Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vrijdag avond. ik ben naar wat vrienden gegaan. beetje hangen en chillen vandaag naar almere naar een feest, zonder wat te gebruiken dus ik hoop dat het lukt Exceptional Insight zei: weyoun22 zei: Geniaal xD Klik om te vergroten... Erkenning! Dankjewel! <3 En, Kim, vrijdagavond.. wat ben je aan het doen? Klik om te vergroten..."
"opzich is het wel gelukt, ik ben er alleen naar 2 uur wel weg gegaan kreeg het toen wel moeilijk en wauw niet in de verleiding komen.wel heb ik thuis een jointje gerookt maar dat vind ik wel oke.. het is beter dan speed in ieder geval.. overalennergens zei: En? Is het gelukt om niets te gebruiken? Klik om te vergroten..."
"dat klopt, nouja, mischien raar vroeger werd ik veel gepest en toen kreeg ik vrienden die gebruikten dus ik had eindelijk het idee ergens bij te horen maargoed toen ik niet gebruikde werd ik meer afgestoten en ik kon nergens over mee praten om die vrienden te houden en om "stoer" te doen ben ik ook gaan gebruiken en zo werd het erger dus ja eigen schuld zeggen ze dan..."
"hallo, ik ben kim en ben 19 jaar ik heb vanaf mijn 15e vol opgebruikt(speed,xtc,wiet,hasj,kristallen) en ben nu aan het stoppen. ik heb nu een relatie (een half jaar) nou vroeg ik mij af of er ook mensen zijn met het zelfde probleem als mij. ik probeer te stoppen met drugs alleen op de 1 of andere manier wil dat nog niet lukken. ik verveel mij snel en mijn lichaam is erg moe. ook vergeet ik van alles en ben ik erg in mij zelf bezig. en heb ik vaak het gevoel dat ik achterna word gezeten. ook heb ik een tijdje bij tactus gelopen maar daar ben ik op een gegeven moment niet meer naartoe gegaan omdat ik vond dat het niet goed hielp. het uitgaan vind ik niet meer leuk, eigenlijk geniet ik nergens meer van. weet iemand of hier iets aan te doen valt? mijn relatie lijd er onder en ik word gek van deze gevoelens. ik heb al van alles geprobeerd zoals sporten, proberen ergens anders aan te denken,tactus,andere vrienden maar dat helpt niet. kim."
"oke dus hier moet eigenlijk iedereen door heen? Wackie zei: Nee hoor, hoezo verslaving, dat heeft toch iedereen ? Klik om te vergroten..."
"ik wil stoppen, ik zat altijd bij vrienden ontmoette mensen het was gezellig we lachde deden gek en gebruikten samen. ik gebruikte dagelijks speed,4 gram in de week ongeveer daarbij blowde ik nog en gebruikte ik pillen en dronk wat bier. ik doe wel dingen maar ik zie overral drugs in ik weet dat het mischien raar klinkt maar toch is het zo. ik leef verder wel gezond eet gezond maar niet extreem veel. Exceptional Insight zei: Wackie zei: Nee hoor, hoezo verslaving, dat heeft toch iedereen ? Klik om te vergroten... Iedereen zonder ruggengraat, ja. Grow up. ik probeer te stoppen met drugs alleen op de 1 of andere manier wil dat nog niet lukken. Klik om te vergroten... WÃl je wel stoppen? ik verveel mij snel Klik om te vergroten... Hoe komt dat? Er zijn zó veel leuke dingen te doen. en mijn lichaam is erg moe. Klik om te vergroten... Leef je wel gezond verder? Gebruik je dagelijks? Hoeveel? Wat? ook vergeet ik van alles Klik om te vergroten... Vrij normaal, niet iedereen heeft een fotografisch geheugen. en ben ik erg in mij zelf bezig. Klik om te vergroten... Wat niet per se slecht is. Toch? het uitgaan vind ik niet meer leuk, Klik om te vergroten... Ik ook niet. Heeft voor mij niks met drugs te maken, het is gewoon geen hobby van mij. Kan toch? eigenlijk geniet ik nergens meer van. Klik om te vergroten... Doe je wel leuke dingen dan? Want als je je alleen maar steeds verveelt kan ik me voorstellen dat je daar niet van geniet. Klik om te vergroten..."
"ik ben er mee bezig inderdaad Exceptional Insight zei: Je vertelt alles in de verleden tijd. Je bent er dus al mee gestopt? Klik om te vergroten..."
"ah oke, dan moet ik geduld hebben nog.. er valt dus helemaal niks verder aan te doen dan alleen stoppen.. Exceptional Insight zei: Alles associëren met drugs gaat wel weg naarmate je langer gestopt bent. Tijd heelt alle wonden Klik om te vergroten..."
"arggghh ik heb er zoooooo geeen zin in. of toch wel? nee, ja, nee, of toch wel?"
"dat heb ik ook inderdaad, en ook erg vaak! maar ook de dagen erna.. ik heb ook geen idee hoe het komt Dreuge zei: Ik heb af en toe dat ik aan de pep de hele tijd het gevoel heb dat ik moet pissen, maar dan sta ik voor de wc en gebeurd er niks. Weet niet of dat ook para shit is of komt omdat je lichaam gewoon in de war raakt. Klik om te vergroten..."