#1
c. ♥ zei:ik ken eigenlijk echt niets van drugs..
ik ben zelf nog maar juist 16 geworden maar is het dan echt zo gevaarlijk ??
ik hoorde ook iemand zeggen dat je mond er van verdoofd graakt is dat waar ??
Je kunt geen oordeel geven op te term 'drugs'. Drugs is een erg uitgebreide verzamelnaam voor allerlei zaken waar de maatschappij de term 'drugs' heeft opgeplakt.
Ook als we het woord drugs in de betekenis van stimulerende, verdovende of bewustzijnsveranderende middelen plaatsen kun je ze ook niet over dezelfde kam scheren.
Of drugs gevaarlijk is hangt af van een aantal factoren: De drugs zelf, het gebruik ervan ( "verantwoord" of "onverantwoord"), de persoon zelf, ...
Ik kan wel met zekerheid meedelen dat aanstekergas een zeer slecht idee is om te doen en ik raad het iedereen af, want met aanstekergas doe je veel te veel schade aan je lichaam in verhouding met het "effect" dat het je bezorgd.
Als je wil trippen zou je beter een ander alternatief proberen, veel drugs zijn mits verstandig en veilig gebruik 99.99% safe en ook niet ongezond.
Gebruik gewoon bij alles je hoofd en alles zal verlopen zoals het gewild is
Met vele groeten,
Herbalisme
