Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeppara

Peppara

142 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
pbwebmaster zei:
Petrovic zei:
pbwebmaster zei:
Damn,

gister avond lag ik dus in bed voor de verandering...

En als ik een tijdje me ogen dicht heb en ik doe ze vervolgens open, zie ik kk veel beestjes over m'n bed lopen, en ik zag ook echt zoooo UN enge vieze dikke kk spin die wederom ook weer kraakte. En allemaal van die luis achtige beestjes over mijn arm.

OMG, dat was echt naar xD

En die schimmen overal :angry: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hoeveel heb je genomen en hoe lang ben je wakker geweest?
En dit:
Chris Pontius zei:
Zou jij niet eens een keer wat rustiger aan gaan doen dan?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Rustiger aan doen is wel nodig inderdaad, je hebt gelijk.
Maar ik schiet soms een beetje door als ik eenmaal bezig ben, en ik had paar weken vrij dus vandaar ook een overdosis aan berichten van mij zoals je ziet. :hearteyes:

En ik ben 1 nacht wakker, en afgelopen nacht heb ik wel goed uitgerust gelukkig. Van 2000 uur tot 9:30 uur in bed gelegen waarvan 4 uur ook daadwerkelijk geslapen.
En dat alles van nog geen half grammetje, maar dat niet kunnen slapen is wel heel kut vind ik.
Klik om te vergroten...



Dat van die beestjes herken ik wel, als ik na 2 nachten ofzo ga slapen maar nog niet in slaap kom dan zodra ik een tijdje mijn ogen toe heb zit ik in een droom ookal ben ik wakker.
Geen enge shit ofzo zoals hier al is beschreven, de eerste keer reed ik door een soort stad en als ik met mn ogen beweegde (als ze nog toe waren) kon ik rondkijken.
En dat 2de was een of ander bos.
Echt bizar :tongueout:
Ik kon wel bewegen, niet dat verlamde gevoel wat hier al beschreven is :tongueout:
Iemand nog zoiets meegemaakt als dit?
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Guapo Temudgin zei:
Ik heb het bijna altijd als ik wat pep heb gehad. En vooral als ik 1dag niet geslapen heb.
Ik kan me nog heel goed mijn eerste keer herinneren. spacey op bed chillen en naar een lichtstraal staren die langs het gordijn de kamer binnen viel (danku Teknozem)
Ik heb er eigenlijk nooit last van. Ik zie veel lichten en "shadow people" ook de textuur van onze wc mat wil nog wel eens vervormen.

Ik heb dan ook nog maar 1keer paratripje gehad wat ik nie echt kon waarderen. Was toevallig afgelopen zaterdag. Khad vrijdags al wat pep gehad en niet geslapen. Wel goed gegeten en rustig aan gedaan. Twas overigens ook dezelfde pep. Toen ik dus zaterdag mijn 1ste lijn nam klapte hij er ook gelijk in. mijn neus begon te bloeden maar ik kon alles nog wel inhouden. totdat ik me er opeens wat min bij voelde. kreeg opeens heel sterk het idee dat er iets mis was. kreeg opeens hevige hartkloppingen en begon te trippen. ik zat in de auto en zag gelijk gekke schimmen overal. het regende ook en elke regendruppel op de raam leek wel iets wat mij kwaad wou doen. Gelukkig was ik niet alleen en had ik een maat mee in de auto die aan mij vroeg waarom ik zo raar naar buiten aant staren was. Toen besefte ik me dat het niet echt was en toen werd ik "wakker"

Vind het toch eigenlijk wel vreemd. Ik heb toch aardig wat speed gehad sinds mijn 1ste keer. Tis altijd nog wel leuk gebleven. Maar die avond was wel fkes wat minder. Mss dat iemand hier weet hoe dat zou kunnen komen?

:smoke:
Klik om te vergroten...

Na 1 nacht zag ik altijd een soort van miezerige regen buiten.
Maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat je zicht slechter/wazig word
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#3
atbboy zei:
Mijn para momenten,

Ikk zie als ik heel de dag tot `s nacht uurtje of 3-4 aan de pep heb gezeten en ik lig tv te kijken in me bed wel eesn rook in me kamer, en dan ga ik dat helemaal chekken licht aan enz .

En een keer na 6 nachten bij een maat van mij dacht ik dat ik slangen zag, en op mij had zitten, was er echt van overtuigd, helemaal gek geworden gillenden over straat, gelijk thuis onder de douch en toen werdt het wat minder, gelijk de volgende dag naar de dokter wat kalmerings pilletjes gehaald. NEVER Never again!
Klik om te vergroten...

Een vriend van mij stond eens na 4 nachten langs een struik en dat veranderde in allemaal slangekoppen zei die.
Liep hij schreeuwend tegen die struik te trappen totdat ik erin sprong.
Eerst dacht hij dat ik het niet zou overleven en toen ineens was 't weer een struik.
Waar Struikenduiken al niet goed voor is :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."