Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
*cocacola* zei:
tsjaaa waar willen jullie het eens even over hebben dan pep ??? :wink:
Klik om te vergroten...

lijer, dis mijn topic, maak een eigen topic over pep!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
minn zei:
*cocacola* zei:
tsjaaa waar willen jullie het eens even over hebben dan pep ??? :wink:
Klik om te vergroten...

lijer, dis mijn topic, maak een eigen topic over pep!
Klik om te vergroten...

jaaaa, blijf uit minns topic :smilingimp:
anders krijg je met mij te maken :grin: :sunglasses:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
:hearteyes:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
minn zei:
nutsss zei:
minn zei:
En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.
Klik om te vergroten...

Als je eenmaal de mensen kent dan zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Kijk uit he Minn, je went er erg snel aan. En al die voordelen uit het begin lijken deels te verdwijnen en de nadelen worden steeds duidelijker.
Just for fun!
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in gehad. Ik ken nu meerdere mensen waarvan ik het eigenlijk zonder problemen van kan kopen. Ook vrij goede pep nog. De verleiding is groter en wordt ook groter en groter, maar ik ben niet alleen. :) Als ik wel alleen was, was ik nu allang een die-hard speedjunk geweest. Zo fokking fijn is dat spul.


PharmaPhreeK zei:
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen
Klik om te vergroten...

Ik ga altijd kamers opruimen op pep :grin: Mensen verzorgen, da's leuk met pep op. En ook fijn losgaan op techno is: :hearteyes:


lot zei:
caatje zei:
minn zei:
Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Klik om te vergroten...

Weet je nog Minn? :grin:
Klik om te vergroten...


Wat ik nog heel goed weet is dat ze mij riep: en Lot denk eraan het blijft bij een keer!!

juist jaa.. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jaaaa, dat weet ik nog wel. Beloftes zijn beloftes, dat is waar. Maar ik ben ook maar een mens he, met verleidingen en zondes.



Pep is lekker ja, maar goed leven met een toekomst is lekkerder. En er zijn dagelijks genoeg mensen die mij daaraan herrinneren.
Ik heb wel veel voordelen van pep gehad. Een goed aantal kilo's kwijt, en ik heb sociaal meer zelfvertrouwen opgebouwd, ook zonder pep.
Je moet weten hoe je ermee om moet gaan, en dan zullen de voordelen groter zijn dan de nadelen. Het moeilijke is alleen dat die grens van veel factoren afhangt. En als die factoren veranderlijk zijn zit het gevaar in een klein gemeen rot hoekje. En in je eentje is het dan haast niet op te lossen en heb je dus meerdere mensen nodig om dat gevaar van verslaving in de gaten te houden.
Gelukking zijn mijn factoren vrij constant en heb ik veel mensen om me heen die op me zullen letten. :)


Mooi verhaaltje he
Klik om te vergroten...


Hier ging het mij dus om. Door die lijer heeft bijna niemand het volgens mij gelezen :( :openmouth:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had het gelezen. :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
Solidius zei:
Wat een hypocriet gedrag weer.
Klik om te vergroten...
verklaar je nader..
Klik om te vergroten...

Je zit vrijwel altijd negatieve shit over speed te lullen terwijl dit een drugsforum is.

Dat is gewoon hypocriet. Dat jij nou toevallig geen voorstander bent van het genotsmiddel kan je namelijk ook voor je houden, er zijn mensen die het wél kunnen waarderen.

minn zei:
En ook fijn losgaan op techno is: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn don't be afraid i read everything :grin: haha:wink:

maarja je hebt het dus duidelijk bij niet 1 keer gelaten..

enja over die andere gast.. hij snuift een jaar en gaat een lab openen :P

btw waar is dat topic heen :P ??
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb het ook gelezen..
je moest eens weten hoe erg je vrienden zich zorgen maken, maar daar is msn voor
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
spacekonijn zei:
Solidius zei:
Wat een hypocriet gedrag weer.
Klik om te vergroten...
verklaar je nader..
Klik om te vergroten...

Je zit vrijwel altijd negatieve shit over speed te lullen terwijl dit een drugsforum is.

Dat is gewoon hypocriet. Dat jij nou toevallig geen voorstander bent van het genotsmiddel kan je namelijk ook voor je houden, er zijn mensen die het wél kunnen waarderen.

minn zei:
En ook fijn losgaan op techno is: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
volgens mij heeft hij wel zelf al aangegeven dat hij speed ook wel leuk vindt, maar gewoon te gevaarlijk ofzo
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solidius zei:
Deze?
Klik om te vergroten...
ja dat topic moest er zelf erg van lachen :grin: hahah :wink: achja logisch dat je het sluit :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
lot zei:
ik heb het ook gelezen..
je moest eens weten hoe erg je vrienden zich zorgen maken, maar daar is msn voor
Klik om te vergroten...

Waarom hoor jij dat en ik niet dan ?
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#12
msn :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Indulgence NOT Compulsion
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dzy zei:
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
Klik om te vergroten...
heb ik al niet meer nodig vroeger daarentegen wel
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#15
*cocacola* zei:
de energie is goddelijk dat je overal zin in hebt wat je nooit in je hoofd zou krijge als je nuchter bent en dat opruimen stofzuigen enz een feestje is !!!
Klik om te vergroten...
Vooral feestjes hé yiplaaaaa en gaan. Maar je hebt gelijk en soms met 10 zaken tegelijk bezig en ze zijn goed gedaan merk ik dan de dag nadien (y) life could be so great and fine it's what you make of it, en tevreden tevens zijn met kleine zaken.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nouu Minne, hoe vond je het?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
^_^ zei:
Nouu Minne, hoe vond je het?
Klik om te vergroten...

tsja, euuh. Lache toch?
c
casa_696969Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Das een goei en as ze dan laternog lekker willen heftig vrijen laat ze dan direct coke erbij nemen, en als afsluiterte nen dikke joint dat ze goed slapen he, lol:d.


flash kieke zei:
Saivy zei:
flash kieke zei:
minn zei:
ehhh
Ontopic please? :)

Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig.. :)
Klik om te vergroten...

Op feesten in combinatie met xtc is zeer leuk.

Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan.
Dus dan kun je het best combineren met xtc , en je zult een fijne avond hebben.
Klik om te vergroten...

Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P
Klik om te vergroten...

Dat zullen zun moeten beslissen eh.Ik geef ze alleen maar raad van tante kaat.
Klik om te vergroten...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
^_^ zei:
Nouu Minne, hoe vond je het?
Klik om te vergroten...

Fout! :grin:
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#20
jezus wtf! vage topic mensen wat aan de speed zetten zeggen dat mensen die iets negatiefs zeggen over speed hypocriet zijn. (wat wel goed is als je een drug gebruikt/wilt gebruiken moet je niet alleen de voordelen maar ook de nadelen aan het licht brengen)(no offense solidius maar dat is mijn mening.)

3 soorten gebruikers zijn het ook elke keer.(ik wijs naar niemand dit is algemeen)

1. gebruikers die door hebben dat ze kapot gaan (of niet) en dan anderen mee trekken kortom debielen.
2. gebruikers die door hebben dat ze kapot gaan en daar op inhaken door zichzelf goed in de gaten te houden, en andere mensen op de gevaren wijzen.
3. gebruikers die het 3 4 x doen en dan nooit weer expirimenterende gebruikers

kapot gaan bedoel ik mee dat het slecht voor je is en wees eerlijk als je het overdrijft ga je kapot. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."