Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt skippy :grin:
Hier kan ik dus nu wat mee :wink: :)

Maar waarom krijg jij honger? Ik hoor van anderen dat de eetlust juist wegvalt..
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
moet je jezelf aanleren. Als je begint zoals jullie dan zul je echt geen honger hebben waarschijnlijk en het idee alleen al om iets van vast voedsel door je keel te moeten rammen is genoeg om je te bedenken. Als ik je een advies mag geven, drink van die hero fruitdrinks enz. Zuiveldrankjes gaan er bij mij wel goed in. En als je eenmaal meer gaat gebruiken, let op: ik zeg ALS :) , dan tja, moet je gewoon proberen toch te eten. Achteraf ben je er wel blij om. Gaat je lichaam ook wat minder snel naar de terror :sunglasses:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
minn zei:
Bedankt skippy :grin:
Hier kan ik dus nu wat mee :wink: :)

Maar waarom krijg jij honger? Ik hoor van anderen dat de eetlust juist wegvalt..
Klik om te vergroten...



Ik denk dat dat verschilt per persoon, en verschilt met welke speed dat je hebt.
Vooral de volgende dag of enkele uren later krijg ik zin om te eten,
maar laatst had ik wel honger maar totaal geen eetlust, hangt er dus van af wat voor speed je hebt denk.

:)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom ben je dan ook zo vroeg uit de kroeg weggegan? :confused:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
mathijs zei:
Waarom ben je dan ook zo vroeg uit de kroeg weggegan? :confused:
Klik om te vergroten...

Moest al om 2 uur thuis zijn.
:openmouth:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
huh
ne hoor
ging om 1 uur daar weg
toen kwam ik oude bekende tegen
en om 1.45 fietse ik weg uit de stad
in mn eentje nog wel want die kolere stonede doos met die vriend van dr hadden geen zin om een pielie stukkie mee te fietsen. Grmbl.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat ik daar geen zin in had. Ben in mn bedje gaan liggen, mezelf opgerold in de deken (had het de hele dag al vet koud gehad) en muziekje aan. En dan oogjes dicht en dan heeeel langzaam in slaap vallen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ohnee..sorry je hebt gelijk. Zie dat de klok van DF een uur achter loopt.

Maar waarom heb je het forum dan niet ondergepost met onzin?
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga even doen alsof ik jouw ga het me niet afraden niet gelezen heb

blijf er gewoon vanaf voor jet weet heb jet nodig om niet in slaap te valle waar je staat
speed is gewoon een veel te fijne drug om mee te experimentere
zeker als je er een zwak voor hebt dan ga jer echt van houde en kan jer ,ni aan weerstaan

klinkt mss als een bezorgde ouder
maar het is meer een uit ervaring sprekende
ik zeg niet dat het kutspul is (ookal weet ik dat het je lichaam naar de kl*te helpt)
maar tis zooo fijn da je echt zwaaar moeite moet doen om je gebruik in de hand te houwe
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yuh, dat ga ik doen :)
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
En zo begint het! Eerst een keer en dan gelijk het weekend erop weer en dan doordeweeks, ............

Lekker spul, maar zie het gewoon als een party drug. Niet elke week in de kroeg of zo, maar als je naar een party gaat en tot 8 uur of later wil doorgaan.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Echt niet goed hoor in de kroeg zitten met speed. Ga dan gewoon beetje chill drinken en daarna jointje roken? En die drugs als xtc en speed gewoon op partys AF EN TOE.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het was een soort van ''toeval'' dat ik gisteren speed zou nemen, eigenlijk zou de eerste keer pas volgende week zijn. Maar dan zouden ik en een vriendin het samen doen, en allebei totaal onervaren. En nu heb ik het de eerste keer geprobeerd met iemand die er al wat vanaf weet :)
En ja inderdaad, volgende week dus wéér. En deze week waarschijnlijk vást ook nog wel eens.
Maar dan is het basta, want ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, en ik ga geen dealers zoeken op straat.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Another satisfied customer :smoke:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Solidius zei:
Another satisfied customer :smoke:
Klik om te vergroten...
:beer:
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:
Klik om te vergroten...

hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
boels zei:
Saivy zei:
Ja neem toch maar een rietje.(zeer sterk aanbevolen) :wink:
Klik om te vergroten...

hier rold iedereen een briefje geld op ,is de juiste lengte, of een rietje ja
Klik om te vergroten...

met briefgeld snatzen vind ik ranzig.......
dan word t in de loop van de avond helemaal nat aan t uiteinde die je in je neus stopt,en blijft je dure bagger overal kleven......
doe mij maar een snuifbuis of rietje
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#18
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#19
PharmaPhreeK zei:
leren of je kamer opruimen is het beste met speed. als je een leuke avond wil ga je bier zuipen
Klik om te vergroten...


of laat in de middag beginnen met snatsefratse, je kamer gaan opruimen of leren, en daarna gaan zuipen. heb je meer aan je avond als je het mij vraagt
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
volgens mij ben ik een beetje los gegaan in die pm.. :openmouth:

3 kantjes in word of zo.. ik hoop dat je er wat aan hebt :mrgreen: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."