Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
P
Pommetje H.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kennis is macht.... (huh?) :confused:

Hoe meer je uitprobeert, hoe meer je weet en.....(als je verstandig bent) hoe minder je gebruikt.....(huh?) :confused:

Ik denk dat ik mijn wijsheden vandaag maar even achterwege laat... :flushed:

Nutsss, goed idee. Ik neem ook nog een biertje, proost :beer:

Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is, dat je de dames maar gewoon door schade en schande en vallen en opstaan wijs moet laten worden. Negatieve ervaringen zijn ook wijze lessen..... (kunnen ook wijze lessen zijn).
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet zeker of je het nu duidelijker maakt mopje maar PROOST!
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#3
nutsss zei:
boels zei:
bedoelde daar maar mee da als ge over risico's gaat piekeren.....
ge kund overal een risico in zien
Klik om te vergroten...

Het is anders een heel serieus probleem en risico. Als iemand gaat spuiten zeg jij dan ook 'ben de gek ge kund overal een risico in zien' en laat ze vuile naalden gebruiken? Het is niet dat je je neus misschien stoot of zo. Het gaat om een ziekte krijgen. Of geen ziekte krijgen.

Het verband wat jij legt is onjuist.
Klik om te vergroten...

ja ge hebt gelijk ze maar ik bedoel maar als ge u eige altij de risico's moet aantrekke kunde nix meer doen, ge ze jong en voila, geniet der van.
ni stresse over dit en dat.
Ok, der zijn dinge waar ge moet van wete da ge ze ni doe, maar da zen ni echt veel dinge ze
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Schuldgevoel, daar weet ik ook nog iets over.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jij weet wel meer.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
en ik weet t meest :grin:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.
Klik om te vergroten...

Schuldgevoel tegenover wie?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tegen over jezelf.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom zou je een schuldgevoel krijgen tegenover jezelf?
Ik me wel voorstellen dat je boos wordt op jezelf, als je andere mensen begint te kwetsen, of als je je leven aan het verpesten bent door dat spul te nemen..
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.
Klik om te vergroten...

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.
Klik om te vergroten...

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?
Klik om te vergroten...


Zo extreem slecht is het nou ook weer niet voor je..als je normaal gebruikt, normaal eet en niet meer dan een nacht overslaat.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.
Klik om te vergroten...

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?
Klik om te vergroten...

Het klinkt dom, ik weet het, maar zo begon iedere verslaafde. Niemand snapt hoe je er verslaafd aan kan worden. Maar, ik heb respect voor je keuze dat je het hierna opgeeft, hoop dat je die ook na kan komen :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste Boogie band ooit, Canned Heat:

This is a song with a message,
I want you to heeeeed my warning.

Wanna tell you all a story, about this chick I know.
They call her Amphetamine Annie, and she's always shovelin' snow.
I sat her down and told her, I told her crystal clear
I don't mind you gettin' high but there's one thing you should fear
Your mind might think it's flyin' baby on those little pills
But you ought to know it's dyin', cause - speed kills!

But Annie kept on speedin', her health was gettin' poor
She saw things in the window, she heard things at the door
Her mouth was like a grindin' mill, her lips where cracked and soar
Her skin was turnin' yellow, I just couldn't take it no more
She thought her mind was flyin' on those litte pills
She didn't know it was going down fast, cause - speed kills!

--- Solo ---

Yaaaa, speed can kill you too baby, yaa

Well I sat her down and told her, I told her one more time
The whole wide human raice has taken far too much melamine
She said "I don't care what a limey says, I got to get it on
I'm not hip to the seen of the man who come from across the pond"

She wouldn't heed my warning, Lord she wouldn't hear what I said
Now she's here in the grave yard, and she's awfully dead.

Ya, speed gonna kill you!
Anybody.
Speed will get you!
Speed from over the pond.
There ain't no hope baby...
Yaa, aah hah.
Spoon a Spoon a Spoon.... huah...


Niks mis met speed trouwens, maar het kan wel doden... :tongueout:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
MetaalKonijn zei:
Eigenlijk snap ik niet hoe je elke dag aan die crap kunt zitten zonder een immens schuldgevoel op te bouwen.
Klik om te vergroten...

Precies! En dat is dus waarom ik het voor deze éne keer heb, en hierna geef ik er nooit meer geld aan uit. Ik lag vannacht straks als n aap in mn bed, en naastme stond een aquarium te loeien en ik dacht bij mezelf, waar the hell ben ik mee bezig?!
Maar het rare is, als je het neemt, voelt het helemaal niet alsof het onwijs slecht is voor je lichaam, en de ochtend daarna merk ik niks, behalve dat mn maag helemaal leeg is, en geen behoefte heb om te eten.
Maar ik weet dondersgoed dat het écht wel slecht is, ookal voelt het misschien niet zo.
Maar idd Metaal, ik snap dat ook niet hóé verslaafde mensen dat in godsnaam doen, wat gebeurt er dan met je geweten?
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik meestal ook na mijn gebruik de dagen daarna , toen ik begon met drugs.(depri zijn)
Maar toen als het weekend in aankomst was, had ik er terug zin in. En zo bleef het een half jaar duren.
Nu heb ik dat gevoel allemaal niet meer.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
She says: "You know that you can go much faster." - Yeah, yeah.
I know that peoples' talk can be so cheap. - Hey, hey.
I got this voodoo child inveined on me,
I'm gonna use my power to ascend.
You know I got these running heels to use,
sometimes there's no way I lose.
I was born to rock,
And built to last.
You've never seen my feet,
they can go so fast.

Dance!…Yeah, hey!
Nothing left for me to do, but dance!
All these bad times I'm going through, just dance!…Hey.
Got Canned Heat in my heels tonight, baby.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
Solidius ik ben bijna badass! nog 1 tje!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ach kan mij t schelen!

:rock: :rockband: :rockband: :rockband: :beer: :stoned: :xtc:


DAVE you are next!
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#19
minn zei:
Dzy zei:
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
Klik om te vergroten...

zalk doen :grin:
Klik om te vergroten...

neen dan ga je pas beginnen met kouwe veroorzaakt enorme pijn in je kake
laat je kake gewoon hun leve leide
ookal gaan ze nog al heen en weer
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#20
minn zei:
Yuh, dat ga ik doen :)
Klik om te vergroten...

dat zegt iedereen eerst
dat was iedereen eerst van plan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."