Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMultigas/aanstekergas trip.

Multigas/aanstekergas trip.

122 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laat ik eerst zeggen dat ik het niemand aanraadt.
Deze shit is erg schadelijk, je gebruikt het om vuur te maken, dus dit in je longen pompen is echt niet goed. Maar de trip is leuk xD.

Dit was mijn leukste trip ermee, omdat ik ermee ging stoppen.
Dus ik heb op 1 avond 5 bussen gehaald voor mij alleen.
(Hier is een bus -; 1.5 euro).
Ik begin met de eerste bus, ik zet me tanden erop en duwen maar.
Ik blijf duwen voor zo'n 30 seconden.. ik voel me al een beetje licht en zie enkele zwarte vlekjes.

Ik doe verder en verder en begin te lachen en me dingen in te beelden.
Maar echt vreemde dingen, zoals bv. je leukte actiefiguur van vroeger, Spiderman etc. Ook ga je echt lachen, zoals met bv. wiet.
Nouja, onderhand is de eerste bus er al door.
Ik had zin in een douche, dus ik ga naar beneden, ik sta voor de spiegel en begin van mijn 2de bus. deze was echt extreem.. ik heb wel 4 minuten van de bus gezogen, en ze was op (in 1 keer).
Ik begon te zweten, me hoofd werd rood, en bij elke ademhaling zag ik zwarte bolletjes voor me ogen, ik heb er wel 25 minuten voor die spiegel gestaan, aan het lachen met mijn eigen lach.

Toen ik onderhand terug uit de douche was, heb ik niets meer speciaals gedaan. Ik was het gewoon beu, ik gooide de busen allemaal weg, behalve 1 omdat ik weer nadacht hoe schadelijk het wel niet is.
Maarja, die bus wou ik nog wat mee flashen. Dus ik had een ideetje.
Ik ging slapen , weinig geslapen, daarna sta ik op.. en ik begin direct met de bus in 1 keer te doen. Net zoals die van bij de douche, maar ik was nog wat slaperig. Dat gevoel kan ik niet meer uitleggen.
Ik zag alles, ik hoorde harde muziek, op de tv stond muziek aan, ik dacht dat het Techno was, zo'n harde flash heb ik nog niet gehad. Ik loop weg en ik val, ik sta op, tijdens het opstaan val ik weer.
Dan heb ik maar 10 minuten op de grond gelegen, daarna ben ik weer gaan douchen..

Ik hoop dat het een klein beetje duidelijk is :grin:. Mijn eerste trip die ik neerschrijf. Laat ik er ook bijzeggen (nogmaals) dat ik het niemand aanraad. Maar als je ooit gaat doen, begin zeker niet met meer dan 1 bus.
Als je dit voor de eerste keer doet, ben je na 10 seconden al aan het trippen. Ik denk dat deze (mijn laatste) wel mijn 50 - 60 ste bus was.
Nouja, commentaar xD.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik je reportje zo eens lees denk ik maar een ding: geef mijn portie maar aan fikkie. Het lijkt me een te groot risico voor een kwartier/half uurtje fun.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Giow zei:
Zijn er echt niet meer mensen die dit nog niet gedaan hebben :|
Klik om te vergroten...

Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.
Dus niet echt de zuurstof zelf, dan bevriest je mond.

caatje zei:
Als ik je reportje zo eens lees denk ik maar een ding: geef mijn portie maar aan fikkie. Het lijkt me een te groot risico voor een kwartier/half uurtje fun.
Klik om te vergroten...
Soms haal je niet eens halfuurtje hoor xD.

-

Zijn er echt niet meer mensen die dit nog niet gedaan hebben :|
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#6
caatje zei:
Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.
Klik om te vergroten...

Nouja, je moet ook begrijpen dat ik nog niet aan de normale middelen kan komen i.v.m. mijn leeftijd. En dit vind ik niet verslavend; ik ben nu al een maand gestopt denk ik ..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Giow zei:
caatje zei:
Dat zeg je helemaal goed. Er zullen heus wel meer mensen gas zuigen maar ik hou het liever wat bi de "normale" middelen.
Klik om te vergroten...

Nouja, je moet ook begrijpen dat ik nog niet aan de normale middelen kan komen i.v.m. mijn leeftijd. En dit vind ik niet verslavend; ik ben nu al een maand gestopt denk ik ..
Klik om te vergroten...

Je hoort mij ook niet zeggen dat je verslaafd bent of dat je er uberhaupt verslaafd aan kan raken. Je zegt zelf dat het erg schadelijk is!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Lekker je hersens flamberen. Zelf weten uiteraard.
Klik om te vergroten...

MMM met een bolletje vanille ijs en aardbeien saus....... :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
T lijkt mij ook een beetje erg schadelijk...
Maargoed, als je er maar lol aan beleeft hé :beer:

Ik zou het alleen zelf niet zo snel doen denk ik :rolleyes:
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#10
:openmouth: zo onverantwoord. Je kan ook een strop rond je nek maken en die aanspannen. krijg je ook een zuurstof te kort. kan je zelfs van klaarkomen gogo pubertjes
:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Giow zei:
azgaza zei:
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.
Dus niet echt de zuurstof zelf, dan bevriest je mond.
Klik om te vergroten...

Waar had ik iets gezegd over zuurstof inademen? Nergens, juist? Oke. Ik bedoel dat als je alleen maar gas in ademt, je hersens even zonder zuurstof zitten, en ik dacht dat dat misschien het effect veroorzaakte. Het GEBREK aan zuurstof dus.
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Giow zei:
azgaza zei:
Is dat niet gewoon zuurstof gebrek, dat het effect veroorzaakt dus?
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet hoe het zit, maar je moet alleen de damp inhaleren.
Dus niet echt de zuurstof zelf, dan bevriest je mond.
Klik om te vergroten...

Waar had ik iets gezegd over zuurstof inademen? Nergens, juist? Oke. Ik bedoel dat als je alleen maar gas in ademt, je hersens even zonder zuurstof zitten, en ik dacht dat dat misschien het effect veroorzaakte. Het GEBREK aan zuurstof dus.
Klik om te vergroten...

Daar zeg je wel zoiets, je kent het wel, lang je adem inhoude, lage bloedruk.
Dit geeft een gelijkaardig effect. Nouja,; het is schadelijk, daarom ben ik gestopt :). Bedankt voor alle commentaar jongens.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij bereik je hetzelfde effect als je je jezelf een harde klap op je hoofd geeft :openmouth:
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nouja, je moet ook begrijpen dat ik nog niet aan de normale middelen kan komen i.v.m. mijn leeftijd.
Klik om te vergroten...

iedereen kan er aangeraken! :mrgreen:
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit is in Amerika een tijd lang een hype geweest. Zoals iedereen weet is het niet mogelijk om gewoon voor een lange tijd je adem in te houden. Je reflexen zullen er dan voor zorgen dat je weer gaat ademen. Een manier om ervoor te zorgen dat je alsnof zuurstof tekort krijgt is een gas inademen waar geen zuurstof in zit. Je kunt dan fijn doorademen, maar je krijgt wel een zuurstoftekort. Dit is anders dan lachgas, omdat lachgas een narcosemiddel is. In lachgas zit dus wel een actieve stof en in de meeste spuitbussen, gasbussen, etc. niet. Het trieste ervan is dat je voor iets meer geld daadwerkelijk een veilige drug kunt kopen, namelijk lachgas! Zuigen aan willekeurige spuitbussen is voor mensen die geen waarde hechten aan hun leven en/of totaal geen onderzoek hebben gedaan naar alternatieve veilige (smart)drugs. Dit is dus heel erg DOM en KANSLOOS.

Wil je per se een zuurstoftekort in je bloed hebben, rook dan de bladeren van specifieke hortensiasoorten. Hierin zit blauwzuur wat ervoor zal zorgen dat er tijdelijk minder (of bij een grote dosis blauwzuur GEEN!) zuurstof opgenomen wordt door het bloed. Hierdoor krijg je dus een soortgelijke ervaring als het domweg zuigen aan spuitbussen. Pas alleen op met de dosering en zorg dat je de goede hortensia hebt.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit is gewoon kansloos idd. Je gezondheid gewoon zo verspillen voor iets wat totaal niet boeiend is. Ga naar www.azarius.nl en je koopt heel erg leuke veilige middeltjes wat je gezondheid niet aantast. Hier heb je gewoon geen fuck aan. Gewoon zonde NIET DOEN!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is idd erg schadelijk zoals hij aangeeft en zeker 3 bussen op zoveel tijd :openmouth:

Ik heb het 1 keer gedaan toen ik 15 was en ik moet zeggen dat het effect idd wel leuk is.. maar het voelt wel redelijk vuil aan.. bij mij was het natuurlijk niet 1 bus in één keer, maar een stuk minder hoor

het is volgens mij ook redelijk verslavend hoor, want het smaakt wel lekker.. net zoals benzine heerlijk ruikt, smaakt dat :tongueout:

nu ja als er betere middelen zijn, dan wordt je hier niet verslaafd aan.. dus eigenlijk kan je het wel een keer proberen, dan kan het zoals elke drug geen kwaad.. maar 50-60 bussen erdoor doen dat is echt ziek :rolleyes:
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#18
xD. Nja, ik ben ermee gestopt. Een jointje is wel leuker en minder schadelijk :grin: .


Nja, ik wou gewoon de trip beschrijven.
Van mij mag hier zelfs een slotje op, ik krijg toch maar commentaar :flushed: .

:stoned:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pammer zei:
Dit is gewoon... ziek.
Klik om te vergroten...

Dat klopt...

Zijn er eigenlijk wel positieve effecten van het snuiven van multigas? Of is het gewoon naar de klote zijn en denken dat je high bent ? :P
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sublimo zei:
Dat klopt...

Zijn er eigenlijk wel positieve effecten van het snuiven van multigas? Of is het gewoon naar de klote zijn en denken dat je high bent ? :P
Klik om te vergroten...
Veel mensen onder de 16 hebben snel een placebo effect :wink:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."