#1
Ik snap dan ook niet zo goed dat je een account aanmaakt om een vier jaar oud topic weer bovenaan te zetten. Aanstekergas is levensgevaarlijk zoals je zelf zegt...

Dat verhaal is een beetje overhyped. Er is idd gevaar dat je longen bevriezen, als je zo'n industriële fles hebt waar het ijskoude gas met een enorme kracht uit de fles spuit.Rammelslakje zei:Moet je het eerst niet in een ballon doen vanwege bevriezingsgevaar? Of is dat alleen zo met lachgas?
flacher zei:ik moet zeggen ik doe al jaren aan drugs en oke multi gaz is gevaarlijk maar ik blijf het doen toen dat ik pas begon had ik zware tripkes maar voor de mensen die niet goed weten wat het met je doet zal ik het uitlegen dooor de inalatie van het gas nemen de longen het op komt in bloedsomloop recht naar de hersenen waardoor er hier zoals bij elke drugs hersencellen afsterven maar bij multi gaz blijft het gaz in je hersenen zitten en veroorzaakt halusinaties die verkeert kunen aflopen zoals er in blijven hangen bij gebruik zekker nooit in paniek of aan slechte dingen denken denk aan leuke coole dingen en je zal zien het word leuker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debris zei:Dat verhaal is een beetje overhyped. Er is idd gevaar dat je longen bevriezen, als je zo'n industriële fles hebt waar het ijskoude gas met een enorme kracht uit de fles spuit.
Maar met een slagroomspuit of aanstekergasbusje is daar niet echt gevaar voor (of je slagroombus moet al ijskoud zijn (van 50+ ballonnen spuiten).
of het heelal geschapen zien worden ook op muziek voral op goa kun je er echt ver in gaan op de bus een hele lezer chow zien bv 

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."