#1
er is wel iemand die al een aantal jaren niet meer gezeten heeft , hij slaapt ook staand
was dat toevallig the machinist ?dallandra zei:ik zag laatst een film,en die gast erin had al een jaar niet geslapen zei ie...maar dat kan toch helemaal niet??
degenen met wie ik de film bekeek beweerden nl van wel![]()
spacekonijn zei:er is wel iemand die al een aantal jaren niet meer gezeten heeft , hij slaapt ook staand

Lucas 15 zei:eu ik ben al 67 uur wakker waarvan ik er 5 eb geslaape![]()
![]()
Dit is toch absoluut niet meer verantwoord?Elektronik_dynamite zei:mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
Speedwijffie zei:Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..
alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
klopt. mijn langste is 1,5 dag ongeveer. heb ik 2x gedaan en was echt gaar aan het eind. laat staan dat je 4 dagen wakker bentcaatje zei:tis t me allemaal niet waard. De doffe ellende als je weer bij moet trekken brrrrr
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."