Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker zijn?!

Wakker zijn?!

230 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
er is wel iemand die al een aantal jaren niet meer gezeten heeft , hij slaapt ook staand
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#2
dallandra zei:
ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel :confused:
Klik om te vergroten...
was dat toevallig the machinist ? :)
het is volgens mij ook niet echt mogelijk maar je ziet ook wel hoe gek hij is geworden in dat jaar :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacekonijn zei:
er is wel iemand die al een aantal jaren niet meer gezeten heeft , hij slaapt ook staand
Klik om te vergroten...

is natyuurlijk ook leuk :P

Maar goed. Tsja. Als je niet meer slaapt leef je wel 2x zo lang :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het liefst slaap ik nooit meer, meer tijd en ik hoef meteen nooit meer uit mijn nest te komen op zeer pijnlijke en mensonterende wijze.
r
ricardoLid
01-01-2024, 00:00
#5
mijn record is 1 week.
nooit meer :(
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lucas 15 zei:
eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape :) :grin:
Klik om te vergroten...

OENK :openmouth: damnit..
v
vLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik durf het nie zeggen :flushed:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
Elektronik_dynamite zei:
mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken :(
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
Klik om te vergroten...
Dit is toch absoluut niet meer verantwoord?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
kzou het niet willen ook.. 24 uur vind ik meestal lang genoeg
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoi
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoi
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoi
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoi
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#14
zo lang wakker blijven vind ik echtniet leuk
ben wel es om 9uur opgestaan.. toen 2 nachten wakker gebleven en de 3e nacht om 5uur gaan slapen (eerder lukte niet)
hoeveel uur isdat? ben te lui om te rekenen
toen was ik niet eens moe en para trouwens..maar had gewoon geen zinmeer in wakker zijn
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja klopt je gaat er raar van doen als je niet hebt geslapen... vooral als het lange tijd aanhoud... ik heb ook nooit die intentie om wakker te blijfen... met drugs is het gewoon zo dat je niet kan slapen (ik iig niet)
en ik heb de laatste tijd nogal last van slapeloosheid en dan kan ik gewoon echt niet slapen... ik ben dan ook niet moe..
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speedwijffie zei:
Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..

alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
Klik om te vergroten...

zolang je niet echt wat moet doen gaat het idd wel allemaal.... maar zoals je zelf al aangeeft wordt het lastig als je moet funtioneren.... bij jou was dat dus het naar de leraren luisteren
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind dit er toch zwaar over hoor... :openmouth:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
tis t me allemaal niet waard. De doffe ellende als je weer bij moet trekken brrrrr
Klik om te vergroten...
klopt. mijn langste is 1,5 dag ongeveer. heb ik 2x gedaan en was echt gaar aan het eind. laat staan dat je 4 dagen wakker bent :openmouth:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja waarom is het voor meisjes dom en voor jongens niet??
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo bedoelde ik het helemaal niet :rolleyes:
Maar heb het al uitgelegd ga mezelf niet herhalen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."