Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Milan076 zei: Ben wel benieuwd wat jullie het lekkerste vinde en het vieste, vermeld ook het alcohol percentage erbij als je wil, zelf vind ik het lekkerste Petrikov (de blauwe versie), 14,5% alcohol en na 1 fles ben ik al aardig van de wereld, vieste drankje vind ik zelf Vieux, niet te zuipen, meestal rond de 30/40% alcohol. Klik om te vergroten... hmmm die petrikov vind ik ook vrij lekker. vooral gemengd met een energiedrankje waardoor hij overigens groen kleurt"
"come on! grow shrooms GROW!"
"very nice!"
"have fun"
"half uur tot een uur volgens mij afhankelijk van de hoeveelheid."
"denk je ook dat je achtervolgd wordt zonder coke op? zo nee, dan ligt het alleen aan de coke. lekker doorfeesten."
"inderdaad"
"ik heb ook wel is gehad dat ik dacht dat ik in mijn broek had geplast tijdens een paddo-trip."
"redelijk goeie kwaliteit, maar wel voor hogere prijzen dan het gemiddelde."
"Meest vieze is campari of pina colada en lekkerste toch wel tequila."