Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wauw, echt stom, , het is slecht en dat weetje, haal dan paddos ofzo gaar ga je ook van space, of neem acid ofzo... drugs is geen speelgoed en zo moet het ook niet gebuikt worden, hoe oud ben jy eigelijk (je gaf aan ik kom er niet aan op mijn leeftijd).. Dont Do Drugs When You Cant Handle It"
"buzzrider zei: ik heb het ook al eens gedaan, dus ik geef je gelijk dat je het wou proberen, zeker gegeven je jonge leeftijd. het is inderdaad leuk voor zolang het duurt, maar het heeft wel een nefaste invloed op de gezondheid denk ik. dit is zo een van de dingen waarvan ik zeg: je KAN het eens proberen, maar hou het bij die nieuwsgierigheid en zoek naar een gezonder alternatief. @ groenteeter: ik zie je punt wel maar probeer jij dan ook dat van hem te zien, je kan het ook op een beschaafde manier zeggen (zeggen dat iemand moet stikken hoort hier dus niet bij) Klik om te vergroten... zo beter?"
"buzzrider zei: oke Klik om te vergroten... joe"
"jesus broeder, voelt deze medetripper zich nu wel in orde? misschien had je hem eten moeten geven ofzo :P maja doe hem/haar de groeten alstjeblieft! ik hoop dat het u beter verkeerd"
"flikker op met deze troep man kk kk kk"
"buzzrider zei: wtf ik heb deze trip report nog niet eens kunnen lezen en hij is al weg, waarom? heroïne = drugs en dit is een drugsforum... Klik om te vergroten... deze chap had homo porno erop gezet, en foto van een ernstig auto ongeluk sorry broeder er was niets te lezen"
"2"
"Re: groenteeter, Wiet met naschokken van een XTC trip Drientje zei: Grappig report, maar where the fuck kom jij vandaan? Sommige woorden snap ik wel maar hoe kom je erop?(niet da een van ons probbies heeft maar daar ist chille spot) Probbies? huh? Klik om te vergroten... sorry hiermee bedoel ik problemen met psychologische stoornissen of etc >naast MG die een jam zat voortebereiden (brokkelen enzo) het was alsof ik het wist wat er hierna ging gebeuren, ik zij MG zal ik em tolle? MG: nooh man lukt wel, OKee is cool,,,,, nog geen 10 seconden later MG: kut ik heb het geneukt, Klik om te vergroten... Hier snapte ik wel wat er bedoeld werd maar misschien kun je je woordkeus een klein beetje ver- nederlandsen zodat de rest hier ook begrijpt waar je het over hebt?[/quote] ik heb het verandert mijn excuses voor de raare verwoording (maar zo liep het gesprek wel )"
"Re: groenteeter, Wiet met naschokken van een XTC trip Dumpy zei: Ben je nederlands of kom je ergens anders vandaan? Klik om te vergroten... excuseert u mij, ik was nogal energiek toen ik dit schreef bij mijn volgende report zal ik er erg op letten"
"uitkijken met die troep, dat is niet eens drugs dat is vergif ik zie drugs iets als: waar je rustig van word, inzichten krijgen, nieuwe ervaringen doen. niet als een middel om 3 dagen wakker te blijven ofzo dat is geen drugs das gewoon onzin je schiet er geen reet mee op en als ik u was zou ik erg uitkijken met drugs ik denk niet da uw mind dit allemaal kan hebben aangezien je niet bad ging maar wel een psychose kreeg, dus ik zou die to do gingen maar even van je lijstje schrappen peace, ps: niet vervelend bedoeld, maar enige vorm van bezorgtheid mag wel van de orde zijn met dit soort troep wat de naam drugs krijgt!"