Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"minn zei: Wat vinden jullie nou zo leuk aan speed? Klik om te vergroten... de kracht om door te gaan Wat is aan te raden om te doen? Klik om te vergroten... geen speed gebruiken :P Wat is jullie lievelings bezigheid? Klik om te vergroten... voetballen :P Wat gebeurt er met jullie eetlust? Klik om te vergroten... verdwijnt helemaal Hoeveel lijntjes raden jullie aan voor twee beginnende bakvisjes? Klik om te vergroten... NUL ! gewoon niet aan beginnen .. tis troep ! :P Hoe snuiven jullie het? Gewoon met de neus erboven hangen? Of sleutelpuntjes? Klik om te vergroten... Gewoon met je neus er boven hangen vereist aardig veel zuigkracht :P haha maareh .. sleutelpuntjes, of met opgerold briefje .."
"poepen op een vreemd toilet ? blehhhhh pep'en op een vreemd toilet gaat gewoon met de sleutel hoor heeft altijd prima gewerkt .. en het is niet zo'n werk als met een pasje en een lijntje en een briefje en blabla"
"Hoe kan het dat iemand uit de buurt van Rotterdam het niet kan vinden ? en ik met mijn 16 jaar hier in het kleine dorpje al 3 mannetjes wist ? :P Zoiezo gewoon iemand zoeken die verkoopt, lekker thuis laten bezorgen, ff lekker hakken op het welbekende spiegeltje en klaaaaaar :P"
"Speed boven alles .. echtwaar :P Als je net als mij van mening bent dat het weekend te kort is om te slapen :P"
"nog geen tijd gehad ? met speed creëer je een hoop tijd hoor :P en nog tijd waarin je normaal slaapt ook :P"
"mooi gesproken Voorverwarmd bed .. ? .. ik zoek nog een mooie dame tussen de 17 en 22 jaar die zondag ochtend mijn bedje komt voor verwarmen !! :P Overigens een warm bad werkt bij mij juist helemaal tegen als ik wil gaan slapen .. op een of andere manier begint de pep dan weer te werken .. heel vaag"
"rare praat ? .. ik heb een tijd lang maar af en toe pep kunnen gebruiken omdat er mensen in mijn omgeving niets van mochten weten .. :P en nu weten vrij veel mensen het en ga ik liever een weekendje door op de speed dan een avondje vagen op de mdma .."
"Ik ben ook al 3 weken gestopt met XTC :P .. Lang leve de pep :P"
"jah ehh geen flauw idee .. zit al sinds zaterdag te spacen .. niet geslapen .. echt tering leip"
"Natte Pep van VSM .. lees voor gebruik de bijsnuiver"