarin ik dacht dat de DMT wereld al in je hoofd zit, bij andere tripmiddelen trip je toch ook op je ervaringen en je fantasie?(al dan niet bewust). DMT is iig voor mij een mysterie en ik blijf er over na denken totdat ik zelf een pijp in mijn handen heb om de eerste keer te mogen mee maken!

X
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Gisteren kreeg ik een ingeving! We hadden het over DMT, met het bevrijdingsfestival, en dat iedereen het anders ervaart, in grote lijnen wel hetzelfde, maar een tikje anders.

Nou dacht ik, de DMT wereld zit al in je hoofd! Je bent er eerder geweest, dat verklaard dat mensen het allemaal ongeveer hetzelfde ervaren. DMT is gewoon het hulpmiddel om te herinneren wat je was en hoe het was voordat je verwekt werd.

Als zielen niet kunnen sterven, zijn ze er misschien altijd al geweest, als miljoenen druppels in een enorm universum, wachten ze totdat hun een lichaam word aangewezen.
Na 49 dagen, in de zwangerschap van een vrouw, is er al heel wat alleen gaande! Het hartje klopt al en in de 7e week beginnen de hersenen, ruggemerg en zenuwstelsel met hun electrische activiteit. Lijkt mij een mooie periode voor de bijbehorende ziel zich nu met de embryo te verenigen en de karakter eigenschappen vast te leggen.

Gezien je helemaal 'leeg' deze wereld in wordt geperst en je hersenen zich moeten ontwikkelen, weet je niets meer van je bestaan van voor je verwekking en vereniging met het lichaam.
DMT geeft je de herinnering terug van je lichaamsloosheid en hoe het was, voor je op deze stinkende aardkluit werd gezet. We waren er niet uit waaróm we ons niet standaard iets herinneren, want dat het een fijn iets is, hebben meerdere mensen beaamd op dit forum.
Misschien is het een soort test? Kijken of we onze ziel kunnen voeden met kennis en spiritualiteit en zo een ticket naar de eeuwigheid verwerven.

Ik vond de theorie in ieder geval interessant genoeg om met jullie te delen. Vooral het deel waarin ik dacht dat de DMT wereld al in je hoofd zit, bij andere tripmiddelen trip je toch ook op je ervaringen en je fantasie?(al dan niet bewust). DMT is iig voor mij een mysterie en ik blijf er over na denken totdat ik zelf een pijp in mijn handen heb om de eerste keer te mogen mee maken!

X
Klik om te vergroten...


Het zit cker niet in je hoofd. Ik denk dat je afgestemd wordt op een andere frequensie net als met andere trip middelen. Het is misschien wel alleen jou stukje van de wereld waar je je op afstemd. Bij andere trip middelen is het alleen niet zo meningvol, maar wel een andere realiteit. Je zal het zelf moeten ervaren om het te zien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."