Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
minn zei:
ehhh
Ontopic please? :)

Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig.. :)
Klik om te vergroten...

Op feesten in combinatie met xtc is zeer leuk.

Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan.
Dus dan kun je het best combineren met xtc , en je zult een fijne avond hebben.
Klik om te vergroten...

Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
flash kieke zei:
minn zei:
ehhh
Ontopic please? :)

Willen jullie antwoord geven op mijn vraag? ben brandend nieuwsgierig.. :)
Klik om te vergroten...

Op feesten in combinatie met xtc is zeer leuk.

Een hele nacht op speed feesten is in het begin wel tof, maar na een tijdje heb je er bijna niets aan.
Dus dan kun je het best combineren met xtc , en je zult een fijne avond hebben.
Klik om te vergroten...

Ze zijn zelfs nog niet begonnen met speed en jij wilt ze al aan de xtc zetten ook. :P
Klik om te vergroten...

Dat zullen zun moeten beslissen eh.Ik geef ze alleen maar raad van tante kaat.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste keer zit er goed in, dat spul is goddelijk :grin:
Net terug uit kroeg, maar slapen HO MAARRR
:grin:
vette shit gék
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat vind ik niet leuk aan dit topic?

Daar hoef ik denk ik al geen antwoord meer op te geven.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
minn zei:
Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed?
Klik om te vergroten...

AHA! Mag ik? Mag ik? Ja?

Het leuke aan speed is dat je er steeds weer opnieuw aan wilt beginnen. Dat je eigenlijk wel wilt stoppen maar dat dat dan toch heel moeilijk is juist omdat het zo leuk is dus, dat is leuk.

En leuk is ook dat je dan om bijvoorbeeld zondagnacht/maandagochtend pakweg een uurtje of 5.20 nog steeds wakker bent! En echt IEDEREEN slaapt! IEDEREEN! Alleen jij niet! Da's leuk hè?! Jaaaaaah. Want je zou wel willen slapen maar er zijn nog zoveel leuke dingen te doen en te ontdekken. Dat wil je niet weten! Ik weet het zelfs nog niet eens! Leuk hè?
En je weet dan ook als je dan niet slaapt dat je dan nog meer leuk spul nodig hebt om de dag zelf weer door te kunnen komen. Leuk!

Ik krijg er ook al gelijk weer zin in, zo leuk is het! Waar is mn snuifbuis?

Eigenlijk is het puur leuk die speed. Ha Ha. Zie je wel? Ik ga er spontaan van lachen. En soms ook even huilen trouwens, dat is dan weer minder leuk. Maar eerst de leuke periode. De rest zien we daarna toch wel weer? Leuk Leuk Leuk.

Het heet dan wel speed maar eigenlijk kunnen ze het beter LEUK noemen. Veel makkelijker. Ook in de clubs en zo. Dan kan je als jongen gewoon naar een knappe meid rennen en dan vraag je 'NEUKEN?' en afhankelijk van hoe ze kijkt biedt je haar je snuifbuisje aan en denkt ze dat je dus 'LEUKEN' zei, of je biedt je andere (sterk gekrompen) buisje aan. Allebei leuk.

Oh ja en er zijn van die bijzonder leuke momenten dat je een leuk lulverhaal neerzet op een plek waar je eigenlijk helemaal niks neer wilt zetten en ook al lang niet meer weet waarom je het dan toch er neer zet en dat maakt het dan toch weer leuk.

Dus zodoende, zeg maar, van die dingen, denk ik...

Als je maar verstandig Leukt meiden,
Keertje proberen... ok...
just 4 fun,
want het enige niet leuke is dat het al snel niet meer echt leuk is
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik raad jullie xtc aan,veel leuker dan speed
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
dallandra zei:
ik raad jullie xtc aan,veel leuker dan speed
Klik om te vergroten...

ja en vergeet ook vooral coke niet te proberen. En als je tijd over hebt moet je het rek met heroïne ook niet voorbijlopen. Leuk hoor. Spuiten is altijd leuk. Een echt vet leuke tijd gaan jullie tegemoet. :wink:
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klop!wat is dealen?drugs geven? of verkopen?of raad geven hoe je alles het beste gebruikt?waar is de lijn?speed is slecht!!!!! wil je iets doen? rook een jointje!!is echt beter. we lachen om andere omdat ze teveel nemen , maar wij speed gebruikers zijn echt niet beter.ik niet !!! en de rest hier op het forum die speed gebruikt ook niet!!! :flushed:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo :grin:
Wel héél zachtjes natuurlijk :beer:

Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?

thx voor tips en info en bezorgheid en blabla :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dzy zei:
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
Klik om te vergroten...

zalk doen :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
minn zei:
Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo :grin:
Wel héél zachtjes natuurlijk :beer:

Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?

thx voor tips en info en bezorgheid en blabla :)
Klik om te vergroten...

Jaaaa zeker een report. Ik heb mn plicht gedaan aan waarschuwingen en zo. Geniet er nu maar van ook dan. :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
nutsss zei:
minn zei:
Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo :grin:
Wel héél zachtjes natuurlijk :beer:

Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?

thx voor tips en info en bezorgheid en blabla :)
Klik om te vergroten...

Jaaaa zeker een report. Ik heb mn plicht gedaan aan waarschuwingen en zo. Geniet er nu maar van ook dan. :beer:
Klik om te vergroten...

thanks ouwe :beer: :wink: :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
Dzy zei:
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
Klik om te vergroten...

zalk doen :grin:
Klik om te vergroten...

Of een lolly :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik neem wel een lolly voor je mee als ik langskom.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
davie zei:
Gevolgen na gebruik:

Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt.
Klik om te vergroten...

heb ik alleen van xtc nooit van speed
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kom je langs dan?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet je toch.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neen dat wist ik niet.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hebben we het toch al over gehad. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."