Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPeppara

Peppara

142 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je bent minderjarig, dat is illegaal. :P

Niet dat ik me daar iets van aantrek ofcourse.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doelde meer op andere illegale activiteiten, ik heb ook zo mijn grenzen. Sowieso geen seks met kindertjes onder de 18.

Verdere illegale dingen ben ik wel voor in.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drientje zei:
Je bent minderjarig, dat is illegaal. :P

Niet dat ik me daar iets van aantrek ofcourse.
Klik om te vergroten...


:openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Drientje zei:
Je bent minderjarig, dat is illegaal. :P

Niet dat ik me daar iets van aantrek ofcourse.
Klik om te vergroten...


:openmouth:
Klik om te vergroten...
Wat nou?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
whahaha netjes +1 Chris P! kom niet meer bij :tearsofjoy: :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan soms een beetje bang worden dat men mij ziet met mijn kinderporno collectie of foto's van paarden in de wei.

Verder nooit ergens last van.

Zoals alle mensen met geen geweten eigenlijk nooit ergens last van hebben.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Present.

In de ooghoeken flikkert het redelijk na nu 2 nachten wakker te zijn gebleven. Moeilijk uit mijn woorden komen. De schaduwmannen zullen vanavond nog wel op visite komen.
Klik om te vergroten...
Zo lang ze nog niet in oogruishelikopters onzichtbare katten in je kamer droppen is er niks aan de hand :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb mezelf al eens wijsgemaakt dat ik cravings had.

Ik was na een paar dagen speed te gebruiken, niet nachtjes doorhalen, aan het nadenken over de gevolgen van zo lang gebruik. Het gevolg was dat ik een uur lang cravings had en constant moest denken aan die heerlijke speed die in mijn kast lag terwijl ik angst had dat ik verslaafd was geworden.

Een uurtje later was ik terug "normaal" en wist ik dat ik mijn eerste kleine peppara moment had meegemaakt. :)

Ik ben dus nog nooit zo ver gegaan met het gebruiken van speed dat ik dingen begon te zien die er niet waren. :)
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Ik heb mezelf al eens wijsgemaakt dat ik cravings had.

Ik was na een paar dagen speed te gebruiken, niet nachtjes doorhalen, aan het nadenken over de gevolgen van zo lang gebruik. Het gevolg was dat ik een uur lang cravings had en constant moest denken aan die heerlijke speed die in mijn kast lag terwijl ik angst had dat ik verslaafd was geworden.

Een uurtje later was ik terug "normaal" en wist ik dat ik mijn eerste kleine peppara moment had meegemaakt. :)

Ik ben dus nog nooit zo ver gegaan met het gebruiken van speed dat ik dingen begon te zien die er niet waren. :)
Klik om te vergroten...

Is wss ook het verstandigste :)
Als je smorgens aan tafel zit en een doorzichtig vliegje een soort van tijdreizen voor je ogen aan het doen is dan kun je beter gaan reizen richting je bed :tongueout:
Ik heb dit eens gezegd tegen een vriend (geen speedgebruiker) en hij kon het dus niet echt begrijpen xd
Valt me de laatste tijd veel op omdat ik ervan af probeer te blijven dat iemand die nog nooit peppara's zelf heeft ervaren er ook geen bal van begrijpt :tongueout:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je terugkomt van een teknofeest, en nog steeds het gebonk hoort. Terwijl je in de trein zit.

Erger dan dat heb ik het nooit gehad. :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
pascal828 zei:
Als je terugkomt van een teknofeest, en nog steeds het gebonk hoort. Terwijl je in de trein zit.

Erger dan dat heb ik het nooit gehad. :)
Klik om te vergroten...

Waarom heb jij niet last van schreeuwende negerinnen !? :(
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Smokey046 zei:
Is wss ook het verstandigste :)
Als je smorgens aan tafel zit en een doorzichtig vliegje een soort van tijdreizen voor je ogen aan het doen is dan kun je beter gaan reizen richting je bed :tongueout:
Ik heb dit eens gezegd tegen een vriend (geen speedgebruiker) en hij kon het dus niet echt begrijpen xd
Valt me de laatste tijd veel op omdat ik ervan af probeer te blijven dat iemand die nog nooit peppara's zelf heeft ervaren er ook geen bal van begrijpt :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ondertussen heb ik wel een idee van wat er mee bedoelt wordt.
T
ThundergirlLid
01-01-2024, 00:00
#14
een onderwerp naar mijn levensomgeving

ik gebruik met periodes en peppara zorgt dan weer telkens voor een verzuivering van teveel en toch gebruik ik hernieuw om de rush's

de muziek klinkt geweldig lekker, soms dieper.. :rolleyes:

maar op feesten krijg ik dan vaak last van para ook vanwege fotos, camaras, mensen die kijken,
echt, ik krijg dan geheel het gevoel dat ze het op mij gemunt hebben die avond,en hoe ik het keer of draai ik kan het ni ophouden om iedereen terug raar aan te kijken en 'het' in de gaten willen houden , kut . maar dat gebeurt niet steeds..

ik hou ook van de tintelingen en rillingen die je krijgt soms

maar ik haat het om dan in bijzijn van 'normale' personen spastische trekkingen te krijgen of raar te gaan bewegen... zoals in de supermarkt ofzo..

nuja na een tijdje leer je ermee leven en omgaan,

volgens mijreageert drugs gewoon op je karakter

dus als je geen sterk karakter hebt, ga je eronderdoor
dat houdt mij recht, dan voel ik me toch best trots, want ik weet dat er ooit nog een 'normaal' leven te wachten staat en dan heb ik dit al gehad :tearsofjoy:

see ya on the toilet

bubaai :wave:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Thundergirl zei:
een onderwerp naar mijn levensomgeving

ik gebruik met periodes en peppara zorgt dan weer telkens voor een verzuivering van teveel en toch gebruik ik hernieuw om de rush's

de muziek klinkt geweldig lekker, soms dieper.. :rolleyes:

maar op feesten krijg ik dan vaak last van para ook vanwege fotos, camaras, mensen die kijken,
echt, ik krijg dan geheel het gevoel dat ze het op mij gemunt hebben die avond,en hoe ik het keer of draai ik kan het ni ophouden om iedereen terug raar aan te kijken en 'het' in de gaten willen houden , kut . maar dat gebeurt niet steeds..

ik hou ook van de tintelingen en rillingen die je krijgt soms

maar ik haat het om dan in bijzijn van 'normale' personen spastische trekkingen te krijgen of raar te gaan bewegen... zoals in de supermarkt ofzo..

nuja na een tijdje leer je ermee leven en omgaan,

volgens mijreageert drugs gewoon op je karakter

dus als je geen sterk karakter hebt, ga je eronderdoor
dat houdt mij recht, dan voel ik me toch best trots, want ik weet dat er ooit nog een 'normaal' leven te wachten staat en dan heb ik dit al gehad :tearsofjoy:

see ya on the toilet

bubaai :wave:
Klik om te vergroten...

Klopt wel voor een deel.
Als je je drukt maak over peppara's dan krijg je ze net.
Ik accepteerde het gewoon en ik genoot van de special effects xd
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Beeeb zei:
Ik heb er een paar...

Allereerst hoor ik extreem goed. Ik hoor bijvoorbeeld bassen/muziekjes in de ruitenwissers ofzo.

En thuis denk ik, wat staat die muziek toch hard. En dan zet ik 'm dus wat zachter. Totdat het dus niet zachter kan, en de knop op 1 staat en de volgende stap dus 0 oftewel uit is. :tearsofjoy:

Uiteraard heb ik dan plafondienst. Ik besluit dan maar gewoon mijn normale ritme op te pakken en een dag later proberen te gaan slapen. Maar als ik dan 'normale' dingen aan het doen ben, zoals boodschappen of iets onbenulligs zoals suiker in mijn koffie gooien.
Dan denk ik echt dat iedereen het/iets aan mij ziet en mij in de gaten houdt.

Beeeb
Klik om te vergroten...

Ik kan bv als m'n vader gaat slapen en dan doet ie alle deuren toe enzo dan hoor ik hem gwn bewegen, 3 kamers verder xd
De buren hadden tv opstaan en dat kon ik vanuit mijn raam zien, ik kon alles horen wat ze zeiden op tv (dat dacht ik)
Maarja toen het journaal kwam en ineens een of andere drum n bass nummer begon wist ik dat het niet helemaal klopte xd
Als ik thuis het geluid van de tv afzet als ie op mtv staat dan hoor ik het liedje nog steeds :grin:
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
pbwebmaster zei:
Okeej, dit is toch wel een mooie vorm van peppara...

ik zit hier helemaal alleen op zoldder en het kraakt :confused:

ik heb het idee dat er zo echt een afzichtelijk monster om de hoek komt kijken om me te laten schrikken :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ga een of ander schietspel spelen met je koptelefoon op. Dat maakt het nog mooier.
Klik om te vergroten...

Haha FEAR in 't donker spelen, vol geluid aan xd
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#18
pbwebmaster zei:
Petrovic zei:
pbwebmaster zei:
Damn,

gister avond lag ik dus in bed voor de verandering...

En als ik een tijdje me ogen dicht heb en ik doe ze vervolgens open, zie ik kk veel beestjes over m'n bed lopen, en ik zag ook echt zoooo UN enge vieze dikke kk spin die wederom ook weer kraakte. En allemaal van die luis achtige beestjes over mijn arm.

OMG, dat was echt naar xD

En die schimmen overal :angry: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Hoeveel heb je genomen en hoe lang ben je wakker geweest?
En dit:
Chris Pontius zei:
Zou jij niet eens een keer wat rustiger aan gaan doen dan?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Rustiger aan doen is wel nodig inderdaad, je hebt gelijk.
Maar ik schiet soms een beetje door als ik eenmaal bezig ben, en ik had paar weken vrij dus vandaar ook een overdosis aan berichten van mij zoals je ziet. :hearteyes:

En ik ben 1 nacht wakker, en afgelopen nacht heb ik wel goed uitgerust gelukkig. Van 2000 uur tot 9:30 uur in bed gelegen waarvan 4 uur ook daadwerkelijk geslapen.
En dat alles van nog geen half grammetje, maar dat niet kunnen slapen is wel heel kut vind ik.
Klik om te vergroten...



Dat van die beestjes herken ik wel, als ik na 2 nachten ofzo ga slapen maar nog niet in slaap kom dan zodra ik een tijdje mijn ogen toe heb zit ik in een droom ookal ben ik wakker.
Geen enge shit ofzo zoals hier al is beschreven, de eerste keer reed ik door een soort stad en als ik met mn ogen beweegde (als ze nog toe waren) kon ik rondkijken.
En dat 2de was een of ander bos.
Echt bizar :tongueout:
Ik kon wel bewegen, niet dat verlamde gevoel wat hier al beschreven is :tongueout:
Iemand nog zoiets meegemaakt als dit?
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Guapo Temudgin zei:
Ik heb het bijna altijd als ik wat pep heb gehad. En vooral als ik 1dag niet geslapen heb.
Ik kan me nog heel goed mijn eerste keer herinneren. spacey op bed chillen en naar een lichtstraal staren die langs het gordijn de kamer binnen viel (danku Teknozem)
Ik heb er eigenlijk nooit last van. Ik zie veel lichten en "shadow people" ook de textuur van onze wc mat wil nog wel eens vervormen.

Ik heb dan ook nog maar 1keer paratripje gehad wat ik nie echt kon waarderen. Was toevallig afgelopen zaterdag. Khad vrijdags al wat pep gehad en niet geslapen. Wel goed gegeten en rustig aan gedaan. Twas overigens ook dezelfde pep. Toen ik dus zaterdag mijn 1ste lijn nam klapte hij er ook gelijk in. mijn neus begon te bloeden maar ik kon alles nog wel inhouden. totdat ik me er opeens wat min bij voelde. kreeg opeens heel sterk het idee dat er iets mis was. kreeg opeens hevige hartkloppingen en begon te trippen. ik zat in de auto en zag gelijk gekke schimmen overal. het regende ook en elke regendruppel op de raam leek wel iets wat mij kwaad wou doen. Gelukkig was ik niet alleen en had ik een maat mee in de auto die aan mij vroeg waarom ik zo raar naar buiten aant staren was. Toen besefte ik me dat het niet echt was en toen werd ik "wakker"

Vind het toch eigenlijk wel vreemd. Ik heb toch aardig wat speed gehad sinds mijn 1ste keer. Tis altijd nog wel leuk gebleven. Maar die avond was wel fkes wat minder. Mss dat iemand hier weet hoe dat zou kunnen komen?

:smoke:
Klik om te vergroten...

Na 1 nacht zag ik altijd een soort van miezerige regen buiten.
Maar dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat je zicht slechter/wazig word
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#20
atbboy zei:
Mijn para momenten,

Ikk zie als ik heel de dag tot `s nacht uurtje of 3-4 aan de pep heb gezeten en ik lig tv te kijken in me bed wel eesn rook in me kamer, en dan ga ik dat helemaal chekken licht aan enz .

En een keer na 6 nachten bij een maat van mij dacht ik dat ik slangen zag, en op mij had zitten, was er echt van overtuigd, helemaal gek geworden gillenden over straat, gelijk thuis onder de douch en toen werdt het wat minder, gelijk de volgende dag naar de dokter wat kalmerings pilletjes gehaald. NEVER Never again!
Klik om te vergroten...

Een vriend van mij stond eens na 4 nachten langs een struik en dat veranderde in allemaal slangekoppen zei die.
Liep hij schreeuwend tegen die struik te trappen totdat ik erin sprong.
Eerst dacht hij dat ik het niet zou overleven en toen ineens was 't weer een struik.
Waar Struikenduiken al niet goed voor is :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."