#1
pbwebmaster zei:Petrovic zei:Hoeveel heb je genomen en hoe lang ben je wakker geweest?pbwebmaster zei:Damn,
gister avond lag ik dus in bed voor de verandering...
En als ik een tijdje me ogen dicht heb en ik doe ze vervolgens open, zie ik kk veel beestjes over m'n bed lopen, en ik zag ook echt zoooo UN enge vieze dikke kk spin die wederom ook weer kraakte. En allemaal van die luis achtige beestjes over mijn arm.
OMG, dat was echt naar xD
En die schimmen overal![]()
![]()
![]()
En dit:
Chris Pontius zei:Zou jij niet eens een keer wat rustiger aan gaan doen dan?
Rustiger aan doen is wel nodig inderdaad, je hebt gelijk.
Maar ik schiet soms een beetje door als ik eenmaal bezig ben, en ik had paar weken vrij dus vandaar ook een overdosis aan berichten van mij zoals je ziet.![]()
En ik ben 1 nacht wakker, en afgelopen nacht heb ik wel goed uitgerust gelukkig. Van 2000 uur tot 9:30 uur in bed gelegen waarvan 4 uur ook daadwerkelijk geslapen.
En dat alles van nog geen half grammetje, maar dat niet kunnen slapen is wel heel kut vind ik.
Dat van die beestjes herken ik wel, als ik na 2 nachten ofzo ga slapen maar nog niet in slaap kom dan zodra ik een tijdje mijn ogen toe heb zit ik in een droom ookal ben ik wakker.
Geen enge shit ofzo zoals hier al is beschreven, de eerste keer reed ik door een soort stad en als ik met mn ogen beweegde (als ze nog toe waren) kon ik rondkijken.
En dat 2de was een of ander bos.
Echt bizar
Ik kon wel bewegen, niet dat verlamde gevoel wat hier al beschreven is
Iemand nog zoiets meegemaakt als dit?