Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ?

Wat ?

221 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klop!wat is dealen?drugs geven? of verkopen?of raad geven hoe je alles het beste gebruikt?waar is de lijn?speed is slecht!!!!! wil je iets doen? rook een jointje!!is echt beter. we lachen om andere omdat ze teveel nemen , maar wij speed gebruikers zijn echt niet beter.ik niet !!! en de rest hier op het forum die speed gebruikt ook niet!!! :flushed:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo :grin:
Wel héél zachtjes natuurlijk :beer:

Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?

thx voor tips en info en bezorgheid en blabla :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dzy zei:
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
Klik om te vergroten...

zalk doen :grin:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
minn zei:
Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo :grin:
Wel héél zachtjes natuurlijk :beer:

Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?

thx voor tips en info en bezorgheid en blabla :)
Klik om te vergroten...

Jaaaa zeker een report. Ik heb mn plicht gedaan aan waarschuwingen en zo. Geniet er nu maar van ook dan. :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
minn zei:
Hmmm
lot en ik gaan lekker dansen in de stad, misschien eventjes naar willemeen. En dan lekker thuis zitten. Spelletjes doen enzo :grin:
Wel héél zachtjes natuurlijk :beer:

Ik ben enorm benieuwd, moet ik tripreport achterlaten of denken jullie van, liever niet?

thx voor tips en info en bezorgheid en blabla :)
Klik om te vergroten...

Jaaaa zeker een report. Ik heb mn plicht gedaan aan waarschuwingen en zo. Geniet er nu maar van ook dan. :beer:
Klik om te vergroten...

thanks ouwe :beer: :wink: :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn zei:
Dzy zei:
Neem ook kauwgom mee, daar ga je me dankbaar om zijn :)
Klik om te vergroten...

zalk doen :grin:
Klik om te vergroten...

Of een lolly :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik neem wel een lolly voor je mee als ik langskom.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
davie zei:
Gevolgen na gebruik:

Niet vergeten dat je grote pupillen krijgt.
Klik om te vergroten...

heb ik alleen van xtc nooit van speed
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kom je langs dan?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet je toch.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neen dat wist ik niet.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hebben we het toch al over gehad. :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja maar nog niks afgesproken. :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bakvissen die blij doen over speed, kan echt niet.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
davie zei:
Ik gebruik het liefst een rietje, gewoon wat afknippen en een niet te dik rietje. Soms een bankbiljet bij gebrek aan beter.

Je moet wel oppassen met het delen van een snuifbuis, gebruik altijd je eigen snuifbuis. Door het delen van de snuifbuis loop je het risico om Hepatitus C op te lopen. :openmouth:
Klik om te vergroten...

OK laat ik het anders zeggen, ben je bewust van het probleem.
bakvis of niet.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch vind ik het niet ethisch verantwoord, bakvissen aan de amfetamine.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Toch vind ik het niet ethisch verantwoord, bakvissen aan de amfetamine.
Klik om te vergroten...

Nee idd. het beïnvloed de smaak ook.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Respect ontbreekt.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat heb ik bij coke ook gezegd en daar is het ook bij gebleven. Nu al zo'n 4 maand geleden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."