#1
*cocacola* zei:tsjaaa waar willen jullie het eens even over hebben dan pep ???![]()
lijer, dis mijn topic, maak een eigen topic over pep!
*cocacola* zei:tsjaaa waar willen jullie het eens even over hebben dan pep ???![]()
minn zei:*cocacola* zei:tsjaaa waar willen jullie het eens even over hebben dan pep ???![]()
lijer, dis mijn topic, maak een eigen topic over pep!
minn zei:nutsss zei:minn zei:En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.
Als je eenmaal de mensen kent dan zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Kijk uit he Minn, je went er erg snel aan. En al die voordelen uit het begin lijken deels te verdwijnen en de nadelen worden steeds duidelijker.
Just for fun!
Daar heb je gelijk in gehad. Ik ken nu meerdere mensen waarvan ik het eigenlijk zonder problemen van kan kopen. Ook vrij goede pep nog. De verleiding is groter en wordt ook groter en groter, maar ik ben niet alleen.Als ik wel alleen was, was ik nu allang een die-hard speedjunk geweest. Zo fokking fijn is dat spul.
PharmaPhreeK zei:leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen
Ik ga altijd kamers opruimen op pepMensen verzorgen, da's leuk met pep op. En ook fijn losgaan op techno is:
![]()
lot zei:caatje zei:minn zei:Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Weet je nog Minn?![]()
Wat ik nog heel goed weet is dat ze mij riep: en Lot denk eraan het blijft bij een keer!!
juist jaa..![]()
Jaaaa, dat weet ik nog wel. Beloftes zijn beloftes, dat is waar. Maar ik ben ook maar een mens he, met verleidingen en zondes.
Pep is lekker ja, maar goed leven met een toekomst is lekkerder. En er zijn dagelijks genoeg mensen die mij daaraan herrinneren.
Ik heb wel veel voordelen van pep gehad. Een goed aantal kilo's kwijt, en ik heb sociaal meer zelfvertrouwen opgebouwd, ook zonder pep.
Je moet weten hoe je ermee om moet gaan, en dan zullen de voordelen groter zijn dan de nadelen. Het moeilijke is alleen dat die grens van veel factoren afhangt. En als die factoren veranderlijk zijn zit het gevaar in een klein gemeen rot hoekje. En in je eentje is het dan haast niet op te lossen en heb je dus meerdere mensen nodig om dat gevaar van verslaving in de gaten te houden.
Gelukking zijn mijn factoren vrij constant en heb ik veel mensen om me heen die op me zullen letten.
Mooi verhaaltje he
spacekonijn zei:verklaar je nader..Solidius zei:Wat een hypocriet gedrag weer.
minn zei:En ook fijn losgaan op techno is:![]()
volgens mij heeft hij wel zelf al aangegeven dat hij speed ook wel leuk vindt, maar gewoon te gevaarlijk ofzoSolidius zei:spacekonijn zei:verklaar je nader..Solidius zei:Wat een hypocriet gedrag weer.
Je zit vrijwel altijd negatieve shit over speed te lullen terwijl dit een drugsforum is.
Dat is gewoon hypocriet. Dat jij nou toevallig geen voorstander bent van het genotsmiddel kan je namelijk ook voor je houden, er zijn mensen die het wél kunnen waarderen.
minn zei:En ook fijn losgaan op techno is:![]()
![]()
ja dat topic moest er zelf erg van lachenSolidius zei:
lot zei:ik heb het ook gelezen..
je moest eens weten hoe erg je vrienden zich zorgen maken, maar daar is msn voor
heb ik al niet meer nodig vroeger daarentegen welDzy zei:Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn![]()
Vooral feestjes hé yiplaaaaa en gaan. Maar je hebt gelijk en soms met 10 zaken tegelijk bezig en ze zijn goed gedaan merk ik dan de dag nadien (y) life could be so great and fine it's what you make of it, en tevreden tevens zijn met kleine zaken.*cocacola* zei:de energie is goddelijk dat je overal zin in hebt wat je nooit in je hoofd zou krijge als je nuchter bent en dat opruimen stofzuigen enz een feestje is !!!
^_^ zei:Nouu Minne, hoe vond je het?
flash kieke zei:Saivy zei:flash kieke zei:minn zei:ehhh
Ontopic please?
Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig..![]()
Op feesten in combinatie met xtc is zeer leuk.
Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan.
Dus dan kun je het best combineren met xtc , en je zult een fijne avond hebben.
Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P
Dat zullen zun moeten beslissen eh.Ik geef ze alleen maar raad van tante kaat.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."