Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMultigas/aanstekergas trip.

Multigas/aanstekergas trip.

122 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap dan ook niet zo goed dat je een account aanmaakt om een vier jaar oud topic weer bovenaan te zetten. Aanstekergas is levensgevaarlijk zoals je zelf zegt...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zocht op artikelen over butaan inademen, negeer aub de links aan de rechterkant

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=but ... emen&meta=
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker je hersens flamberen. Zelf weten uiteraard.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Juist...

Als je dan toch zo'n effect wil hebben, gebruik dan carbonoxide. Redelijk simpel te synthetiseren en ook een stuk 'veiliger' dan deze troep (omdat het niet het zuurstofgebrek maar echt de stof is). Laatste erowid magazine gaat er bijna volledig over.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook een keer met een wazige slagroomspuit met patronen zitten kloten, ballonnetje op t end, vol laten lopen en dan in en uit de ballon ademen.

Ik weet vrijwel zeker dat het lachgas was, en ik dacht zeker te weten dat dat vrijwel onschadelijk is. Ik hoop dat ik het bij het rechte eind heb?
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb onlangs n2o gedaan en voelde best lekker aan :tongueout: meestal slappe lach, maar harder dan poppers :mrgreen:
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt erop dat de Joden een leuk feestje hadden in de douches voor ze de pijp uit gingen.

Disclaimer: 'k Ben geen anitsemitist ofzo...
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat ik eerst zeggen dat ik het niemand aanraadt.
Deze shit is erg schadelijk, je gebruikt het om vuur te maken, dus dit in je longen pompen is echt niet goed. Maar de trip is leuk xD.

Dit was mijn leukste trip ermee, omdat ik ermee ging stoppen.
Dus ik heb op 1 avond 5 bussen gehaald voor mij alleen.
(Hier is een bus -; 1.5 euro).
Ik begin met de eerste bus, ik zet me tanden erop en duwen maar.
Ik blijf duwen voor zo'n 30 seconden.. ik voel me al een beetje licht en zie enkele zwarte vlekjes.

Ik doe verder en verder en begin te lachen en me dingen in te beelden.
Maar echt vreemde dingen, zoals bv. je leukte actiefiguur van vroeger, Spiderman etc. Ook ga je echt lachen, zoals met bv. wiet.
Nouja, onderhand is de eerste bus er al door.
Ik had zin in een douche, dus ik ga naar beneden, ik sta voor de spiegel en begin van mijn 2de bus. deze was echt extreem.. ik heb wel 4 minuten van de bus gezogen, en ze was op (in 1 keer).
Ik begon te zweten, me hoofd werd rood, en bij elke ademhaling zag ik zwarte bolletjes voor me ogen, ik heb er wel 25 minuten voor die spiegel gestaan, aan het lachen met mijn eigen lach.

Toen ik onderhand terug uit de douche was, heb ik niets meer speciaals gedaan. Ik was het gewoon beu, ik gooide de busen allemaal weg, behalve 1 omdat ik weer nadacht hoe schadelijk het wel niet is.
Maarja, die bus wou ik nog wat mee flashen. Dus ik had een ideetje.
Ik ging slapen , weinig geslapen, daarna sta ik op.. en ik begin direct met de bus in 1 keer te doen. Net zoals die van bij de douche, maar ik was nog wat slaperig. Dat gevoel kan ik niet meer uitleggen.
Ik zag alles, ik hoorde harde muziek, op de tv stond muziek aan, ik dacht dat het Techno was, zo'n harde flash heb ik nog niet gehad. Ik loop weg en ik val, ik sta op, tijdens het opstaan val ik weer.
Dan heb ik maar 10 minuten op de grond gelegen, daarna ben ik weer gaan douchen..

Ik hoop dat het een klein beetje duidelijk is :grin:. Mijn eerste trip die ik neerschrijf. Laat ik er ook bijzeggen (nogmaals) dat ik het niemand aanraad. Maar als je ooit gaat doen, begin zeker niet met meer dan 1 bus.
Als je dit voor de eerste keer doet, ben je na 10 seconden al aan het trippen. Ik denk dat deze (mijn laatste) wel mijn 50 - 60 ste bus was.
Nouja, commentaar xD.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik je reportje zo eens lees denk ik maar een ding: geef mijn portie maar aan fikkie. Het lijkt me een te groot risico voor een kwartier/half uurtje fun.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Giow zei:
Zijn er echt niet meer mensen die dit nog niet gedaan hebben :|
Klik om te vergroten...

Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.
Dus niet echt de zuurstof zelf, dan bevriest je mond.

caatje zei:
Als ik je reportje zo eens lees denk ik maar een ding: geef mijn portie maar aan fikkie. Het lijkt me een te groot risico voor een kwartier/half uurtje fun.
Klik om te vergroten...
Soms haal je niet eens halfuurtje hoor xD.

-

Zijn er echt niet meer mensen die dit nog niet gedaan hebben :|
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.
Klik om te vergroten...

Nouja, je moet ook begrijpen dat ik nog niet aan de normale middelen kan komen i.v.m. mijn leeftijd. En dit vind ik niet verslavend; ik ben nu al een maand gestopt denk ik ..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Giow zei:
caatje zei:
Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.
Klik om te vergroten...

Nouja, je moet ook begrijpen dat ik nog niet aan de normale middelen kan komen i.v.m. mijn leeftijd. En dit vind ik niet verslavend; ik ben nu al een maand gestopt denk ik ..
Klik om te vergroten...

Je hoort mij ook niet zeggen dat je verslaafd bent of dat je er uberhaupt verslaafd aan kan raken. Je zegt zelf dat het erg schadelijk is!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Lekker je hersens flamberen. Zelf weten uiteraard.
Klik om te vergroten...

MMM met een bolletje vanille ijs en aardbeien saus....... :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#16
T lijkt mij ook een beetje erg schadelijk...
Maargoed, als je er maar lol aan beleeft hé :beer:

Ik zou het alleen zelf niet zo snel doen denk ik :rolleyes:
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#17
:openmouth: zo onverantwoord. Je kan ook een strop rond je nek maken en die aanspannen. krijg je ook een zuurstof te kort. kan je zelfs van klaarkomen gogo pubertjes
:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Giow zei:
azgaza zei:
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.
Dus niet echt de zuurstof zelf, dan bevriest je mond.
Klik om te vergroten...

Waar had ik iets gezegd over zuurstof inademen? Nergens, juist? Oke. Ik bedoel dat als je alleen maar gas in ademt, je hersens even zonder zuurstof zitten, en ik dacht dat dat misschien het effect veroorzaakte. Het GEBREK aan zuurstof dus.
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Giow zei:
azgaza zei:
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.
Dus niet echt de zuurstof zelf, dan bevriest je mond.
Klik om te vergroten...

Waar had ik iets gezegd over zuurstof inademen? Nergens, juist? Oke. Ik bedoel dat als je alleen maar gas in ademt, je hersens even zonder zuurstof zitten, en ik dacht dat dat misschien het effect veroorzaakte. Het GEBREK aan zuurstof dus.
Klik om te vergroten...

Daar zeg je wel zoiets, je kent het wel, lang je adem inhoude, lage bloedruk.
Dit geeft een gelijkaardig effect. Nouja,; het is schadelijk, daarom ben ik gestopt :). Bedankt voor alle commentaar jongens.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een vriend van me heeft er 3 hartstilstanden van gekregen. Oppassen dus. Hij had maar 4 bussen op

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."