Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeppara

Peppara

142 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
E
Erwin-oLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na leuk feest 2 pilletjes op en nog even goed doorhalen met pepp.
Liep 6 uur s'nachts naar huis en zag een vrachtwagen(die was echt) staan.
Daar achter kwam allemaal kabaal weg, een soort van krekels maar het 'blies' meer :confused:

Even gaan kijken maar zag alleen gekleurde stoeptegels..

Ben snel op bed gegaan en 3 uur later sliep ik :grin:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er een paar...

Allereerst hoor ik extreem goed. Ik hoor bijvoorbeeld bassen/muziekjes in de ruitenwissers ofzo.

En thuis denk ik, wat staat die muziek toch hard. En dan zet ik 'm dus wat zachter. Totdat het dus niet zachter kan, en de knop op 1 staat en de volgende stap dus 0 oftewel uit is. :tearsofjoy:

Uiteraard heb ik dan plafondienst. Ik besluit dan maar gewoon mijn normale ritme op te pakken en een dag later proberen te gaan slapen. Maar als ik dan 'normale' dingen aan het doen ben, zoals boodschappen of iets onbenulligs zoals suiker in mijn koffie gooien.
Dan denk ik echt dat iedereen het/iets aan mij ziet en mij in de gaten houdt.

Beeeb
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
arjan1234 zei:
Ik hoor verschrikkelijk vaak gewoon mijn ringtone... of ik voel zelfs mijn telefoon gaan in mijn broek. Ik zou zelfs zweren dat ik dat ding ook zie bewegen dan. En dan kijk ik en terwijl ik zie dat ie uit is,bedenk ik me dat 2 uur daavoor uit heb gezet.
Maar ook de ringtone van mijn beste vriendin hoor ik overal. In de supermarkt... of in de auto dat ik zeg: je telefoon gaat. Was er niets.

Ooghoek dingen, hallucinaties (op afstand allemaal mensen zien) beginnen bij mij bij nacht 2 of 3 als ik wakker en wakker blijf. Daarna heb ik ze overdag ook.

Maar die dingen vind ik nog wel leuk. Ik kan soms genieten van hallucinaties terwijl ik volledig bij zinnen kan bedenken dat het niet klopt. Alleen soms zegt mijn gedachte van: zou het dan toch waar zijn... en dan ben ik er en dan is het toch een electriciteitskastje wat struikjes en een verkeersbord... en geen politie agent die uitgescholden wordt...

Heb vanacht voor het eerst last gehad van ruis... Ik krijg ergens naar en terwijl ik knipper zie ik de tv of laptop ruizen... of de hond. Wow. Das nieuw :P. Het is maar een halve seconde

Ogen open zie een kinder gezicht als soort lijk achter mijn nachtkastje waar een bloemetje op staat... ik kan niet bewegen, ogen dicht, ogen open en weg issie (gelukkig). Tijdje gehad in het oude huis dat ik me bekeken voelde van boven de slaapkamerraam. In een bepaalde houding zag ik duidelijk een gezicht kijken naar mij... ook als ik een minuut in die houding zat vanuit mijn hooghoeken. Keek ik recht vooruit naar het raam verdween het naar beneden, alsof die wilde schuilen.

Vervelend: slaapverlamming. Dat heb ik een periode gehad dat ik super sterk spul kreeg (rond de 70% van een zo'n 8 maanden geleden). Pep met Accuzuur noemde die gast het. Contact verloren na een ongeluk waarbij de telefoon sneufelde). Ik kreeg daar steeds slaapverlammingen van. Dus dromen terwijl je bewust nog een soort van wakker bent. Je kan niets zeggen of bewegen... of althans heel moeilijk. Muur beweegt snel naar je toe.Gevoel van aanwezigheid. Het horen van bekenden of het roepen naar je naam (vaak door een bekend persoon en dat je denkt: wtf doet die hier en dat je jezelf wakker maakt en dan roept Ja? Was ik toch alleen thuis. en zien van mensen. Maar slaapverlamming zijn altijd negatief gestemd. Had ooit gelezen omdat het komt dat je nog in een laag freuqentie ligt te slapen op het begin. Staat voor negativiteit. Ofzo.

Ach ja, het valt nu wel mee... maar heb dan ook na vloeibare pep nog maar zo'n 3 gr over van levo en 1 gram dex gemengd met pep (gadver). Dat is over een weekje wel op denk ik. Dan verplicht afkicken :(. Persoon die me altijd levert reageert al 2 weken niet.
Klik om te vergroten...

ik ken het arjan die slaapverlamming dodelijk beangstigend het voelen van demonische aanwezigheid en compleet verlamd zijn..... :(
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier nog eentje =/
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zag ooit vliegen op de snuifspiegel die mn speed aan het stelen waren :tearsofjoy:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin: :grin: :grin:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
the fly is dead... the fly is dead...

kill the damn fly!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
clockcable zei:
Ik zag ooit vliegen op de snuifspiegel die mn speed aan het stelen waren :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
En jij met je vliegenmepper rond zwaaien op je pep.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Present.

In de ooghoeken flikkert het redelijk na nu 2 nachten wakker te zijn gebleven. Moeilijk uit mijn woorden komen. De schaduwmannen zullen vanavond nog wel op visite komen.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#10
-Ik had een puntig boompje in de voortuin staan een hele tijd terug en ik hong snachts boven uit het raam om lekker een peuk te roken.
Kijk ik ineens naar dat boompje en dat puntig stuk vanboven leek op een kaboutermuts, het waaide hard dus dat ding ging heen en weer.
Ik terug naar binnen om nog een peuk te halen want ik wou het niet missen xD
En toen ik weer keek leek het op een soort steenige kabouter op een stok die doordat hij heen en weer ging begon te zwaaien :tongueout:
Stond ik daar om 3 uur snachts naar een boompje te zwaaien haha

-Op een nacht was ik een beetje op msn aan het neuzen komt een vriend van me online.
Hij moest zo gaan werken zei die en ineens zei die dit ;
vrienden zullen je in je rug steken, dus kies je vrienden goed.
Nadat ik die zin had gelezen zag ik heel helder ineens een foto met mensen die ik goed kende en boven iedereen zijn hoofd stond ofwel een vinkje ofwel een kruisje.
Ik zag die foto in een soort langzame flits, en wat er boven wie stond kon ik niet zo goed zien xd

-ook heb ik een tijd gehad dat ik na 2 nachten wakker snachts de vogels hoorde fluiten en dit alleen op bepaalde plaatsen in de kamer :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
Present.

In de ooghoeken flikkert het redelijk na nu 2 nachten wakker te zijn gebleven. Moeilijk uit mijn woorden komen. De schaduwmannen zullen vanavond nog wel op visite komen.
Klik om te vergroten...
Zo lang ze nog niet in oogruishelikopters onzichtbare katten in je kamer droppen is er niks aan de hand :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb mezelf al eens wijsgemaakt dat ik cravings had.

Ik was na een paar dagen speed te gebruiken, niet nachtjes doorhalen, aan het nadenken over de gevolgen van zo lang gebruik. Het gevolg was dat ik een uur lang cravings had en constant moest denken aan die heerlijke speed die in mijn kast lag terwijl ik angst had dat ik verslaafd was geworden.

Een uurtje later was ik terug "normaal" en wist ik dat ik mijn eerste kleine peppara moment had meegemaakt. :)

Ik ben dus nog nooit zo ver gegaan met het gebruiken van speed dat ik dingen begon te zien die er niet waren. :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Ik heb mezelf al eens wijsgemaakt dat ik cravings had.

Ik was na een paar dagen speed te gebruiken, niet nachtjes doorhalen, aan het nadenken over de gevolgen van zo lang gebruik. Het gevolg was dat ik een uur lang cravings had en constant moest denken aan die heerlijke speed die in mijn kast lag terwijl ik angst had dat ik verslaafd was geworden.

Een uurtje later was ik terug "normaal" en wist ik dat ik mijn eerste kleine peppara moment had meegemaakt. :)

Ik ben dus nog nooit zo ver gegaan met het gebruiken van speed dat ik dingen begon te zien die er niet waren. :)
Klik om te vergroten...

Is wss ook het verstandigste :)
Als je smorgens aan tafel zit en een doorzichtig vliegje een soort van tijdreizen voor je ogen aan het doen is dan kun je beter gaan reizen richting je bed :tongueout:
Ik heb dit eens gezegd tegen een vriend (geen speedgebruiker) en hij kon het dus niet echt begrijpen xd
Valt me de laatste tijd veel op omdat ik ervan af probeer te blijven dat iemand die nog nooit peppara's zelf heeft ervaren er ook geen bal van begrijpt :tongueout:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je terugkomt van een teknofeest, en nog steeds het gebonk hoort. Terwijl je in de trein zit.

Erger dan dat heb ik het nooit gehad. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
pascal828 zei:
Als je terugkomt van een teknofeest, en nog steeds het gebonk hoort. Terwijl je in de trein zit.

Erger dan dat heb ik het nooit gehad. :)
Klik om te vergroten...

Waarom heb jij niet last van schreeuwende negerinnen !? :(
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Smokey046 zei:
Is wss ook het verstandigste :)
Als je smorgens aan tafel zit en een doorzichtig vliegje een soort van tijdreizen voor je ogen aan het doen is dan kun je beter gaan reizen richting je bed :tongueout:
Ik heb dit eens gezegd tegen een vriend (geen speedgebruiker) en hij kon het dus niet echt begrijpen xd
Valt me de laatste tijd veel op omdat ik ervan af probeer te blijven dat iemand die nog nooit peppara's zelf heeft ervaren er ook geen bal van begrijpt :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ondertussen heb ik wel een idee van wat er mee bedoelt wordt.
T
ThundergirlLid
01-01-2024, 00:00
#17
een onderwerp naar mijn levensomgeving

ik gebruik met periodes en peppara zorgt dan weer telkens voor een verzuivering van teveel en toch gebruik ik hernieuw om de rush's

de muziek klinkt geweldig lekker, soms dieper.. :rolleyes:

maar op feesten krijg ik dan vaak last van para ook vanwege fotos, camaras, mensen die kijken,
echt, ik krijg dan geheel het gevoel dat ze het op mij gemunt hebben die avond,en hoe ik het keer of draai ik kan het ni ophouden om iedereen terug raar aan te kijken en 'het' in de gaten willen houden , kut . maar dat gebeurt niet steeds..

ik hou ook van de tintelingen en rillingen die je krijgt soms

maar ik haat het om dan in bijzijn van 'normale' personen spastische trekkingen te krijgen of raar te gaan bewegen... zoals in de supermarkt ofzo..

nuja na een tijdje leer je ermee leven en omgaan,

volgens mijreageert drugs gewoon op je karakter

dus als je geen sterk karakter hebt, ga je eronderdoor
dat houdt mij recht, dan voel ik me toch best trots, want ik weet dat er ooit nog een 'normaal' leven te wachten staat en dan heb ik dit al gehad :tearsofjoy:

see ya on the toilet

bubaai :wave:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Thundergirl zei:
een onderwerp naar mijn levensomgeving

ik gebruik met periodes en peppara zorgt dan weer telkens voor een verzuivering van teveel en toch gebruik ik hernieuw om de rush's

de muziek klinkt geweldig lekker, soms dieper.. :rolleyes:

maar op feesten krijg ik dan vaak last van para ook vanwege fotos, camaras, mensen die kijken,
echt, ik krijg dan geheel het gevoel dat ze het op mij gemunt hebben die avond,en hoe ik het keer of draai ik kan het ni ophouden om iedereen terug raar aan te kijken en 'het' in de gaten willen houden , kut . maar dat gebeurt niet steeds..

ik hou ook van de tintelingen en rillingen die je krijgt soms

maar ik haat het om dan in bijzijn van 'normale' personen spastische trekkingen te krijgen of raar te gaan bewegen... zoals in de supermarkt ofzo..

nuja na een tijdje leer je ermee leven en omgaan,

volgens mijreageert drugs gewoon op je karakter

dus als je geen sterk karakter hebt, ga je eronderdoor
dat houdt mij recht, dan voel ik me toch best trots, want ik weet dat er ooit nog een 'normaal' leven te wachten staat en dan heb ik dit al gehad :tearsofjoy:

see ya on the toilet

bubaai :wave:
Klik om te vergroten...

Klopt wel voor een deel.
Als je je drukt maak over peppara's dan krijg je ze net.
Ik accepteerde het gewoon en ik genoot van de special effects xd
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beeeb zei:
Ik heb er een paar...

Allereerst hoor ik extreem goed. Ik hoor bijvoorbeeld bassen/muziekjes in de ruitenwissers ofzo.

En thuis denk ik, wat staat die muziek toch hard. En dan zet ik 'm dus wat zachter. Totdat het dus niet zachter kan, en de knop op 1 staat en de volgende stap dus 0 oftewel uit is. :tearsofjoy:

Uiteraard heb ik dan plafondienst. Ik besluit dan maar gewoon mijn normale ritme op te pakken en een dag later proberen te gaan slapen. Maar als ik dan 'normale' dingen aan het doen ben, zoals boodschappen of iets onbenulligs zoals suiker in mijn koffie gooien.
Dan denk ik echt dat iedereen het/iets aan mij ziet en mij in de gaten houdt.

Beeeb
Klik om te vergroten...

Ik kan bv als m'n vader gaat slapen en dan doet ie alle deuren toe enzo dan hoor ik hem gwn bewegen, 3 kamers verder xd
De buren hadden tv opstaan en dat kon ik vanuit mijn raam zien, ik kon alles horen wat ze zeiden op tv (dat dacht ik)
Maarja toen het journaal kwam en ineens een of andere drum n bass nummer begon wist ik dat het niet helemaal klopte xd
Als ik thuis het geluid van de tv afzet als ie op mtv staat dan hoor ik het liedje nog steeds :grin:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
pbwebmaster zei:
Okeej, dit is toch wel een mooie vorm van peppara...

ik zit hier helemaal alleen op zoldder en het kraakt :confused:

ik heb het idee dat er zo echt een afzichtelijk monster om de hoek komt kijken om me te laten schrikken :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ga een of ander schietspel spelen met je koptelefoon op. Dat maakt het nog mooier.
Klik om te vergroten...

Haha FEAR in 't donker spelen, vol geluid aan xd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."