#1
Giow zei:Nja, ik wou gewoon de trip beschrijven.
Van mij mag hier zelfs een slotje op, ik krijg toch maar commentaar.
Als je geen commentaar verdragen kunt is het beste wat je doen kunt: niks posten en alleen maar mee lezen. Welkom in de wondere wereld van DF waar mensen op elkaars posts regageren kunnen/mogen.