Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMultigas/aanstekergas trip.

Multigas/aanstekergas trip.

122 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#1
c. ♥ zei:
ik ken eigenlijk echt niets van drugs..
ik ben zelf nog maar juist 16 geworden maar is het dan echt zo gevaarlijk ??
ik hoorde ook iemand zeggen dat je mond er van verdoofd graakt is dat waar ??
Klik om te vergroten...

Je kunt geen oordeel geven op te term 'drugs'. Drugs is een erg uitgebreide verzamelnaam voor allerlei zaken waar de maatschappij de term 'drugs' heeft opgeplakt.
Ook als we het woord drugs in de betekenis van stimulerende, verdovende of bewustzijnsveranderende middelen plaatsen kun je ze ook niet over dezelfde kam scheren.

Of drugs gevaarlijk is hangt af van een aantal factoren: De drugs zelf, het gebruik ervan ( "verantwoord" of "onverantwoord"), de persoon zelf, ...
Ik kan wel met zekerheid meedelen dat aanstekergas een zeer slecht idee is om te doen en ik raad het iedereen af, want met aanstekergas doe je veel te veel schade aan je lichaam in verhouding met het "effect" dat het je bezorgd.
Als je wil trippen zou je beter een ander alternatief proberen, veel drugs zijn mits verstandig en veilig gebruik 99.99% safe en ook niet ongezond.

Gebruik gewoon bij alles je hoofd en alles zal verlopen zoals het gewild is :stoned:
Met vele groeten,
Herbalisme
H
HavanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
wees maar wat meer kritisch in dit stompzinnig nihilistische verhaal.

vandaag weer een kind, van 13, dood door inhaleren aanstekergas.

http://www.at5.nl/artikelen/166483/dert ... nstekergas
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Ik snap dan ook niet zo goed dat je een account aanmaakt om een vier jaar oud topic weer bovenaan te zetten. Aanstekergas is levensgevaarlijk zoals je zelf zegt...
Klik om te vergroten...
Een oud topic weer bovenaan zetten werkt eerst averechts inderdaad, ik snap het ook niet helemaal. Vooral omdat hier zelden tot nooit over aanstekergas gesproken wordt gelukkig.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een vriend van me heeft er 3 hartstilstanden van gekregen. Oppassen dus. Hij had maar 4 bussen op
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zocht op artikelen over butaan inademen, negeer aub de links aan de rechterkant

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=but ... emen&meta=
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekker je hersens flamberen. Zelf weten uiteraard.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook een keer met een wazige slagroomspuit met patronen zitten kloten, ballonnetje op t end, vol laten lopen en dan in en uit de ballon ademen.

Ik weet vrijwel zeker dat het lachgas was, en ik dacht zeker te weten dat dat vrijwel onschadelijk is. Ik hoop dat ik het bij het rechte eind heb?
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijkt erop dat de Joden een leuk feestje hadden in de douches voor ze de pijp uit gingen.

Disclaimer: 'k Ben geen anitsemitist ofzo...
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#9
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
Klik om te vergroten...

Het is echt geen aanrader hoor.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
Klik om te vergroten...

Het is echt geen aanrader hoor.
Klik om te vergroten...

is goed, als jij dat niet vind..
maar een aanrader is het,, ik raad het toch aan?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
LADd zei:
Sublimo zei:
LADd zei:
toetergas (het gas van een gastoeter dus...) vind ik echt een aanrader, als je van alternatieve/expirimentele middelen houdt (zoals ik xD)...
er staat ergens op DF wel een tripreport van 3 vrienden van me toen zij t voor de eerste keer deden.

veel plezier.. gwoon proberen!
Klik om te vergroten...

Het is echt geen aanrader hoor.
Klik om te vergroten...

is goed, als jij dat niet vind..
maar een aanrader is het,, ik raad het toch aan?
Klik om te vergroten...
Oh? Dan raad ik je aan om eens van een gebouw te springen. Dat is dan toch ook een aanrader..
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Prrrrt... Deden wij ook vroeger als cheap spul. Soms rende je plots héél hard, soms deed je gigantisch raar, maar steeds hoorde ik sirenes. Enge doordringende sirenes.

Deo geeft hetzelfde effect. Sjaal ofzo er paar x rond, spuiten en inademen. Anyhow, ik háát zo'n ''trips'', maar het mag/moet zeker aan bod komen, sowieso.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#14
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Irezz zei:
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
Klik om te vergroten...
Niet iedereen doet zulke stomme dingen op die leeftijd. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Petrovic zei:
Irezz zei:
Mulholland Drive zei:
wtf?

Maar was gewoon jointjes roken niet chill genoeg? En een btje gamen, muziek maken of films kijken :P ?

ipv deo gaan zuigen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan toen je 14 was? :wink:
Klik om te vergroten...
Niet iedereen doet zulke stomme dingen op die leeftijd. :P
Klik om te vergroten...

Niet iedereen komt er danook op om deo te ademen :tongueout:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan moet je wel redelijk wanhopig zijn en wat "issues" hebben. :P
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is dan weer jouw mening :) Ik heb gevoeld wááróm het slecht is, wááróm ik het niet meer moet doen, en dat 's me persoonlijk meer waard dan nooit al danniet domme experimentjes te doen :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van fouten maken wordt men wijs inderdaad, tenminste meestal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."