Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wie gaat er in godsnaam mdma roken? alsof het oraal al niet slecht genoeg is. denk eens aan je lichamelijke gezondheid. Wel interessant om te horen dat het effect minder is. (gelukkig maar) Maar dankzij dit topic borrelt er wel een nieuwe vraag in me op voor een ander topic groetjes"
"Je kan allemaal troep tot je nemen en hopen dat je verslaving overgaat. 90% kans dat jij binnen 3 dagen voor altijd bent afgekickt in 3 dagen woon eens een iboga sessie bij. 90% van de ergst junkies komt er tot hedendaags vanaf"
"http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=11437 was mijn vetste leuke trip"
""
"als je die ruis ziet, en exact die aparte afbeeldingen die in je zicht zwemmen heb je dan al meteen hppd? ik heb het erg sterk de laaste tijd, die ruis als je de lucht in kijkt zijn allemaal kleurtjes bij mij, die allemaal rond zwemmen, die grotere dingen in men zicht lijken wel levende organismen zoals je ze vaak ziet onder een microscoop. ook zie ik lichter vlaktes zoals de muren, altijd flitsen, in allerlei kleurtjes, en wanneer ik stoned ben, valt het beeld constant in mozaik uitelkaar. ik vind het absoluut niet onprettig, en merk dat dit allemaal ook alleen maar puur visueel is. meot je minderen met lsd als je deze effecten hebt? heb de lijst emt symptonen even door gespit en de effecten die er bij staan ervaar ik allemaal, nuchter en stoned, wanneer stoned alleen heel erg sterk. nogmaals vind het niet onprettig, wel af en toe vervelend omdat letters weg willen schieten tijdens het lezen."
"dus goed opmezelf reflecteren, eerlijk tegenmezelf zijn in hoevere ik er totaal geen last van heb, mocht het wat minder leuk owrden maar nog niet onplessant dan moet ik minderen of heb ik het verkeerd ? ik vind die visuals nu zelfs erg leuk"
"als ik trip denk ik niet eens aan sex komt neit een sin me op"
"Safire zei: pythregius zei: als ik trip denk ik niet eens aan sex komt neit een sin me op Klik om te vergroten... zonde!!! sex tijdens het trippen is namelijk geniaaaaaaal Klik om te vergroten... sex nuchter geniaal vinden is pas geniaal"
"super heerlijke zero zero hasj en de beste sneeuwitje van groningen heerlijk"
"Asfaltjunkie zei: Hoi, Ik heb dus adhd, al mijn hele leven lang. Gelukkig is het bij mij nooit onderkent, omdat het toen nog niet bekend was.(ben nu bijna midden 30) Toen heette het nog dat je een druk/dwars/vervelend jong was... Toen daarna adhd bekend werd, hebben mijn ouders mij regelmatig gevraagd om me te laten testen en te laten mediceren. Dat heb ik dus nooit laten doen want ik ben tegen overheidsdrugs! Wanneer merk ik dat ik adhd heb: -omgang met bepaalde types mensen -Zoals laatst, heb ik m'n Benz van 28jr oud gerestaureerd, ik kan niet aan een plek werken op de auto, ik werk aan 3-4 plekken tegelijk.... -Ik heb schijt aan regels en gezag in het algemeen. -Ik ben een thrillseeker, als er geen risico's aanzitten hoeft het van mij niet zo nodig. -ik verveel me behoorlijk vlug als iets me niet interesseert. Mijn leven zal best wat moeilijker zijn dan iemand die bv Ritalin slikt, maar ik denk dat het dat best waard is. Wat ik van medicatie voor adhd lees hier, komt toch vaak in terug dat je er een mak lammetje van wordt, en dat het op je psyche werkt. Dat zijn dingen waar ik dus niet op zou zitten te wachten. But maybe I like living in chaos? geef maar eens wat reacties! gr Asfaltjunkie Klik om te vergroten... overheids drugs is een zonde maar ik schrijf jou een lekker ons speed voor adhd'rs worden er lekker rustig van, net zoals ritalin een drukte maker voor de niet adhd'r is gezondheid!"