#1
Ik merk zelf dat ik de laaste tijd erg para wordt van de pep. Te ver doordenken en na een puur uurtjes ook introvert, echt niet op mijn gemak. Ik denk dat ik maar even een tijd er vanaf blijf.
a.combe zei:Mijn beste maat had ook peppara's, dacht dat tie belaagt werd door buren,dat ze als hij er niet was binnen waren geweest.Hij begin ketingkjes aan zijn deur te hangen,liep met pistool tussen zijn riem,elke keer moest ik dit voorzichtig proberen te ontkrachten want voor hem was het waar...uiteindelijk heeft hij zelfmoord gepleegt omdat hij zei in zijn afscheidsbrief dit niet meer aan te kunnen,...ik gebruik nog steeds en al jaren elke dag, heb geleerd niet te snel achterdochtig te zijn en onderschijdingsvermogen te maken tusssen wat is rieel en niet, en weet je het niet, afchecken kijken of het zo is zo stel je het voor je eigen geest veillig en hoef je niet angstig op je stoel te blijven zitten,is het aanhoudend,neem een paar bier een benzo'tje en ga slapen, dat probeer ik dan gr ton combé
Ik had zo'n klein duivelskind in mijn kamer lopen die vervolgens op me sprong en allemaal zieke dingen ging doen tijdens slaapverlamming, dat is nog minder.Deranged zei:Ik hoorde laatst loeihard een soort demonisch kindergelach door de kamer.
Dat was wel even minder.
Dat heb ik dus elke week. :P Ik raak er wel aan gewend, alleen voelt het zo echt, de pijn is echt en dat heb ik met normaal dromen nooit..Ik had zo'n klein duivelskind in mijn kamer lopen die vervolgens op me sprong en allemaal zieke dingen ging doen tijdens slaapverlamming, dat is nog minder.
Ik had in Sliedrecht zo'n creepy parkje in de buurt dat zelfs nuchter als creepy was. Toch erdoor heen met je doorgesnoven para hoofd.Chris Pontius zei:toch ga ik dan altijd weer expres door die psychose-triggerende-parkjes lopen om mijzelf te testen :P
ik heb issues
Last zou ik het niet noemen. Ze zijn een beetje verlegen en ik help ze graag.Beanhead zei:Heb nooit niet echt last van schaduwmensen.
Ik heb ze maar naar huis gestuurd en ben gaan slapen.Drientje zei:Dan wordt het tijd om nog meer te snuiven.
Dreuge zei:Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt.
Op welke manier heb je dat? Dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en dan opeens niet meer hoeft? Of dat je het gevoel hebt dat je moet pissen, je naar de WC gaat en moeite hebt met, of niet kunnen plassen? Want dat laatste komt bij meer mensen voor, ook bij mij. Vooral bij pep en MDMA. Maarja dan zijn er de bekende trucs zoals gaan zitten in plaats van staan, een kraan laten lopen, e.d. Mij lukt het altijd uiteindelijk wel.kimz19 zei:dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt
Dreuge zei:Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."