Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"5 minuten is wel heel lang,ik heb het meestal direct met de snuif maar is na een paar seconden verdwenen,wat voel je dan,piekt het of is het echt pijn ..beschrijf het is"
"denk niet dat het veel uitmaakt,lijn dunner of dikker,misschien is andere pep kopen,ligt misschien daaraan"
"EclipX zei: Idd, had er nooit aan gedacht, maar misschien is ligt het wel aan de wiet. . Klik om te vergroten... ??? ging het hier niet over speed??"
"DreamWeaver zei: En de grap is dat als je eenmaal allebei je neusgaten volgesnoven hebt dat dan je loopneus ineens over is :P Klik om te vergroten... en ik dacht dat je neus net verstopt zat???weet je het zelf nog wel hoe het zit?"
"ja bij mij ook zo als ik verkouden ben"
"MetaalKonijn zei: als m'n hele neus vol zit en ik grote kwabben pepsnot d'r uitpeuter. . Klik om te vergroten..."
"Delirium zei: crazygirl zei: hoikes , jah its the feel to need e line off speed hahahha maar goeie is er hier nie mi op de markt kryg het soms ervan grz Klik om te vergroten... http://www.loi.nl/Themes/Taalvaardigheid/PRD_000664?title=Spelling en grammatica Hier meid, doe er je voordeel mee Klik om te vergroten..."
"sille zei: xcrement bedankt voor je antwoord !! Als ik wil afvallen en geen spieren kwijt wil raken moet ik zoveen mogelijk eiwitrijke voeding eten, zo raak je meer vet kwijt als spieren. Klopt, bij stack was het ook dat je dat blije gevoel kwijt raakte na een paar dagen. Ik zla het zeer zeker niet te lang gebruiken, want wil geen "schade" krijgen. Maar wat ik niet snap he, sommige gebruiken erg veel elke dag, die moeten toch helemaal verrot zijn ? Klik om te vergroten... yeé zeg,ik ben maar tot hier gekomen met lezen,de rest komt na deze mail,maar wat ben jij voor iem? Je komt hier je vraagjes stellen(zogezegt om hulp,terwijl je toch alles aan die vriendin van je kan vragen want zij is toch jou geslaagde voorbeeld van deze afvalrace)dus je vraagjes en dan effe lekker erna kappen op je "collega's" die een paar lijnen meer per dag erdoor draaien,over lef hebben gesproken!tsssssssst IK WORD NIET VERSLAAFD als je het heel veel zegt,schrijft en herhaald ga je zelf ook geloven is het niet... Nee jou zal het niet gebeuren want jij hebt karakter,wilskracht om te stoppen en eraf te blijven wanneer het genoeg is ...laat me niet lachen zeg,als je zoveel karakter en wilskracht bezit dan kan jij afvallen zonder speed,eet een paar weken je protieneshakes en je kilo's verdwijnen ook(je VET dan he)maar nee dat zal te lastig zijn of te moeilijk want oh dat koekje of snoepje tussendoor kunnen we echt niet missen,en dan toch zo overtuigend doordrammen dat het jou niet zal gebeuren!! ha,en neem van mij aan na je speedafvalkuurtje geef ik je een paar weken en je bent ze dubbel en dik weer aangekomen,door de vreetsessies die je krijgt zonder speed! Maja wie ben ik om jou hier de les te spellen ,je weet het allemaal toch zo goed en je leeft zooooooo gezond dat wij hier eigenlijk maar een stelletje losers zijn in jou ogen!! en om te antwoorden op de hartkloppingen van de stackers komt door de efidrine of Pseudo-efidrine,die geven je hartkloppingen als je daaraan gevoelig bent,met speed heb je daar minder kans op"
"ja effe alles gelezen nu...waarom zeg je niet meteen dat je een fanatiek krachttrainertje of fitnessjunk bent? jij wil gewoon dat iedereen de aflijning van je getrainde spieren gaat zien,dat mensen jaloers kunnen kijken naar je afgetrainde wasbordje...ja jammer als je al aan de speed zit ,die spieren smelten als sneeuw in de zon,ja je valt af nu,daaaaaag spieren... k zou zeggen blijf met je neus of whatever van de poeder en bouw je dieet en trainingsprogramma uit,neem Creatine(overal te koop trouwens)voor je spierontwikkeling! Kies je voor Speed dan geef ik je op een briefje dat je hier spijt van krijgt,misschien nu niet en morgen ook niet,maar opeens kijk je naar jezelf in de spiegel en vraag je je af waar alles is gebleven..(opgevreten van de speed)Kom niet klagen achteraf he!"
"Natural_Mystic zei: * . Meid, ik weet hoe je je voelt...ik heb ook de ...) Klik om te vergroten... Waarom gaat iedereen er vanuit dat dit van een "meid" komt?"