Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT - De demonstratie van God.

DMT - De demonstratie van God.

115 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
niceee report! Moet zeggen dat ik nu wel erg nieuwschierig ben geworden! Is dit middel nog verkrijgbaar in smartshops, of zelfs Azarius?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
^Nope. Dat word prive messages verzenden :wink: :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
SpacingBen zei:
niceee report! Moet zeggen dat ik nu wel erg nieuwschierig ben geworden! Is dit middel nog verkrijgbaar in smartshops, of zelfs Azarius?
Klik om te vergroten...

we WISH

Die vage kennis op de hoek van de straat, heeft dat jwt :wink:
B
BLid
01-01-2024, 00:00
#4
fucking hell

ik kijk super uit naar mijn DMT trip... zomervakantie ofzo, we hebben de troep al liggen.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
suuuper vet trip report egt waar ik zat helemaal in het verhaal :) sommige dmt word ng wel verkocht in de smartshop, de virola familie bijvoorbeeld die N,N-DMT en 5-MeO-DMT bevat. mrjah.,,
zulke verslagen mogen hier vaker komen :hearteyes: :hearteyes:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor reacties, mensen!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :wave:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Respect voor uw trip

ik hoop ooit zoiets intens mee te mogen maken :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

psychopsychedelic zei:
sommige dmt word ng wel verkocht in de smartshop, de virola familie bijvoorbeeld die N,N-DMT en 5-MeO-DMT bevat. mrjah.,,
Klik om te vergroten...

Worden wel plantjes verkocht enzo waar het in zit, en ayahuasca, maar niet de dmt die gebruikt is voor deze trip :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een interessante en bijzondere veriijking voor je leven dit! Mooi opgeschreven ook!

Ik heb pas geleden besloten dat ik het binnenkort ook ga proberen en kan haast niet wachten waar ik een kijkje mag gaan nemen!!! Spannend!
V
VintageBABELid
01-01-2024, 00:00
#10
Whaajoww , mer moatt ..
Zuiet mt wl zwoar flashe zen gewest ..
Neergaan .. kwou dak erbij ws =)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wortel: onderactief (0%)
Sacraal: open (25%)
Navel: open (19%)
Hart: open (63%)
Keel: open (56%)
Derde Oog: open (56%)
Kruin: open (44%)

Toch wel enigzins in balans, ben alleen te para om die wortelchakra in balans te krijgen..

DMT laat ik nog eventjes liggen, ik wil heel graag, maar het zal er waarschijnlijk voor zorgen dat ik de realiteit zoals die nu is niet meer accepteer met als gevolg dat ik een aantal aardse zaken hard verneukt.
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#12
damn wat een ubervette tripreport!
ik hoop dat ik ooit ook nog zo ver kan geraken! :grin:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re:

Tripper zei:
Ja, allereerst doet DMT je serotonine spiegel op pijl maken waardoor je al stukker minder stress hebt en dat zijn al zoveel zorgen minder...
Klik om te vergroten...

Hey.. jij zegt dat DMT je serotonine spiegel op pijl maakt? Hoe komt dat zo dan?

Er zijn toch best veel drugs die je serotonine pijl naar beneden halen the day after? Waardoor je je zo'n emo gaat voelen.. Wil dit dan zeggen dat je op zo'n katerdag best DMT kunt gaan gebruiken om je serotonine pijl weer op te krikken?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Re:

Mary zei:
Waardoor je je zo'n emo gaat voelen..
Klik om te vergroten...

LOL ! Nu snap ik het :grin:

Maar ff serieus, heeft DMT echt invloed op je serotonineshuishouding ? Want dat zou betekenen dat je i.c.m. AD de kans loopt op een serotoninestoornis waar niemand op zit te wachten. En aangezien ik AD gebruik, en ook nogal fan ben van DMT zou ik hier erg graag meer over weten ?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Re:

Mary zei:
Tripper zei:
Ja, allereerst doet DMT je serotonine spiegel op pijl maken waardoor je al stukker minder stress hebt en dat zijn al zoveel zorgen minder...
Klik om te vergroten...

Hey.. jij zegt dat DMT je serotonine spiegel op pijl maakt? Hoe komt dat zo dan?

Er zijn toch best veel drugs die je serotonine pijl naar beneden halen the day after? Waardoor je je zo'n emo gaat voelen.. Wil dit dan zeggen dat je op zo'n katerdag best DMT kunt gaan gebruiken om je serotonine pijl weer op te krikken?
Klik om te vergroten...


DMT vult de verspilde Serotonine niet aan na een XTC dip. Ik merk bij mezelf dat ik rustiger word en dat ik minder stress heb. In het verkeer ben je absoluut niet meer zo'n opgefuckte rijder. Wat het precies doet weet ik niet.

Hier een stukje wat XTC precies doet: http://deeyeopener.web-log.nl/eye_opene ... index.html
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Re:

Spor zei:
Mary zei:
Waardoor je je zo'n emo gaat voelen..
Klik om te vergroten...

LOL ! Nu snap ik het :grin:

Maar ff serieus, heeft DMT echt invloed op je serotonineshuishouding ? Want dat zou betekenen dat je i.c.m. AD de kans loopt op een serotoninestoornis waar niemand op zit te wachten. En aangezien ik AD gebruik, en ook nogal fan ben van DMT zou ik hier erg graag meer over weten ?
Klik om te vergroten...

Ik zou oppassen met AD! Je kan natuurlijk altijd 20 tot 30mg testen hoe het werkt. Dat kan weinig kwaad, laat het ons weten.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok dank je.
f
freakjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoi,
nou ik ben het tripmaatje van tripper en samen hebben wij de dmt wereld betreden.
ongelovelijk wat tripper had meegemaakt.(maar ik ook)
we hebben zelfs een keer telepatie gehad zonder dat we erbij praten(mensen hoorden ons alleen wat brabbelen en na de trip konden we elkaar opvullen in het verhaal.)
we hebben allebij wel steeds een andere trip maar zit toch telkends dicht bij elkaar.
ik zag bijvoorbeeld aliens en viel niet uitelkaar :grin:
ook ben ik al 2 keer in een breaktrough geweest maar 2 keer anders en ook 2 keer in dezelfde ruimte maar bij mij was het wit.
ik kwam in een soort kamer en overal was wat te zien(ik zag veel gezichtsgedaantes en was erg erg raar)
de 2e keer was ik zelfs 30 sec 1 met alles,dwz ik was 1`met de universe.voelde geen lichaam of iets maar was lucht zeg maar.(toch een zelfde iets als tripper)
en elke keer is mijn trip geweldig.(gelukkig heb ik weinig angst daarboven)
wel is het bijlangrijk denk ik dat je jezelf goed voelt anders kan het best angstig zijn.
een goeie tip die ik geven kan is:
als je de aliens ziet moet je gewoon het eten aanpakken (komt allemaal goed) :stoned:
groetjes aan tripper en laten we weer eens een sessie houden(is alweer een tijdje geleden)
freakje
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Erg indrukwekkend zeg. :)

Kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring het idee hebt niet verder te kunnen en er mee klaar te zijn.
Maar aan de andere kant, het is natuurlijk altijd leuk om te zoiets mee te maken en het lijkt me niet dat het altijd maar hetzelfde is. Dus waarom niet gewoon genieten van wat je ziet en ervaart? :)

Maar gewoon doen wat je zelf het liefst wilt natuurlijk. Als je wilt stoppen moet je stoppen.
Al kan ik me dat zelf totaal niet voorstellen, ik kijk echt uit naar mijn eerste DMT ervaring. :P
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb laatst een boeiend boek gelezen van Pim van Lommel een cardioloog. Het boek heet "Eindeloos bewustzijn, een wetenschapelijke visie op de Bijna Dood Ervaring.

Mocht je het niet kennen is het aan aanrader om te lezen. Het zal je (waarschijnlijk) veel nieuwe theorieën/mogelijke verklaringen/inzichten geven. Deze cardioloog geeft ook aan dat het vrijkomen van DMT nog steeds behoort tot de mogelijkheden voor het veroorzaken van de BDE's. Verder komen vele van deze Bijna Dood Ervaringen aan bod welke DMT-trip achtige effecten veroorzaken. Ook de kwantumfysica kom nog zeer uitgebreid aan bod.

ciao !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."