Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeppara

Peppara

142 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik merk zelf dat ik de laaste tijd erg para wordt van de pep. Te ver doordenken en na een puur uurtjes ook introvert, echt niet op mijn gemak. Ik denk dat ik maar even een tijd er vanaf blijf.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Komt denk ik ook wel beetje door het weer van de afgelopen tijd.
Klinkt misschien raar

maar als het in de zomer lekker weer is, langer licht, vrolijke bloemetjes ect.
Dan krijg je minder last van para's
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekker benzootje poppen joh
a
a.combeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn beste maat had ook peppara's, dacht dat tie belaagt werd door buren,dat ze als hij er niet was binnen waren geweest.Hij begin ketingkjes aan zijn deur te hangen,liep met pistool tussen zijn riem,elke keer moest ik dit voorzichtig proberen te ontkrachten want voor hem was het waar...uiteindelijk heeft hij zelfmoord gepleegt omdat hij zei in zijn afscheidsbrief dit niet meer aan te kunnen,...ik gebruik nog steeds en al jaren elke dag, heb geleerd niet te snel achterdochtig te zijn en onderschijdingsvermogen te maken tusssen wat is rieel en niet, en weet je het niet, afchecken kijken of het zo is zo stel je het voor je eigen geest veillig en hoef je niet angstig op je stoel te blijven zitten,is het aanhoudend,neem een paar bier een benzo'tje en ga slapen, dat probeer ik dan gr ton combé
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
a.combe zei:
Mijn beste maat had ook peppara's, dacht dat tie belaagt werd door buren,dat ze als hij er niet was binnen waren geweest.Hij begin ketingkjes aan zijn deur te hangen,liep met pistool tussen zijn riem,elke keer moest ik dit voorzichtig proberen te ontkrachten want voor hem was het waar...uiteindelijk heeft hij zelfmoord gepleegt omdat hij zei in zijn afscheidsbrief dit niet meer aan te kunnen,...ik gebruik nog steeds en al jaren elke dag, heb geleerd niet te snel achterdochtig te zijn en onderschijdingsvermogen te maken tusssen wat is rieel en niet, en weet je het niet, afchecken kijken of het zo is zo stel je het voor je eigen geest veillig en hoef je niet angstig op je stoel te blijven zitten,is het aanhoudend,neem een paar bier een benzo'tje en ga slapen, dat probeer ik dan gr ton combé
Klik om te vergroten...

Erg gezond ja
Stop een tijd met die spiet..
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Op ritalin en ook ene keer op speed had ik heel erg de neiging om uit het raam van mn ouders' kamer te kijken om te kijken of de auto er aan kwam. Soms deed ik dit om de 10 minuten, terwijl ik mezelf daarna telkens vertelde dat ik gewoon rustig moest gaan zitten. Vooral als ik een jointje aan het draaien was of "natuurfilmpjes" keek ging ik meerdere keren kijken.
Ik voelde me niet echt para, maar wel een beetje opgejaagd.
D
DederdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh, blij dat ik niet de enigste ben met dit :P Ik heb het vaak, maar ik geniet er meestal wel van:).
Hier de meest voorkomende, leukste en vaagste pepparras van mijn kant.

  • *De bekende zwarte kat in mijn ooghoek, altijd omkijken maar niks zien. Op de scooter in het donker ook vaak het idee hebben dat je mensen ziet op het laatste moment maar dit blijkt niks te zijn.
    *Ik werk in een winkel en als ik het te bont heb gemaakt hoor ik soms stemmen. Wil ik naar achter lopen, hoor ik klanten terwijl die er niet zijn :tearsofjoy:
    *Voor deze schaam ik me een beetje :angry: . Ik had het spelletje tetris herontdenkt en zo verslavend als het is de hele nacht gespeeld. Smorgens onder de douche werden de douchetegel aan de muur tetrisblokjes:P Ze kregen de kleuren en vielen in elkaar, heel bijzonder.
    *Nog eentje met tetris maar deze is veel vager en ik kan hem me slecht herrineren hoe het precies was.
    Tijdens het tetris ging het hele scherm naar links en rechts wiegen de hele tijd en ik verzon een soort verhaal erbij in de trand van 'deze moet hierheen want hij hoort bij dit groepje' oid heel moeilijk uitleggen omdat ik het zelf slacht kan herinneren, was wel heel para in ieder geval.


Hehe, ik kan er altijd om lachen, behalve dat op de scooter want dat is nogal gevaarlijk.
:hearteyes: pepparra
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Ik hoorde laatst loeihard een soort demonisch kindergelach door de kamer.

Dat was wel even minder.
Klik om te vergroten...
Ik had zo'n klein duivelskind in mijn kamer lopen die vervolgens op me sprong en allemaal zieke dingen ging doen tijdens slaapverlamming, dat is nog minder.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat ik mensen zie lopen buiten enz.

vooral irritant als we gaan kliederen
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
of die bomen/bosjes als ik van de metro naar huis loop die verdacht veel op mensen gaan lijken.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
uitdagingen zoeken :tearsofjoy:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
juist :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
toch ga ik dan altijd weer expres door die psychose-triggerende-parkjes lopen om mijzelf te testen :P

ik heb issues
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is wel weer meteen duidelijk aan de rest van het forum waarom ik blij ben dat ik niet meer in Sliedrecht woon.

Sliedrecht is Barrytown op en top.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had zo'n klein duivelskind in mijn kamer lopen die vervolgens op me sprong en allemaal zieke dingen ging doen tijdens slaapverlamming, dat is nog minder.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik dus elke week. :P Ik raak er wel aan gewend, alleen voelt het zo echt, de pijn is echt en dat heb ik met normaal dromen nooit..
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha, ja ik denk altijd dat iedereen me aankijkt en het aan me ziet..
idd dat van hart aanvallen ook heel herkenbaar.
Ook heb ik vaak dat ik overal muziek in hoor.. hoor ik in een keer zo'n dik terrornummer uit mijn pomp van mijn aquarium, WHAT THE FUCK.
dan moet ik gewoon op bed gaan liggen en slapen. en wel meteen.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
toch ga ik dan altijd weer expres door die psychose-triggerende-parkjes lopen om mijzelf te testen :P

ik heb issues
Klik om te vergroten...
Ik had in Sliedrecht zo'n creepy parkje in de buurt dat zelfs nuchter als creepy was. Toch erdoor heen met je doorgesnoven para hoofd.

Vet is dat.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
Heb nooit niet echt last van schaduwmensen.
Klik om te vergroten...
Last zou ik het niet noemen. Ze zijn een beetje verlegen en ik help ze graag.

Drientje zei:
Dan wordt het tijd om nog meer te snuiven.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze maar naar huis gestuurd en ben gaan slapen.
k
kimz19Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt :confused:
Dreuge zei:
Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt.
Klik om te vergroten...
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#20
kimz19 zei:
dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt :confused:
Dreuge zei:
Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Op welke manier heb je dat? Dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en dan opeens niet meer hoeft? Of dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en moeite hebt met, of niet kunnen plassen? Want dat laatste komt bij meer mensen voor, ook bij mij. Vooral bij pep en MDMA. Maarja dan zijn er de bekende trucs zoals gaan zitten in plaats van staan, een kraan laten lopen, e.d. Mij lukt het altijd uiteindelijk wel. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."