Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMultigas/aanstekergas trip.

Multigas/aanstekergas trip.

122 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
c. ♥ zei:
ik ken eigenlijk echt niets van drugs..
ik ben zelf nog maar juist 16 geworden maar is het dan echt zo gevaarlijk ??
ik hoorde ook iemand zeggen dat je mond er van verdoofd graakt is dat waar ??
Klik om te vergroten...

Je kunt geen oordeel geven op te term 'drugs'. Drugs is een erg uitgebreide verzamelnaam voor allerlei zaken waar de maatschappij de term 'drugs' heeft opgeplakt.
Ook als we het woord drugs in de betekenis van stimulerende, verdovende of bewustzijnsveranderende middelen plaatsen kun je ze ook niet over dezelfde kam scheren.

Of drugs gevaarlijk is hangt af van een aantal factoren: De drugs zelf, het gebruik ervan ( "verantwoord" of "onverantwoord"), de persoon zelf, ...
Ik kan wel met zekerheid meedelen dat aanstekergas een zeer slecht idee is om te doen en ik raad het iedereen af, want met aanstekergas doe je veel te veel schade aan je lichaam in verhouding met het "effect" dat het je bezorgd.
Als je wil trippen zou je beter een ander alternatief proberen, veel drugs zijn mits verstandig en veilig gebruik 99.99% safe en ook niet ongezond.

Gebruik gewoon bij alles je hoofd en alles zal verlopen zoals het gewild is :stoned:
Met vele groeten,
Herbalisme
H
HavanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
wees maar wat meer kritisch in dit stompzinnig nihilistische verhaal.

vandaag weer een kind, van 13, dood door inhaleren aanstekergas.

http://www.at5.nl/artikelen/166483/dert ... nstekergas
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Ik snap dan ook niet zo goed dat je een account aanmaakt om een vier jaar oud topic weer bovenaan te zetten. Aanstekergas is levensgevaarlijk zoals je zelf zegt...
Klik om te vergroten...
Een oud topic weer bovenaan zetten werkt eerst averechts inderdaad, ik snap het ook niet helemaal. Vooral omdat hier zelden tot nooit over aanstekergas gesproken wordt gelukkig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."