Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je pupillen zijn klein als er fel licht is eh ? raar ja .. En het gaat over hoe wijd je ogen openstaan lijkt mij, en niet de grootte van je pupil."
"Vrouwenhersens verschillen van mannen, uit onderzoek blijkt dat door vrouwenhormonen de affiniteit tot dopaminerge stimulatie bij de vrouw hoger is. In andere woorden: Vrouwen houden meer van drugs."
"Heeft iemand bij deze site inkopen gedaan? IK heb net een bestelling geplaatst voor Xanax maar ik krijg eerst consult van een arts, dus ik denk niet dat ik ervoor in de aanmerking kom"
"Mr 187, word"
"ik vroeg het me af omdat lui welles beweren dat GHB relaxt is als je een kater hebt dus ik dacht mischien ook wel benzos omdat deze ook op het GABA complex werken."
"Anders houden jullie even op met belachelijk lange posts te sturen waarbij je eigenlijk niets toevoegt behalve een citaat van iemand en een zinnetje erachter, wordt aardig irritant"
"Blijf zeuren dat ze zich niet moet aanstellen, en dat wiet niet slecht voor je is, haal er mischien wat artiekels erbij als ze dat ziet heeft ze echt geen zin om ertegen in te gaan. Ze gaat denk ik toch niet bij je weg als je zin hebt om jointjes te roken met je vrienden. Anders kan ze de schijt krijgen"
"jeuzus wat een ellende je bent 38, je schaamt je voor het blowen maar je kan er niet mee stoppen? KAP ER GEWOON MEE! je doet alsof het zo moeilijk is maar het valt reuse mee als je hoort wat heroineverslaafden moeten doorstaan. Afkiken duurt bovendien maar 3 dagen, dus ga je even wat verzinnen voor die 3 dagen, een fietstocht ofzo. Geen wiet meenemen dus. Wat je wel kan meenemen is alkohol, benzo`s en peuken voor als je het echt niet meer trekt. Dus iedere keer dat je zin hebt in een joint rook je een peuk, maar hou je wel aan je fietsschema, niet dat je de hele dag ergens in het park hangt, want dan heb je meer zin in een joint. Als je bezig blijft zal je er minder over nadenken, en als je sport heb je zowiezo minder zin om te roken. Savonds als je gaat slapen wordt waarschijnlijk wel moeilijker, maar dan rook je een peuk, slik je een benzo en drink je een biertje.....reken maar dat je kan slapen. De 4e dag ben je thuis, afgekikt en wel... dan is nog de kunst om er vervolgens vanaf te blijven want trugvallen is een bitch, maar het gebeurt ons allemaal welleens."
"jonge jonge. ik probeerde te zeggen dat je blij mag zijn dat je aan wiet verslaaft bent en niet aan iets anders, omdat het relatief gezien makkelijk is om te stoppen met wiet. Ik heb het zelf ook meegemaakt 6 jaar lang elke dag veel blowen en dan gewoon stoppen. Ik moet zeggen er was een tijd dat ik dacht dat ik er nooit vanaf zou komen, maar het is toch gelukt. Het was een paar dagen kut, maar als je eenmaal bent afgekikt besef je dat het eigenlijk helemaal niet zo erg was. Het is allemaal psychisch! O, en zorg dat je vriendje ook stopt, dan kan je dat samen doen, wordt het een stuk makkelijker van, en het is niet bevorderend als jij aan het stoppen bent terwijl je vriend loopt te paffen If there`s a will there`s a way"
"Yeah ik krijg het ook, vervelend als je een meisje probeert te regelen en ze vraagt gelijk of je coke ophebt omdat je ogen zo groot zijn."