#1
Ik snap dan ook niet zo goed dat je een account aanmaakt om een vier jaar oud topic weer bovenaan te zetten. Aanstekergas is levensgevaarlijk zoals je zelf zegt...

Giow zei:Zijn er echt niet meer mensen die dit nog niet gedaan hebben :|
Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.azgaza zei:Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Soms haal je niet eens halfuurtje hoor xD.caatje zei:Als ik je reportje zo eens lees denk ik maar een ding: geef mijn portie maar aan fikkie. Het lijkt me een te groot risico voor een kwartier/half uurtje fun.
caatje zei:Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.
Giow zei:caatje zei:Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.
Nouja, je moet ook begrijpen dat ik nog niet aan de normale middelen kan komen i.v.m. mijn leeftijd. En dit vind ik niet verslavend; ik ben nu al een maand gestopt denk ik ..
MetaalKonijn zei:Lekker je hersens flamberen. Zelf weten uiteraard.


Giow zei:Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.azgaza zei:Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Dus niet echt de zuurstof zelf, dan bevriest je mond.
azgaza zei:Giow zei:Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.azgaza zei:Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Dus niet echt de zuurstof zelf, dan bevriest je mond.
Waar had ik iets gezegd over zuurstof inademen? Nergens, juist? Oke. Ik bedoel dat als je alleen maar gas in ademt, je hersens even zonder zuurstof zitten, en ik dacht dat dat misschien het effect veroorzaakte. Het GEBREK aan zuurstof dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."