Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ewie zei: M'n eerste bericht Klik om te vergroten... En gewoon al donateur!! Goed hey!"
"Ik zal eens bij ons gaan vragen ernaar. Ik kan me namelijk van een half jaar geleden die naam herinneren op de lijst, maar het verloopt zo snel.. (B52 verkopen ze bijv. hier ook niet meer) edit: ik heb wel een plek gevonden waar ze de zaden verkopen... het schijnt een van de makkelijkere te zijn.."
"Vergelijk het maar met antwerpen-berchem"
"neuh niet echt.. niet je telefoon in je kontzak doen enzo.. maar dat zelfde risico loop je op de markt ook.."
"Was het maar zo'n feest lol"
"Ik ben via hier op de ADD site terecht gekomen (levente ook) kamp mijn hele leven al met symptomen die nergens ondervielen. Ja uiteindelijk ben ik onder de borderline/Dis gegooit. Op de ADD test scoorde ik 85.. en na de hele site doorgespit te hebben, mijn moeder gebeld te hebben (die zei "Ja dat ben jij, als kind, als tiener en nu ook waarom is niemand ooit met die diagnose gekomen????") ben ik nog steeds een beetje bedust ervan.. Ben blij dat het op zijn plaats valt.."
"Nee dat ben ik niet iig. Misschien dat speed voor jou wat meer remmingen op dat gebied weghalen en wel de ADD trekjes die je dan hebt wat versterkt?? (geen idee heb nog nooit speed gebruikt dus ik geef mijn bek ook maar een douw )"
"psychopsychedelic zei: add, adhd, enzz, ,in princiepen allemaal maar een stomme stempel, hoewel er wel hele ernstige gevallen kunnen zijn natuurlijk Klik om te vergroten... Nou weet je ik ben ook niet dol op labeltjes enz. Maar in mijn geval had ik dit graag geweten toen ik kind was, dan had er een hele hoop bespaart gebleven. Want er zijn wel medicijnen voor. Ik vraag me al jaren af waarom ik geen steek verder kom, waarom ik me 200% op een project kan storten en de volgende dag gewoon geen energie meer heb om verder te kunnen, waarom ik mijn lichaam niet zover kan krijgen om iets te ondernemen in het huishouden, waarom ik altijd en eeuwig alles kwijt ben, enz, enz. Ik word echt compleet gestoord van mezelf af en toe. Het werd altijd afgedaan met "ze is wel hoogbegaafd maar erg gevoelig voor haar omgeving". Mijn rapporten waren standaard hetzelfde "V. kan veel meer dan ze laat zien. Ze is dromerig maakt teveel snelheidsfouten" of jawel "V. is gewoon lui en ongemotiveerd". Ik was juist helemaal niet lui ik had de energie niet meer. Ik wilde dolgraag hoge cijfers halen en laten zien dat ik het kon. Maar mijn hoofd zit zo vol en is zo chaotisch dat ik niet meer weet wat nou waarbij hoort. Sorry voor het lange verhaal, het is niet de bedoeling om het topic te jatten..."
"Klinkt echt super Dumpy!! Hoe zit het met emotie en gevoel bij Dom? Of was je overweldigd door de visuals?"
"Met 1 gram doe ik 3 weken, maar ik heb ook niet zoveel nodig. 2 trekjes en ik lig onder de tafel van het lachen en zijn er 's ochtends overal lege chipszakken te vinden."