minn zei:
Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed?
AHA! Mag ik? Mag ik? Ja?
Het leuke aan speed is dat je er steeds weer opnieuw aan wilt beginnen. Dat je eigenlijk wel wilt stoppen maar dat dat dan toch heel moeilijk is juist omdat het zo leuk is dus, dat is leuk.
En leuk is ook dat je dan om bijvoorbeeld zondagnacht/maandagochtend pakweg een uurtje of 5.20 nog steeds wakker bent! En echt IEDEREEN slaapt! IEDEREEN! Alleen jij niet! Da's leuk hè?! Jaaaaaah. Want je zou wel willen slapen maar er zijn nog zoveel leuke dingen te doen en te ontdekken. Dat wil je niet weten! Ik weet het zelfs nog niet eens! Leuk hè?
En je weet dan ook als je dan niet slaapt dat je dan nog meer leuk spul nodig hebt om de dag zelf weer door te kunnen komen. Leuk!
Ik krijg er ook al gelijk weer zin in, zo leuk is het! Waar is mn snuifbuis?
Eigenlijk is het puur leuk die speed. Ha Ha. Zie je wel? Ik ga er spontaan van lachen. En soms ook even huilen trouwens, dat is dan weer minder leuk. Maar eerst de leuke periode. De rest zien we daarna toch wel weer? Leuk Leuk Leuk.
Het heet dan wel speed maar eigenlijk kunnen ze het beter LEUK noemen. Veel makkelijker. Ook in de clubs en zo. Dan kan je als jongen gewoon naar een knappe meid rennen en dan vraag je 'NEUKEN?' en afhankelijk van hoe ze kijkt biedt je haar je snuifbuisje aan en denkt ze dat je dus 'LEUKEN' zei, of je biedt je andere (sterk gekrompen) buisje aan. Allebei leuk.
Oh ja en er zijn van die bijzonder leuke momenten dat je een leuk lulverhaal neerzet op een plek waar je eigenlijk helemaal niks neer wilt zetten en ook al lang niet meer weet waarom je het dan toch er neer zet en dat maakt het dan toch weer leuk.
Dus zodoende, zeg maar, van die dingen, denk ik...
Als je maar verstandig Leukt meiden,
Keertje proberen... ok...
just 4 fun,
want het enige niet leuke is dat het al snel niet meer echt leuk is