Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMultigas/aanstekergas trip.

Multigas/aanstekergas trip.

122 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Giow zei:
Nja, ik wou gewoon de trip beschrijven.
Van mij mag hier zelfs een slotje op, ik krijg toch maar commentaar :flushed: .
Klik om te vergroten...

Als je geen commentaar verdragen kunt is het beste wat je doen kunt: niks posten en alleen maar mee lezen. Welkom in de wondere wereld van DF waar mensen op elkaars posts regageren kunnen/mogen. :openmouth:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#2
hypersnap zei:
Heb onlangs n2o gedaan en voelde best lekker aan :tongueout: meestal slappe lach, maar harder dan poppers :mrgreen:
Klik om te vergroten...
N2O is prima! Het is, voor zover bekend, ook niet schadelijk. Je schijnt er impotent van te kunnen worden bij veelvoudig gebruik (elke dag 50+ voor een lange tijd). Zorg gewoon dat je niet teveel koopt, want het is op de korte termijn nogal verslavend. Als ik 100 patronen heb, dan neem ik er ook 100.
e
emielrLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb dit ook een paar keer gedaan vorig jaar, maar voelde er niks van.
zover ik er iets van weet zijn het je hersencellen die je verbrand als je multigas inademt en hierdoor krijg je dit effect.
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#4
emielr zei:
ik heb dit ook een paar keer gedaan vorig jaar, maar voelde er niks van.
zover ik er iets van weet zijn het je hersencellen die je verbrand als je multigas inademt en hierdoor krijg je dit effect.
Klik om te vergroten...
Als je er een vuurtje bij houdt en de resulterende vlam tegen je harses aan zet verbrand je hersencellen. Met alleen gasinademen ga je echt niks verbranden. Je maakt zeker hersencellen kapot, maar daarover waren we het al eens :mrgreen:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doerak zei:
Dit is in Amerika een tijd lang een hype geweest. Zoals iedereen weet is het niet mogelijk om gewoon voor een lange tijd je adem in te houden. Je reflexen zullen er dan voor zorgen dat je weer gaat ademen. Een manier om ervoor te zorgen dat je alsnof zuurstof tekort krijgt is een gas inademen waar geen zuurstof in zit. Je kunt dan fijn doorademen, maar je krijgt wel een zuurstoftekort. Dit is anders dan lachgas, omdat lachgas een narcosemiddel is. In lachgas zit dus wel een actieve stof en in de meeste spuitbussen, gasbussen, etc. niet. Het trieste ervan is dat je voor iets meer geld daadwerkelijk een veilige drug kunt kopen, namelijk lachgas! Zuigen aan willekeurige spuitbussen is voor mensen die geen waarde hechten aan hun leven en/of totaal geen onderzoek hebben gedaan naar alternatieve veilige (smart)drugs. Dit is dus heel erg DOM en KANSLOOS.

Wil je per se een zuurstoftekort in je bloed hebben, rook dan de bladeren van specifieke hortensiasoorten. Hierin zit blauwzuur wat ervoor zal zorgen dat er tijdelijk minder (of bij een grote dosis blauwzuur GEEN!) zuurstof opgenomen wordt door het bloed. Hierdoor krijg je dus een soortgelijke ervaring als het domweg zuigen aan spuitbussen. Pas alleen op met de dosering en zorg dat je de goede hortensia hebt.
Klik om te vergroten...

is dat het "verf in een broodzak spuiten en dan opsnuiven" gedoe?

het lijkt me best ongezond maar ach, elke keer als je zat bent maak je ook massa's hersencellen kapot en je gebruikt er miss de helft niet van dus :)
en blauwzuur zit dat ook niet in gewoon appelpitjes? ik dacht dat 1 soeplepel van deze pitjes al dodelijk is
P
PsychopathLid
01-01-2024, 00:00
#6
:mrgreen: jij bent olivier uit België he
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Re:

Sublimo zei:
boterkoek17 zei:
creatief is t ieder geval!

volgende keer zenuwgas proberen? ik kijk al uit naar je volgende report! :)
Klik om te vergroten...

Dat tripreportje komt er dan niet meer :P
Klik om te vergroten...
Dat zou me toch maar op de zenuwen werken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Re:

KoxBox zei:
Sublimo zei:
boterkoek17 zei:
creatief is t ieder geval!

volgende keer zenuwgas proberen? ik kijk al uit naar je volgende report! :)
Klik om te vergroten...

Dat tripreportje komt er dan niet meer :P
Klik om te vergroten...
Dat zou me toch maar op de zenuwen werken.
Klik om te vergroten...

Ja, om helemaal nerveus van te worden.
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat "trippen" wordt veroorzaakt door een gebrek aan zuurstof in je hersens + schadelijke stoffen in je hersens.
Het is niet echt gezond voor je hersens en je lichaam, maar ja, geen enkele drug is gezond voor je (;
Ikzelf zou het nooit proberen, als ik wil trippen ga ik gewoon naar de smartshop achter wat truffels of salvia (;
Toch leuk dat je je ervaring meedeelde.

Greets Herbalisme
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#10
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
Klik om te vergroten...

Het is echt geen aanrader hoor.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
Klik om te vergroten...

Het is echt geen aanrader hoor.
Klik om te vergroten...

is goed, als jij dat niet vind..
maar een aanrader is het,, ik raad het toch aan?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
LADd zei:
Sublimo zei:
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
Klik om te vergroten...

Het is echt geen aanrader hoor.
Klik om te vergroten...

is goed, als jij dat niet vind..
maar een aanrader is het,, ik raad het toch aan?
Klik om te vergroten...
Oh? Dan raad ik je aan om eens van een gebouw te springen. Dat is dan toch ook een aanrader..
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Prrrrt... Deden wij ook vroeger als cheap spul. Soms rende je plots héél hard, soms deed je gigantisch raar, maar steeds hoorde ik sirenes. Enge doordringende sirenes.

Deo geeft hetzelfde effect. Sjaal ofzo er paar x rond, spuiten en inademen. Anyhow, ik háát zo'n ''trips'', maar het mag/moet zeker aan bod komen, sowieso.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#15
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Irezz zei:
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
Klik om te vergroten...
Niet iedereen doet zulke stomme dingen op die leeftijd. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Petrovic zei:
Irezz zei:
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
Klik om te vergroten...
Niet iedereen doet zulke stomme dingen op die leeftijd. :P
Klik om te vergroten...

Niet iedereen komt er danook op om deo te ademen :tongueout:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan moet je wel redelijk wanhopig zijn en wat "issues" hebben. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat is dan weer jouw mening :) Ik heb gevoeld wááróm het slecht is, wááróm ik het niet meer moet doen, en dat 's me persoonlijk meer waard dan nooit al danniet domme experimentjes te doen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."