Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeppara

Peppara

142 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nope, nog nooit van peppara gehoord. :rolleyes: *cough*
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Oh en trouwens, leuk, net als ik weg ben melden mensen uit SLD zich an. :(
Klik om te vergroten...

Ik wou anders wel in je huis blijven wonen, het is dat we weg moesten. :(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Oh en trouwens, leuk, net als ik weg ben melden mensen uit SLD zich an. :(
Klik om te vergroten...

Ik wou anders wel in je huis blijven wonen, het is dat we weg moesten. :(
Klik om te vergroten...
Je moest niets, bij mij mag alles. Ik heb the wire vlag niet bewaard...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
W.F.L. zei:
Drientje zei:
Oh en trouwens, leuk, net als ik weg ben melden mensen uit SLD zich an. :(
Klik om te vergroten...

Ik wou anders wel in je huis blijven wonen, het is dat we weg moesten. :(
Klik om te vergroten...
Je moest niets, bij mij mag alles. Ik heb the wire vlag niet bewaard...
Klik om te vergroten...

:grin:

Ik dacht, die teken ik wel even op de muur, je vond hem zo mooi :) :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja het duurde wel even voor ik het zag en bedacht dat jij dat gedaan had. De dagen na de meet was ik niet echt 'aanwezig' zeg maar. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Insgelijks. Op de meet ook niet echt, jammer genoeg. :( Maar ja dat maak ik binnenkort wel goed..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Insgelijks. Op de meet ook niet echt, jammer genoeg. :( Maar ja dat maak ik binnenkort wel goed..
Klik om te vergroten...
goedmaak-sex?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
W.F.L. zei:
Insgelijks. Op de meet ook niet echt, jammer genoeg. :( Maar ja dat maak ik binnenkort wel goed..
Klik om te vergroten...
goedmaak-sex?
Klik om te vergroten...
Jou brein loopt zwaar op zaken vooruit.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Komt door de pep, dan loopt het wat soepeler.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Chris Pontius zei:
W.F.L. zei:
Insgelijks. Op de meet ook niet echt, jammer genoeg. :( Maar ja dat maak ik binnenkort wel goed..
Klik om te vergroten...
goedmaak-sex?
Klik om te vergroten...
Jou brein loopt zwaar op zaken vooruit.
Klik om te vergroten...

Ah ja, daar zijn we nog niet aan toe natuurlijk.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je bent minderjarig, dat is illegaal. :P

Niet dat ik me daar iets van aantrek ofcourse.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik doelde meer op andere illegale activiteiten, ik heb ook zo mijn grenzen. Sowieso geen seks met kindertjes onder de 18.

Verdere illegale dingen ben ik wel voor in.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Je bent minderjarig, dat is illegaal. :P

Niet dat ik me daar iets van aantrek ofcourse.
Klik om te vergroten...


:openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
Drientje zei:
Je bent minderjarig, dat is illegaal. :P

Niet dat ik me daar iets van aantrek ofcourse.
Klik om te vergroten...


:openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat nou?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#16
whahaha netjes +1 Chris P! kom niet meer bij :tearsofjoy: :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan soms een beetje bang worden dat men mij ziet met mijn kinderporno collectie of foto's van paarden in de wei.

Verder nooit ergens last van.

Zoals alle mensen met geen geweten eigenlijk nooit ergens last van hebben.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Ik doelde meer op andere illegale activiteiten, ik heb ook zo mijn grenzen. Sowieso geen seks met kindertjes onder de 18.

Verdere illegale dingen ben ik wel voor in.
Klik om te vergroten...

Volgens mij ben jij een man.
Maak mij niet wijs dat jij van het vrouwelijke geslacht ben ..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Winehouse zei:
Drientje zei:
Ik doelde meer op andere illegale activiteiten, ik heb ook zo mijn grenzen. Sowieso geen seks met kindertjes onder de 18.

Verdere illegale dingen ben ik wel voor in.
Klik om te vergroten...

Volgens mij ben jij een man.
Maak mij niet wijs dat jij van het vrouwelijke geslacht ben ..
Klik om te vergroten...
Wat is daarvan de redenatie?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb het bijna altijd als ik wat pep heb gehad. En vooral als ik 1dag niet geslapen heb.
Ik kan me nog heel goed mijn eerste keer herinneren. spacey op bed chillen en naar een lichtstraal staren die langs het gordijn de kamer binnen viel (danku Teknozem)
Ik heb er eigenlijk nooit last van. Ik zie veel lichten en "shadow people" ook de textuur van onze wc mat wil nog wel eens vervormen.

Ik heb dan ook nog maar 1keer paratripje gehad wat ik nie echt kon waarderen. Was toevallig afgelopen zaterdag. Khad vrijdags al wat pep gehad en niet geslapen. Wel goed gegeten en rustig aan gedaan. Twas overigens ook dezelfde pep. Toen ik dus zaterdag mijn 1ste lijn nam klapte hij er ook gelijk in. mijn neus begon te bloeden maar ik kon alles nog wel inhouden. totdat ik me er opeens wat min bij voelde. kreeg opeens heel sterk het idee dat er iets mis was. kreeg opeens hevige hartkloppingen en begon te trippen. ik zat in de auto en zag gelijk gekke schimmen overal. het regende ook en elke regendruppel op de raam leek wel iets wat mij kwaad wou doen. Gelukkig was ik niet alleen en had ik een maat mee in de auto die aan mij vroeg waarom ik zo raar naar buiten aant staren was. Toen besefte ik me dat het niet echt was en toen werd ik "wakker"

Vind het toch eigenlijk wel vreemd. Ik heb toch aardig wat speed gehad sinds mijn 1ste keer. Tis altijd nog wel leuk gebleven. Maar die avond was wel fkes wat minder. Mss dat iemand hier weet hoe dat zou kunnen komen?

:smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."