Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
dit gaat nergens over
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
nutsss zei:
minn zei:
Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo :grin:
Wel héél zachtjes natuurlijk :beer:

Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?

thx voor tips en info en bezorgheid en blabla :)
Klik om te vergroten...

Jaaaa zeker een report. Ik heb mn plicht gedaan aan waarschuwingen en zo. Geniet er nu maar van ook dan. :beer:
Klik om te vergroten...

thanks ouwe :beer: :wink: :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
minn zei:
Dzy zei:
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
Klik om te vergroten...

zalk doen :grin:
Klik om te vergroten...

Of een lolly :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem wel een lolly voor je mee als ik langskom.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
davie zei:
Gevolgen na gebruik:

Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt.
Klik om te vergroten...

heb ik alleen van xtc nooit van speed
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kom je langs dan?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet je toch.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neen dat wist ik niet.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hebben we het toch al over gehad. :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja maar nog niks afgesproken. :smoke:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, kappen nu stelletje irritante internetneukers.
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel succes ermee =)

:stoned:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gevolgen na gebruik:

Energiek en spraakzaam
Onderdrukking vermoeidheid
Afname eetlust en zelfkritiek
Grote pupillen
Toename zelfvertrouwen en concentratie
Stijve, verkrampte (kaak-)spieren
Oververhitting
Hartritmestoornissen, hersenbloeding
Uitputting en katerig gevoel na uitwerking

Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt. De volgende dag merk je het echt wel. Zorg ervoor dat je voldoende vocht binnen krijgt. Dus veel drinken, want anders droog je uit en kan je 's ochtends een kater hebben.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
davie zei:
Gevolgen na gebruik:

Energiek en spraakzaam
Onderdrukking vermoeidheid
Afname eetlust en zelfkritiek
Grote pupillen
Toename zelfvertrouwen en concentratie
Stijve, verkrampte (kaak-)spieren
Oververhitting
Hartritmestoornissen, hersenbloeding
Uitputting en katerig gevoel na uitwerking

Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt. De volgende dag merk je het echt wel. Zorg ervoor dat je voldoende vocht binnen krijgt. Dus veel drinken, want anders droog je uit en kan je 's ochtends een kater hebben.
Klik om te vergroten...

Die gevolgen zijn er niet altijd, en ook de grote pupillen, hangt van persoon tot persoon af.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen.

Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
davie zei:
Ik denk als je regelmatig gebruikt dat de grote pupillen verdwijnen.

Je moet er goed opletten dat als je 's ochtends wakker bent eerst in de spiegel kijkt voordat je je ouders recht in de ogen aankijkt. Daarnaast kan het zijn dat je niet mee eet of je kaken op elkaar houdt. Gebruiken is leuk, maar let op 's ochtends met je ouders. Tenzij ze het niet erg vinden.
Klik om te vergroten...

Hoezo persé s'ochtends? :)
Ze vinden het wel degelijk erg, ik ben dood als ze dit weten.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lang in bed blijven duss :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat wil je dan toch niet :mrgreen:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#19
ów...
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat heb ik bij coke ook gezegd en daar is het ook bij gebleven. Nu al zo'n 4 maand geleden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."