#1
Kennis is macht.... (huh?)
Hoe meer je uitprobeert, hoe meer je weet en.....(als je verstandig bent) hoe minder je gebruikt.....(huh?)
Ik denk dat ik mijn wijsheden vandaag maar even achterwege laat...
Nutsss, goed idee. Ik neem ook nog een biertje, proost
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is, dat je de dames maar gewoon door schade en schande en vallen en opstaan wijs moet laten worden. Negatieve ervaringen zijn ook wijze lessen..... (kunnen ook wijze lessen zijn).
Hoe meer je uitprobeert, hoe meer je weet en.....(als je verstandig bent) hoe minder je gebruikt.....(huh?)
Ik denk dat ik mijn wijsheden vandaag maar even achterwege laat...
Nutsss, goed idee. Ik neem ook nog een biertje, proost
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is, dat je de dames maar gewoon door schade en schande en vallen en opstaan wijs moet laten worden. Negatieve ervaringen zijn ook wijze lessen..... (kunnen ook wijze lessen zijn).
