#1
dit gaat nergens over
nutsss zei:minn zei:Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo
Wel héél zachtjes natuurlijk![]()
Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?
thx voor tips en info en bezorgheid en blabla![]()
Jaaaa zeker een report. Ik heb mn plicht gedaan aan waarschuwingen en zo. Geniet er nu maar van ook dan.![]()

minn zei:
davie zei:Gevolgen na gebruik:
Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt.



davie zei:Gevolgen na gebruik:
Energiek en spraakzaam
Onderdrukking vermoeidheid
Afname eetlust en zelfkritiek
Grote pupillen
Toename zelfvertrouwen en concentratie
Stijve, verkrampte (kaak-)spieren
Oververhitting
Hartritmestoornissen, hersenbloeding
Uitputting en katerig gevoel na uitwerking
Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt. De volgende dag merk je het echt wel. Zorg ervoor dat je voldoende vocht binnen krijgt. Dus veel drinken, want anders droog je uit en kan je 's ochtends een kater hebben.
davie zei:Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen.
Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."